معرفی بازی فورتنایت ;همه چیز در باره این بازی محبوب !!

معرفی بازی فورتنایت ;همه چیز در باره این بازی محبوب !!
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 93
  • دیدگاه 3
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

معرفی بازی فورتنایت

فورتنایت یکی از بازی‌های عجیب این روزها است که هیچ شباهتی به بازی‌های مولتی‌پلیر دیگر ندارد. بتل رویال فورتنایت کاملا متفاوت از بتل رویالی خواهد بود که در بازی‌هایی مانند پابجی یا کالاف دیوتی تجربه می‌کنید. فورتنایت یکی از عجیب‌ترین و فانتزی‌ترین تجربه‌های گیمینگ شما را خواهد ساخت. در این مقاله، به معرفی بازی فورتنایت پرداخته‌ایم.

فورتنایت چیست؟

فورتنایت چیست؟

فورتنایت یک بازی چند نفره است که روی PC، کنسول و موبایل منتشر شده است. این بازی به طور کلی دارای دو حالت Save the World و بتل رویال است؛ بتل رویال فورتنایت هسته اصلی آن را تشکیل می‌دهد و می‌توانید آن را رایگان بازی کنید. از طرف دیگر حالت Save the world در فورتنایت، یک بخش پولی است که در آن بازیکن با سیستم بازی روبه رو می‌شود و در واقع از نوع PvE است.

فورتنایت در ابتدا به عنوان یک بازی چند نفره و سوم شخص ساخته شده بود که در آن بازیکنان باید با همکاری هم، منابعی را ماین کرده و از آن‌ها برای ساخت تجهیزات و دفاع از خودشان در برابر ارتشی از زامبی‌ها استفاده می‌کردند. این بازی با نام Fortnite Save the World شناخته می‌شد که الان یک بازی جدا است و با پرداخت هزینه می‌توانید آن را بازی کنید.

با این حال زمانی که بخش بتل رویال فورتنایت محبوبیت بسیاری کسب کرد، اپیک گیمز در سال ۲۰۱۷ آن را به عنوان یک بازی جدا با نام فورتنایت بتل رویال منتشر کرد که می‌توانید به رایگان دانلود و نصب کنید. بتل رویال فورتنایت از همان مکانیزم‌های Save the World استفاده می‌کند؛ با این تفاوت که گیم پلی کاملا متفاوتی دارد. در این مقاله بتل رویال فورتنایت را که بخش اصلی و محبوب آن است، معرفی می‌کنیم.

معرفی فورتنایت بتل رویال

معرفی فورتنایت بتل رویال

در معرفی بازی فورتنایت ، بتل رویال فورتنایت نیز همانند اکثر بازی‌های دیگر، حداکثر ۱۰۰ بازیکن وارد یک مپ می‌شوند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند؛ آخرین نفری که زنده بماند، برنده بازی خواهد بود. با این حال بتل رویال فورتنایت هیچ شباهتی به بازی‌های دیگر ندارد. این موضوع را از همان ابتدا که به جای یک جت جنگی، از روی یک اتوبوس پرنده به پایین می‌پرید، متوجه خواهید شد.همچنین مکانی که در آن فرود می‌آیید،‌ یک مکان واقعی با فضایی جنگ‌زده نیست؛ بلکه در یک جزیره زیبا با رنگ‌های متنوع فرود خواهید آمد.

در معرفی بازی فورتنایت باید بگوییم که این بازی خودش را از فضای سرد و جنگی بتل رویال‌های دیگر جدا کرده و بازیکن را با دنیایی شاد و رنگارنگ روبه‌رو می‌کند. همچنین سیستم ساختمان‌سازی فورتنایت که شما را در ساخت انواع ساختمان‌ها در بازی کاملا آزاد گذاشته است،‌ یک تجربه کاملا منحصر به فرد به شما ارائه می‌دهد که در بازی‌های دیگر آن را پیدا نمی‌کنید.

مپ‌های بتل رویال فورتنایت همانند پابجی یا کالاف دیوتی دارای اندازه‌های بسیار بزرگ نیستند که اگر از زون خارج شدید، سریعا بمیرید. شما حتی ممکن است بتوانید از یک طرف مپ به طرف دیگر بدویید و آسیب زیادی به دلیل بیرون ماندن از زون نبینید. در حالت کلی فورتنایت یک بازی واقع‌گرایانه مانند بازی‌های دیگر نیست که بازیکن را با فضای جنگ و واقعیت سرد درگیر کنید؛ بلکه این بازی کاملا برای سرگرمی ساخته شده است.

