سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر

خرید موجو بازی لیتل امپایر

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر (Little Empire)، آشنا خواهیم کرد. به نظر شما برای نصب بازی Little Empire چه سیستمی مورد نیاز است؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه این مطلب از آموزش بازی لیتل امپایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی لیتل امپایر پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بازی Little Empire

بازی امپراطور کوچک از آن دسته بازی هایی است که در سبک بازی های سرگرمی و استراتژیک ساخته شده است و می تواند بازیکنان مختلفی را به خود جذب کند. این بازی اولین بار به وسیله کمپانی و استودیوی بازیسازی معروف و خوشنام  Camel Games ساخته شد و برای سیستم عامل های موبایلی اندروید و آی او اس منتشر گشت. همانطور که گفته شد داستان این بازی شباهت زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد و در آن بازیکنان باید برای ساختن یک قلمرو شخصی تلاش کنند و از تمام امکانات و آیتم های موجود در بازی برای گسترش و محافظت از آن استفاده کنند.

بازی لیتل امپایر همچون سایر بازی های موبایلی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و می تواند برای بازیکنان هیجان انگیز باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان مواردی همچون گرافیک 3 بعدی و باکیفیت، رایگان بودن، گیم پلی جذاب، ساده و هیجان انگیز، داستان منظم و هدفمند، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر و عالی و… را عنوان کرد.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایرسیستم عامل مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر

با توجه به آنکه امروزه بیش از ده ها نوع پلتفرم مختلف با ویژگی ها و قابلیت های متعدد در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار دارند بازی های ویدیویی به گونه ای ساخته می شوند که توسط چندین پلتفرم پشتیبانی شوند اما از آنجا که در سال های اخیر بازی های موبایلی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند و این پلتفرم محبوب ترین پلتفرم حال حاضر است بسیاری از بازی ها به صورت اختصاصی و انحصاری برای گوشی های موبایلی ساخته می شوند. بازی Little Empire از جمله بازی هایی است که به وسیله کمپانی Camel Games برای گوشی های موبایلی ساخته شده است و میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از این بازی استفاده می کنند.

گیمرهایی که می خواهند بازی Little Empire را بر روی پلتفرم کامپیوتر نصب کنند می توانند با توجه به ویژگی های ساختاری بازی و همچنین قطعات سخت افزاری سیستم اقدام به این کار کنند. برای نصب بازی هایی مانند بازی Little Empire بر روی رایانه های شخصی لازم است که به فاکتورهایی مانند حافظه، کارت گرافیکی، پردازنده مرکزی، رم و… توجه شود. مشخصات ساختاری و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب بازی لیتل امپایر به شرح زیر می باشند.

سیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Little Empire

همانطور که گفته شد بازی لیتل امپایر یک بازی موبایلی است که شباهت های زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد و محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد. هر چند که بیشتر بازیکنان از این بازی بر روی گوشی های موبایل خود استفاده می کنند اما گیمرها می توانند آن را بر روی کامپیوتر نیز نصب کنند. برای نصب بازی Little Empire بر روی سیستم کامپیوتری مانند سایر بازی های موبایلی لازم است که بازیکنان ابتدا از نرم افزارهای شبیه ساز بازی استفاده کنند.  این نرم افزارها به بازیکنان این امکان را می دهند که محیط اندرویدی را در سیستم عامل ویندوز پیاده کنند و سپس بازی های اندرویدی را نصب کنند.

