فصل 11 کالاف دیوتی موبایل و رویدادهای زمستانی جذاب + تریلر

فصل 11 کالاف دیوتی موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 15840
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

فصل 11 کالاف دیوتی موبایل به زودی از راه می‌رسد و این به‌روزرسانی بزرگ مربوط به تعطیلات زمستانی است. آخرین پست وبلاگ Call of Duty جزئیاتی را ارائه می‌دهد که بازیکنان در فصل 11 این بازی خواهند دید: از جمله تغییرات نقشه با موضوع تعطیلات، یک بتل پس کاملاً جدید و موارد دیگر.

 

Call of Duty Mobile Season 11: Siren Song در تاریخ 6 دسامبر در ساعت 4PM PT/7PM ET می‌رسد. فصل 11 شامل یک بتل پس کاملاً جدید با 50 tier از آیتم‌های رایگان و پریمیوم از جمله اسکین‌های جدید اپراتور، طرح‌های اولیه سلاح، Points CoD و لوازم تزئینی مختلف با تم زمستانی است. همچنین برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید به صفحه فروشگاه ایران موجو مراجعه کنید.

یکی از نکات برجسته در tier‌های رایگان بتل پس، کلاس Misdirection battle royale در Tier 14 است که یک نوع کلاس جدید است که برای منحرف کردن دشمنان طراحی شده است. درTier 21، بازیکنان می‌توانند قفل تفنگ تهاجمی Groza را از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War  باز کنند.

تفنگ تهاجمی Groza در کالاف دیوتی موبایل

تفنگ تهاجمی Groza

پرمیوم پس شامل طرح‌ها و اسکین‌های اسلحه با موضوع تعطیلات از جمله اسکین‌های اپراتور Alex’s Sweater Weather و Lerch’s Chemical Santa  خواهد بود.

پرمیوم پس

Premium Pass Tiers

برای بازی چند نفره، به‌روزرسانی Siren Song شامل یک نسخه با موضوع تعطیلات از نقشه Miami Blitz است که با چراغ‌ها و تزئینات جشن پر شده است.

همچنین یک مود جدید برای امتحان کردن با Surprise Skill Playlist وجود دارد. در این مود، مهارت‌های جدید هر 30 ثانیه فعال می‌شوند و این تغییرات می‌تواند به طور چشمگیری جریان مسابقه را تغییر دهد. طبق پست وبلاگ، دو نسخه از Surprise Skill Playlist وجود خواهد داشت: یکی شامل تغییراتی است که در آن همه بازیکنان تحت تأثیر یک تغییر قرار می‌گیرند و دیگری که در آن هر بازیکن مهارت متفاوتی را دریافت می‌کند. برخی از مهارت‌های ممکن که بازیکنان می‌توانند دریافت کنند عبارتند از: پرش دوبل، long slide، مهارت اپراتور Bull Charge و توانایی Cranked که در آن بازیکنان باید برای جلوگیری از انفجار، kill ‌ها را به هم وصل کنند.

 

در بتل رویال، این به روز رسانی شامل توانایی کاشت درختان تعطیلات است. در شروع هر مسابقه، بازیکنان یک نهال دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را بکارند، کود دهند و تزئین کنند تا جوایزی دریافت کنند. این کار با جمع آوری کود و تزئینات در طول مسابقه انجام می‌شود. افزودن کود به رشد درخت کمک می‌کند و با بزرگ‌تر شدن درخت، پاداش‌های بیشتری به دست می‌آید.

همچنین یک رویداد کریسمس اضافی با موضوع تزئین درخت وجود دارد. در این رویداد بازیکنان برای انجام ماموریت‌های روزانه انرژی کسب می‌کنند. انرژی به دست آمده را می‌توان صرف قرار دادن و تزئین یک درخت کرد. هنگامی که بازیکنان درختان بیشتری را تزئین و تکمیل می‌کنند، جوایز Milestone به دست می‌آید. جوایز شامل طرح سلاح برای تفنگ تهاجمی M13، پوسته اپراتور جدید و سایر لوازم تزئینی است. تمامی سلاح های سیزن جدید این بازی محبوب در مقاله بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل را بشناسید  بخوانید.

تزئین درخت کریسمس سیزن 11 کالاف دیوتی موبایل

تزئین درخت کریسمس سیزن 11 کالاف دیوتی موبایل

علاوه بر این 12 Days of Deals  توسط Call of Duty  ارائه می‌شود، که مربوط به تخفیف در فروش  لوازم تزئینی مختلف است. هر روز اقلام تخفیف‌خورده جدیدی به ارمغان می‌آورد که اولین روز آن از 21 دسامبر در ساعت 4 PM PT/7 PM ET آغاز می‌شود.

سی پی دول کالاف دیوتی سیزن 11

مانند همیشه در مورد به‌روزرسانی‌های فصلی، بازیکنان می‌توانند در فصل 11 انتظار محتوای بیشتر و بهبود کیفیت زندگی را داشته باشند از جمله چالش‌های فصلی جدید، بسته‌های فروشگاهی و موارد دیگر.

Season 11: Siren Song همزمان با فصل 1 بازیModern Warfare 3  می‌آید و این فصل افتتاحیه قرار است نقشه‌های چندنفره کاملاً جدید و داستان دیگری را برای مود Zombies ارائه کند. به‌روزرسانی فصلی Warzone شامل ادغام با MW3، نقشه جدید Urzikstan و LTM تعطیلات است.

نقشه های چند نفره کالاف دیوتی موبایل سیزن 11

ثبت دیدگاه
iranmojo online support