فورتنایت روی چه پلتفرم‌هایی منتشر شده است؟

فورتنایت روی چه پلتفرم‌هایی منتشر شده است؟

فورتنایت یک بازی است که روی تمام پلتفرم‌ها قابل نصب و اجرا است؛ تفاوتی ندارد که کنسول پلی استیشن، ایکس باکس یا حتی نینتندو داشته باشید، می‌توانید فورتنایت را بازی کنید. همچنین روی سیستم‌عامل‌های مختلف PC مانند ویندوز، مک‌او‌اس و لینوکس هم قابل نصب است. امکان نصب آن روی موبایل نیز وجود دارد. این موارد فورتنایت را به یکی از معدود بازی‌ها تبدیل می‌کند که نسخه‌ای یکسان از بازی روی تمام پلتفرم‌ها اجرا می‌شود.

فورتنایت روی هر یک از این پلتفرم‌ها به خوبی اجرا می‌شود و لازم نیست یک دستگاه خیلی قوی برای اجرای آن داشته باشید. فورتنایت روی دستگاه‌های ضعیف‌تر با گرافیک متوسط بدون لگ اجرا شده و می‌توانید فریم ریت خوبی از آن بگیرید. در فورتنایت به ندرت پیش می‌آید تا لگ و کاهش فریم ریت را در صحنه‌های شلوغ و نبردها تجربه کنید.

تجربه فورتنایت روی موبایل

تجربه فورتنایت روی موبایل

فورتنایت در ابتدا برای کنسول و پی‌سی منتشر شده بود اما محبوبیت آن باعث شد تا اپیک گیمز آن را روی موبایل‌ها نیز منتشر کند. هرچه‌قدر هم که فورتنایت روی هر پلتفرمی ثابت و یکسان باشد، قطعا روی موبایل تفاوت‌هایی خواهد داشت. یک بازی که مخصوص کنسول و پی‌ئی ساخته شده بود، با بازسازی دوباره برای اجرا روی موبایل می‌تواند تفاوت‌هایی داشته باشد.

در لیست زیر تغییرات فورتنایت موبایل را مشاهده کنید:

  •  محیط‌های اصلی بازی و تمام گرافیک بصری بازی، همانند کنسول است و هیچ تغییری نکرده‌اند.
  • برخی از بخش‌های گرافیکی بازی حذف شده‌اند تا اجرای بازی روی موبایل راحت‌تر شود.
  •  بافت زمین بازی ممکن است کیفیت کم‌تری نسبت به فورتنایت کنسول داشته باشد.
  •  هدف‌گیری در فورتنایت موبایل کیفیت پایین‌تری دارد و حتی با Aim Assist هم نمی‌تواند تجربه‌ای به خوبی کنسول داشته باشید.
  •  ساخت‌وساز فورتنایت موبایل و تعویض بین این حالت و شلیک کردن، هیچ ایرادی ندارند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب فورتنایت روی PC

  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit version 1703/Mac OS Mojave 10.14.6
  • پردازنده: Core i3-3225 3.3 GHz.
  •  گرافیک: Intel HD 4000/ AMD Radeon Vega 8
  • رم: ۸ گیگابایت
  •  حافظه SSD پیشنهاد می‌شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید، فورتنایت را می‌توانید روی ضعیف‌ترین سیستم‌های جدید اجرا کنید؛ با این حال هرچه سیستم بهتری داشته باشید، تجربه بهتری از فورتنایت خواهید داشت. روی قوی‌ترین سیستم‌ها می‌توانید فورتنایت را روی حالت اپیک بازی کنید که بهترین حالت آن است و تجربه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت.

گیم پلی فورتنایت

گیم پلی فورتنایت

پس از این که از اتوبوس مهمانی پرنده پایین پریدید، در یک جزیره رنگارنگ فرود می‌آیید و فقط یک سلاح سرد با خودتان دارید. در همان ابتدای بازی باید با پیدا کردن تجهیزات و مهمات، خودتان را آماده نبرد با دشمنان کنید؛ اگر تجهیزاتی پیدا نکنید، احتمال این که در همان ابتدای بازی بمیرید، بسیار زیاد است.

