قابلیت تبدیل صدا به متن تلگرام برای همه کاربران

قابلیت تبدیل صدا به متن تلگرام برای همه کاربران
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 602
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

تلگرام در آخرین آپدیت خود قابلیت تبدیل صدا به متن تلگرام برای همه کاربران را فعال خواهد کرد. فعلا این قابلیت و قابلیت های بسیار درگیر مانند استوری تلگرام برای کاربران پرمیوم فعال است. اما در صورتی که ویژگی های پرمیوم تلگرام برای استفاده شخصی و تجاری شما ارزشمند است هم اکنون میتوانید به راحتی و در چند دقیقه اقدام به خرید تلگرام پرمیوم نمایید.

تلگرام در این هفته مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به برنامه‌های پیام رسان اندروید و iOS خود ارائه کرده است از جمله راه‌های ساده تر برای یافتن کانال برای عضویت و دسترسی کاربران تلگرام بدون پرداخت به قابلیت تبدیل صدا به متن. تلگرام در آخرین به روز رسانی خود که روز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد که به جای قفل نگه داشتن قابلیت تبدیل صدا به متن در پشت اشتراک 4.99 دلاری تلگرام پریمیوم، به همه اجازه می‌دهد پیام‌های صوتی و تصویری را تبدیل به متن کنند.

نکته مهم: فقط مشترکین Premium Telegram دسترسی نامحدود به این ویژگی دارند و کاربران رایگان فقط به تبدیل دو پیام در هفته محدود خواهند شد. با این حال، این بهتر از هیچ است. تلگرام می‌گوید که این قابلیت به تدریج در حال گسترش است و ممکن است فوراً در همه جا در دسترس نباشد.

تلگرام همچنین Similar Channels را معرفی می‌کند که فهرستی از کانال‌های عمومی دیگر را ارائه می‌کند که ممکن است در هنگام پیوستن کاربران به یک کانال جدید مورد توجه قرار گیرند. این کانال‌های پیشنهادی به‌طور خودکار بر اساس شباهت‌های موجود در پایگاه‌های مشترکشان توصیه می‌شوند، که ممکن است یافتن افراد همفکر برای چت کردن را آسان‌تر کند. سایر ویژگی‌های جدید در آخرین به‌روزرسانی عبارتند از: توانایی افزایش مخاطبان یا کانال‌های مورد علاقه‌تان با ارسال مجدد استوری‌های آن‌ها در صفحه خودتان، افزودن محتوای جدید مانند پیام‌های متنی، صوتی یا ویدیویی به این استوری‌های باز ارسال‌شده و آمار عملکرد ویویی که بازدیدها، اشتراک‌گذاری‌ها و واکنش‌های استوری را برای کانال‌هایی که می‌توانند استوری پست کنند، نمایش می‌دهد.

تنظیماتی برای بهبود ظاهر نیز انجام شده است. کاربران تلگرام پریمیوم اکنون می‌توانند والپیپرهایی را روی چت‌های فردی تنظیم کنند که هم برای خودشان و هم برای شریک چتشان نمایش داده می‌شود. کاربران ممتاز همچنین می‌توانند صفحه نمایه خود را با سفارشی کردن آن با ترکیب رنگ/لوگوی منحصربه‌فرد متمایز کنند. در نهایت، یک انیمیشن سرگرم‌کننده جدید برای کاربران iOS اضافه شده است که پیام‌هایی را که پس از سپری شدن یک محدودیت زمانی برای حذف خودکار تنظیم شده‌اند تبخیر می‌کند و یک انفجار پیکسلی ایجاد می‌کند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support