آموزش کامل قرار دادن عکس پروفایل در پابجی موبایل

چگونه در بازی پابجی موبایل عکس پروفایل قرار دهیم؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید عکس پروفایل بازی پابجی را تغییر دهید؟ بازی پابجی موبایل یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های اکشن بزن بزن است که میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا دارد. این بازی اینترنتی است و می‌توانید با دوستان خود در فواصل دور و نزدیک بازی کنید. شاید تا حالا دیده باشید که بعضی از بازیکن‌ها یا حتی دوستان شما با خرید یوسی یا سیلور ، عکس پروفایل یا آواتار جذابی را بر روی اسم خود یا همان اکانت می‌گذارند.اما می توان رایگان و بدون مصرف کردن یوسی و سیلور بسیاری از این عکس های پروفایل را از سایت هایی نظیر پینترست دانلود نمود و طبق آموزشی که در ادامه به آن می پردازیم عکس پروفایل خود را تغییر دهید.

به طور کلی در دنیای اینترنت که وارد شوید، عکس پروفایل جایگاه ویژه‌ای دارد. مثلا در برخی نرم افزارهای ارتباطی مانند تلگرام و اینستاگرام یکی از مولفه‌ها و نیاز‌های ابتدایی برنامه است. در این بازی هم می‌توانید با روش‌های زیر عکس پروفایل مورد نظر خود را قرار دهید. پس در ادامه با آموزش بازی پابجی موبایل در سایت ایران موجو همراه باشید.

اهمیت عکس پروفایل بازی پابجی

عکس پروفایل پابجی اهمیت زیادی در بازی دارد. مثلا در حین بازی با دوستتان چشم شما به پروفایلی که قرار داده است، بر می‌خورد. اگر عکس مناسبی برای بازی گذاشته باشد می‌تواند تمرکز شما را بگیرد یا ترس و دلهره در دل شما بیندازد. پس گذاشتن پروفایل می‌تواند در برنده یا بازنده شدن شما هم تاثیر بگذارد. بهتر است این مسابقه را در شرایط برابر ادامه دهید. یعنی شما هم عکس پروفایل بر روی اکانت خود بگذارید. در ادامه با روش انجام این کار آشنا می‌شویم.

عکس پروفایل بازی پابجی

عکس پروفایل بازی پابجی

نحوه قرار دادن عکس پروفایل در بازی PUBG Mobile

به صورت کلی در اکثر برنامه‌ها و بازی‌هایی که اینترنتی هستند، با حساب‌هایی از نظیر فیسبوک و گوگل پلی می‌توان وارد آن‌ها شد. در بازی پابجی موبایل با استفاده از گوگل پلی می‌توان وارد این برنامه شد. در واقع گوگل پلی، همان حساب Gmail شما می‌باشد. یعنی عکس پروفایل را بر روی Gmail خود می‌گذارید نه بر روی بازی پابجی. به همین منظور با دستگاهی که قرار است پابجی را با آن بازی کنید، وارد حساب Gmail خود شوید. البته اگر حسابی در گوگل ندارید می‌توانید به راحتی برای خود حساب باز کنید.

عکس پروفایل بازی پابجی

عکس پروفایل بازی پابجی

بعد از وارد شدن به حساب Gmail خود، در سمت راست سه نقطه را بزنید. بعد از اینکه منوی پشت آن را برای شما آورد، گزینه Select photo for your Account یا گزینه‌های شبیه به آن را انتخاب کنید و عکس مورد نظر را بر روی پروفایل خود قرار دهید. اگر بعد از این کار، عکسی به پروفایل شما در بازی اضافه نشد، باید ابتدا در بازی به تنظیمات آن بروید و سپس Log out را انتخاب کنید. بعد از این کار شما وارد صفحه ثبت نام بازی می‌شوید. دوباره وارد Gmail  خود شوید و عکس را انتخاب کنید. سپس با آن Gmail وارد بازی شوید. در این صورت به احتمال نود درصد عکس پروفایل برای شما Load شده است.  

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: هر آنچه که باید در مورد الیت پس پابجی بدانید
نتیجه گیری درباره عکس پروفایل بازی پابجی

در بازی پابجی موبایل گذاشتن عکس پروفایل مناسب می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه حریفان شما و خودتان بگذارد. برای این کار با Gmail که وارد بازی شده‌اید یا قصد ورود به بازی را دارید، می‌توانید در تنظیمات Gmail خود با گزینه Select photo یک عکس به پروفایل خود بگذارید. اگر قبلا در بازی ثبت نام کرده بودید، در صورت Load نشدن پروفایل، ابتدا از بازی Log out  بدهید و سپس تنظیمات را انجام داده و با آن Gmail  وارد بازی شوید.

برای پیشرفت در بازی Pubg Mobile شما باید یوسی یا همان سکه را خریداری کنید. برای خرید یوسی ارزان پابجی کافی است که به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه کنید.

شما برای ما از عکس پروفایل بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با عکس پروفایل بازی پابجی آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. این وب سایت یکی از بهترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که می توانید یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc ارزان، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد. شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

7 دیدگاه
  • Eisa

    سلام من حساب پابجیم روی فیسبوک است وقتی عکس پروفایل میزارم داخل فیسبوک روی حساب پابجی عکس برای من میاره بالا برای دیگران نمیاره بالا چیکار کنم

  • Amir

    یک سوال برا اپل میشه عکس اپل ایدی رو گذاشت اگه میشه بگید

  • مريم

    من لوگ اوت كردم هم عكسمو عوض كردم تو ايميلم ولي عكسم تو پابجي نمياره چيكار كنم؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم همین متن برای این آمئوزشه یک مرحلرو اشتباه دارید انجام میدید

  • سمیرا

    مرسی ممنونم از توضیحاتتون من خیلی رو عکس پروفایلم برای بازی پابجی موبایل مشکل داشتم ولی حالا بعد از مدت ها تونستم تغییرش بدم.

iranmojo online support