مدیریت منابع و انبارتان در فورتنایت،‌ بسیار ساده است؛ با این حال می‌تواند سختی‌های زیادی داشته باشد. شما در فورتنایت فقط ۵ جای خالی دارید که باید آن را بین اسلحه، تجهیزات پزشکی و تجهیزات دفاعی در مقابل ساخت‌وسازهای دشمنتان تقسیم کنید. این محدودیت کوچک باعث می‌شود تا خریدهایتان را با دقت انجام دهید و هر آیتمی را که در جزیره پیدا کردید، به انبار مهمات خودتان اضافه نکنید.

همچنین باعث می‌شود تا قبل از باز کردن هر چست، هیجان زیادی داشته باشید؛ چرا که ممکن است دقیقا سلاحی را به شما بدهد که کل بازی منتظرش بودید. با این حال فورتنایت سلاح‌های زیادی دارد و دست شما را در ترکیب این اسلحه‌ باز گذاشته است، درنتیجه حتی اگر سلاح دیگری در چست بود، همچنان می‌توانید به خوبی بازی کنید.

پس از این که سلاح‌های خودتان را پیدا کردید، گیم پلی سلاح‌های فورتنایت همانند اکثر بازی‌های دیگر است. شما می‌توانید با سلاح‌های سنگین مانند شات‌گان و اسنایپرها، یک بار شلیک کنید و دشمنتان را بکشید، یا از اسلحه سریع‌تر مانند Assault rifle در مواقع عادی استفاده کنید. با این که این روش تنها روش بازی کردن و ترکیب اسلحه نیست، بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند تا فقط این دو اسلحه را با خودشان به بازی ببرند؛ چرا که پایه اصلی هر نبرد در فورتنایت را تشکیل می‌دهند.

گیم پلی فورتنایت بسیار سریع است؛ نبردها می‌توانند در یک چشم برهم زدن و فقط با یک اشتباه جزئی، تمام شوند. این عامل باعث ایجاد تفاوت بیش‌تر بین فورتنایت و بتل رویال‌های دیگر می‌شود؛ در بتل رویال‌های دیگر مانند پابجی، معمولا نبردها طولانی‌تر هستند. در این بتل رویال‌ها، دقت اهمیت بسیار بیش‌تری نسبت به یک شلیک خوب به نقطه مناسب دارد. درنتیجه در فورتنایت می‌توانید دشمنانتان را بسیار سریع‌تر بکشید اما آن‌ها هم این توانایی را دارند.

این سیستم فورتنایت بسیار آشوب‌ناک است و می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد؛ با این حال ممکن است در ابتدا به این نوع گیم پلی عادت نداشته باشید. جنگ‌ها در فورتنایت پیچیده‌تر از بازی‌های دیگر هستند اما پس از مدتی بازی کردن، به سیستم شلیک و تعویض فورتنایت عادت می‌کند و دستتان به شکل خودکار این کار را انجام می‌دهد.

کارهایی که در کنار مبارزه و شلیک در فورتنایت انجام می‌دهید، چیزهایی هستند که این بازی را از بتل رویال‌های دیگر تمایز می‌دهند. مهم‌ترین و برجسته‌ترین تفاوت فورتنایت با بازی‌های دیگر نیز فقط یک چیز است: ساخت‌وساز‌های داخل بازی.

ساخت‌وساز در فورتنایت

ساخت‌وساز در فورتنایت

یکی از بهترین چیزها راجع به فورتنایت،‌ این است که همه چیز را ساده نگه می‌دارد؛ شما برای ساخت‌وساز تنها سه حالت دارید، طبقات، دیوارها و پله‌ها. با این که این گزینه‌ها محدود به نظر می‌رسند، اما هرچیزی را که ممکن است لازم داشته باشید، دارند و می‌توانید خلاقیت خودتان را نشان دهید. چه بخواهید راه‌پله‌ای برای چستی که در نقطه‌ای سخت قرار گرفته است بسازید یا بخواهید کاوری برای دفاع از خودتان درست کنید، ابزارهای مورد نیاز را در اختیار دارید.

تعویض کردن بین ابزارها بسیار سریع است؛ این عمل تعویض به قدری راحت است که شما می‌توانید به راحتی از یک کوهستان صعب‌العبور یا یک دیوار صاف عمودی بالا بروید. برای این کار فقط کافی است تا در میان هوا، یکی از سه گزینه ساخت را زیر پای خودتان قرار دهید. مکانیزم راحت فورتنایت باعث شده است تا حتی مبتدی‌ترین بازیکنان هم بتوانند این کار را انجام دهند. درواقع این کار یکی از رایج‌ترین ترفندهای فورتنایت است.