بازی لیتل امپایر مانند بازی های موبایلی دیگر ویژگی های ساختاری منحصر به فرد و خاص خود را دارد و بازیکنانی که تمایل داشته باشند آن را بر روی پلتفرم های مختلف نصب کنند باید به قطعات سخت افزاری آن توجه کنند. مشخصات و قطعات رایانه برای نصب این بازی می بایست به شرح زیر باشند:

  • بازیکنان قادر هستند بازی را بر روی سیستم ویندوز 7، 8، 8.1 و ویندوز 10 و سیستم Mac نصب کند.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب بازی می تواند 1 گیگابایت باشد در حالی که می توان از رم های بهتر نیز استفاده کرد.
  • با توجه به حجم کم بازی به فضای زیادی نیاز ندارد و یک حافظه 1 گیگا بایتی کافی است.
  • پردازنده AMD Athlon 64 X2 دو هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده های معادل آن می توانند برای نصب و راه اندازی این بازی کافی باشند.
  • از نظر گرافیک نیز کارت گرافیک Radeon HD 6450 و GV-R645OC-1GI و کارت های معادل آنها می توانند مناسب باشند.

!!! برای خرید الماس بازی همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر

تاکنون صدها میلیون بازیکن از سراسر جهان از این بازی استراتژیک و جذاب استفاده کرده اند. همانطور که گفته شد بازی به صورت تخصصی برای گوشی های موبایلی ارائه شده است و بازیکنان نیازی ندارند که حتما از گوشی های مدرن و پیشرفته برای نصب این بازی استفاده کنند چرا که بازی از ویژگی های ساختاری معمولی و عادی برخوردار است. گیمرها می توانند با توجه به ویژگی های بازی آن را بر روی گوشی های معمولی و میان رده نصب کرده و از آن لذت ببرند. گوشی هایی با مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر می توانند انتخاب خوبی برای نصب بازی باشند:

  • سیستم عامل اندروید گوشی باید از نسخه اندروید 4.0.3 برخوردار باشد.
  • رم (RAM) گوشی باید حداقل 1 مگابایت ظرفیت داشته باشد.
  • با توجه به حجم کم بازی بازیکنان می توانند از فضایی معادل 1 گیگا بایت استفاده کنند.
  • پردازنده مرکزی Mediatek MT6762R Helio P22 و پردازنده های هم تراز و معادل آن می توانند برای بازی کافی باشند.
  • کارت گرافیک PowerVR GE8320 GPU و کارت های معادل می توانند برای نصب بازی انتخاب خوبی باشند.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایرخرید موجو لیتل امپایر

سازندگان بازی Little Empire همواره تلاش کرده اند که یک بازی هیجان انگیز و جذاب در اختیار بازیکنان قرار بدهند و در نسخه های آپدیت شده بازی امکانات و آپشن های متنوعی قرار بدهند. هرچند که بازیکنان می توانند با بهره گیری از امکانات موجود در بازی هیجان بالایی تجربه کنند اما می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو اقدام به خرید موجو بازی لیتل امپایر کنند. با این کار گیمر می تواند به حداکثر امکانات بازی دسترسی پیدا کند و همچنین همه آیتم های بازی را مطابق میل خودش شخصی سازی نماید.

جمع بندی نهایی درباره سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر

بازی Little Empire به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک صنعت گیم رقابت خوبی با سایر بازی های معروف دارد و توانسته موفقیت های زیادی کسب کند. این بازی برای گوشی های موبایلی طراحی و ساخته شده است اما بازیکنان می توانند با نصب نرم افزارهای شبیه ساز از آن در سیستم های ویندوزی نیز استفاده کنند. در نصب و راه اندازی بازی باید بازیکنان به ویژگی های ساختاری بازی و قطعات سخت افزاری پلتفرم توجه داشته باشند.

شما برای ما از سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سیستم مورد نیاز برای نصب بازی لیتل امپایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم می باشد که شما با مراجعه به این فروشگاه می توانید جم مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • عادل

    سلام
    این بازی رو رو گوشی نصب کردم ، وارد بازی که میشم از برنامه خارج میشه ، تو تنظیمات بازی مجوزها رو هم اوکی کردم ، با وی پی ان هم امتحان کردم درست نشد
    راهی هست برای اجرای بازی ؟!!
    سپاس

    • حامد فندرسکی

      سلام نسخه قدیمی تر این بارزی رو داخل گوگل پیدا کنید با گوشیتون سازگاری نداره نسخه جدید بازی

iranmojo online support