با این که کارهایی مانند ساختن پله برای رسیدن به سقف یک ساختمان،‌ ممکن است به نظرتان آشکار و بدیهی باشند، اما سیستم فورتنایت به شما اجازه می‌دهد تا خارج از چارچوب فکر کنید. شما می‌توانید حصاری دور هم‌تیمی آسیب‌دیده‌تان بسازید یا حتی دژی تشکیل دهید تا داخل آن برای دشمنانتان تله بگذارید. سیستم بازی حتی راه‌حلی برای مشکلات رایج بتل رویال هم فراهم کرده است؛ در یک سمت دریاچه گیر کرده‌اید؟ دیگر مشکلی نیست؛ می‌توانید پل خودتان را بسازید!

ساخت‌وسازهای خلاقانه خودشان را بیش‌تر از هر زمانی در بحبوحه جنگ نشان می‌دهند. زمانی که هر ساختمان در کم‌تر از یک ثانیه ساخته می‌شود، می‌توانید خلاقیت هر بازیکن و استایل خاص او در این کار را مشاهده کنید. جایی که یک بازیکن دیوار می‌سازد تا پناه بگیرد، یک بازیکن دیگر با ساختن راه‌پله به جلو حرکت می‌کند.

سرتاسر محیط بازی، از شبکه‌ای شطرنجی برای قرار دادن ابزارهای ساخت‌وساز تشکیل شده است؛ درنتیجه سیستم بازی کاملا بدون ایراد، درخواست شما را انجام می‌دهد. به همین دلیل است که در لحظه می‌توانید پله یا دیوار جدیدی بسازید و همزمان روی آن حرکت کنید. چیزی که تنها به عنوان یک راه‌پله بین نبرد دو بازیکن ساخته شد، می‌تواند با خلاقیت بازیکنان دیگر، تبدیل به یک اثر هنری یا یک ساختمان کامل شود.  سیستم ساخت‌وساز فورتنایت یک سیستم منحصر به فرد است که در تقریبا هیچ گیم دیگری نمی‌توانید شبیه آن را پیدا کنید.

تمام این موارد در نهایت تبدیل به یک گیم پلی بسیار فان و سرگرم‌کننده می‌شوند؛ برخلاف اکثر بازی‌ها، شما در انتظار برای نبردهای بعدی خواهید بود. همزمان حساب می‌کنید که اگر یک نبرد شروع شود، منابع کافی برای ساختن راه پله و دیوار را دارید یا باید به شکل کلاسیک، با دشمن خودتان روبه رو شوید. هر نقشه جدیدی که می‌کشید، چیز تازه‌ای از گیم پلی فورتنایت به شما آموزش می‌دهد. در نتیجه حتی کشته شدن هم در این حالت لذت‌بخش و آموزنده خواهد بود.

اسلحه در فورتنایت

اسلحه در فورتنایت

در فورتنایت هم همانند اکثر بتل رویال‌های دیگر، انباری از سلاح‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شات‌گان‌ها و ساب‌ماشین‌ها برای فواصل نزدیک، سلاح‌های Assualt Rifle برای استفاده در همه شرایط و اسنایپرها برای تیراندازی از دورترین فاصله‌ها. همچنین سلاح‌های فورتنایت به ۶ کلاس تقسیم‌بندی می‌شوند؛ هر یک از سلاح‌های بازی می‌توانند چند کلاس را شامل شوند و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید.

لیست کلاس‌های اسلحه در فورتنایت:

  • کلاس Common یا رایج که با رنگ سفید نمایش داده می‌شود.
  • کلاس Uncommon یا غیرمعمول که رنگ سبز دارد.
  •  کلاس Rare یا کم‌یاب که با رنگ آبی دیده می‌شود.
  • کلاس Epic یا حماسی که رنگ بنفش دارد.
  • کلاس Legendary یا افسانه‌ای که رنگش نارنجی است.

گرافیک فورتنایت

گرافیک فورتنایت

شما در تنظیمات فورتنایت می‌توانید بین عملکرد و گرافیک یکی را انتخاب کنید؛ تفاوت این دو می‌تواند به قدری زیاد باشد که حتی گاهی اوقات احساس کنید دو گیم متفاوت را بازی کرده‌اید. بسیاری از بازیکنان از این گزینه در فورتنایت خرسند هستند، چرا که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فورتنایت را روی ضعیف‌ترین کامپیوترها اجرا کنند. با این حال برخی از آن‌ها نیز دلتنگ گرافیک زیبای فورتنایت می‌شوند که فدای فریم ریت بالا شده است.

برای این که بازی را روی بهترین حالت و گرافیک مکس اجرا کنید، به جدیدترین پردازنده‌ها و قوی‌ترین کارت‌های گرافیک نیاز خواهید داشت. در این صورت فورتنایت گرافیکی شبیه به بازی‌های AAA پیدا می‌کند و گاهی اوقات نمی‌توانید تشخیص دهید که در حال بازی یک بتل رویال هستید. محیط بازی در این حالت به قدری زیبا است که می‌توانید فقط با نگاه کردن به طبیعت از بازی لذت ببرید.

در حالت بهینه‌سازی بازی برای عملکرد، گرافیک بازی به شدت کاهش پیدا می‌کند. در برخی از صحنه‌ها، محیط بازی هیچ شباهتی با همان محیط در گرافیک بالا نخواهد داشت. اپیک گیمز با معرفی این گزینه، گرافیک را فدای فریم ریت می‌کند تا بازیکنان با ضعیف‌ترین سیستم‌ها هم بتوانند فریم ریت ضروری بازی را به دست آورند.

با این حال با انتخاب گزینه عملکرد، گرافیک بازی به شدت پایین آمده و گاهی اوقات شبیه به بازی‌های پیکسلی دیده می‌شود. هرچند بسیاری از بازیکنان ذکر کرده‌اند که بهینه‌سازی بازی برای عملکرد بهتر، می‌تواند به شما مزیتی کوچک در نبردها دهد؛ احتمال این که واکنشتان در این حالت سریع‌تر باشد، کمی بیش‌تر است.

در نتیجه اگر سیستمی با کارت گرافیک و پردازنده قدرت‌مند دارید، می‌توانید فورتنایت را با بهترین گرافیک بازی کنید و از طبیعت شگفت‌انگیز آن لذت ببرید؛ اما اگر سیستمتان ضعیف است یا می‌خواهید حداکثر میزان فریم ریت را دریافت کنید، می‌توانید بازی را با بهینه‌سازی برای عملکرد اجرا کنید. در این صورت با این که گرافیک بازی بسیار زشت‌تر می‌شود اما عملکردتان در بازی بهبود پیدا کرده و فریم ریت بسیار زیادی می‌توانید دریافت کنید.

نگران نباشید، شما می‌توانید تنظیمات گرافیک فورتنایت را براساس سیستمی که دارید، اعمال کنید. درواقع تنظیمات فورتنایت به دو حالت گرافیک ماکسیموم و بهینه‌سازی برای عملکرد تقسیم نمی‌شود؛ شما می‌توانید گزینه‌های مختلف تنظیمات را عوض کنید تا بهترین تجربه را روی سیستم خودتان داشته باشید. در نتیجه می‌توانید تنظیمات را به گونه‌ای اعمال کنید که هم فریت ریت بالا داشته باشید و هم از گرافیک زیاد و جلوه‌های بصری زیبای بازی لذت ببرید.

اپیک گیمز به تغییرات علاقه زیادی دارد

یکی از بهترین مزیت‌ها راجع به بازی فورتنایت،‌ این است که در یک وضعیت دائمی آشوب به سر می‌برد و این عامل کل بازی را می‌تواند تغییر دهد. اپیک از سال ۲۰۱۷ محتوای بسیار زیادی به بازی اضافه کرده است؛ از شهرها و بخش‌های جدید مپ، تا حالت بازی ۵۰ در مقابل ۵۰ که در تیمی ۵۰ نفره به نبرد با یک تیم دیگر می‌روید.

ممکن است بازی به گونه‌ای تغییر کند که سلاح اصلی در نبردهای نزدیک به جای شاتگان و ساب ماشین، تبدیل به اسنایپر شود. در نتیجه ساخت و سازهای بازی نیز با توجه به این موضوع تغییر می‌کنند و ممکن است به جای دیوار و راه‌پله، دژی برای کمپ کردن و تک‌تیراندازی بسازید؛ چرا که تمام ساخت و سازهای بازی در حال حاضر، بر اساس مکانیزم سلاح‌ها و گیم پلی بازی انجام می‌شوند و اپیک گیمز نشان داده است که ترسی از ایجاد تغییرات پایه‌ای ندارد.

تنها عیب این تغییرات بزرگ را می‌توان‌ میزان یادگیری گیم پلی و مکانیک بازی دانست. هر یک از بخش‌های بازی به خودی خود ساده هستند اما استفاده از همه آن‌ها با یک‌دیگر و درکشان به شکل جمعی، می‌تواند کار دشواری باشد؛ مخصوصا با توجه به این که آموزشی برای بازی در ابتدای نصب وجود ندارد.  درواقع به غیر از چند متن کوتاه، بتل رویال فورتنایت آموزشی به شما نمی‌دهد و خودتان باید با آموزش‌های دیگر و آزمون و خطا، بتوانید مکانیک‌های مختلف بازی را به هم ارتباط دهید.

خرید‌های درون‌برنامه‌ای بازی فورتنایت

خرید‌های درون‌برنامه‌ای بازی فورتنایت

حتی شکل رایگان بودن بازی فورتنایت با بتل رویال‌های دیگر متفاوت است؛ در فورتنایت هر آیتمی که در فروشگاه بازی وجود دارد، جدا از این که در چه سطحی قرار داشته باشد، کاملا آرایشی و تزئینی است. درنتیجه تمام بازیکنان در یک سطح قرار دارند و لازم نیست نگران باشید که افرادی با هزینه کردن در بازی، از شما جلو زده و سریع‌تر پیشرفت می‌کنند. خاص‌ترین آیتم‌ها در مناسبت‌هایی خاص مانند سال جدید به بازی اضافه می‌شوند اما حتی آن‌ها هم کاربردی غیر از زیبایی ندارند.

یک فروشگاه روزانه در بازی وجود دارد که آیتم‌های داخل آن هر ۲۴ ساعت به‌روزرسانی می‌شوند. فروشگاه دیگر بازی فروشگاه لجند است که خاص‌ترین و کم‌یاب‌ترین آیتم‌ها در آن قرار می‌گیرند؛ آیتم‌هایی که ممکن است دیگر هیچ‌گاه به بازی اضافه نشوند، مانند اسکین خرص صورتی برای ولنتاین یا اسکین Wukong که به مناسب سال نوی چینی به بازی اضافه شده بود. همه این آیتم‌ها را می‌توانید با ویباکس فورتنایت خریداری کنید اما فقط جنبه زیبایی خواهند داشت؛ شما با تمام بازیکنان دیگر برابر هستید.

بزرگ‌ترین ریزتراکنش بازی، بتل پس فورتنایت است که به شما دسترسی به ۱۰۰ رده جایزه مختلف را می‌دهد. بتل پس فورتنایت عاملی است که می‌تواند شما را در بازی نگه دارد و واقعا باعث پیشرفتتان شود؛ با داشتن بتل پس همواره تلاش می‌کنید تا به یک هدف بزرگ‌تر برسید و همین موضوع بازی شما را نیز بهتر می‌کند.

نظر شما راجع به فورتنایت چیست؟

ما در این مقاله به معرفی بازی فورتنایت به شکل کامل پرداخته ایم و بخش‌های مختلف آن را با جزئیات بررسی کردیم. در نهایت باید گفت که فورتنایت یک بازی بتل رویال است که فانتزی‌تر از رقبای خود ساخته شده است و شما در آن جنگی واقع‌گرایانه نخواهید داشت. با این حال سیستم و مکانیک زیبای بازی، باعث می‌شوند تا هر ثانیه‌ای که بازی می‌کنید، ارزش بالایی داشته باشد.

شما هم می‌توانید نظرتان را راجع به بازی فورتنایت، با ما در میان بگذارید. نظرتان را راجع به گیم پلی و گرافیک این بازی بنویسید؛ به نظر شما دلیل محبوبیت بالای بازی فورتنایت چیست؟ نظرات شما به ما در نوشتن مقالات و ارائه خدمات بهتر، کمک بزرگی می کنند.

سوالات متداول

فورتنایت چیست؟

فورتنایت یک بازی بتل رویال است که مکانیزمی متفاوت از بتل رویال‌های دیگر دارد.

بازی فورتنایت بهتر است یا پابجی؟

گیم پلی این دو بازی شبیه به هم بوده اما گرافیک پابجی واقع‌گرایانه‌تر است، در حالی که فورتنایت شباهت بیش‌تری به یک دنیای فانتزی دارد.

آیا کامپیوتر من بازی فورتنایت را اجرا می‌کند؟

تنظیمات فورتنایت به گونه‌ای است که امکان اجرای آن روی ضعیف‌ترین کامپیوترها را فراهم می‌کند. کافی‌ست تا این بازی را روی حالت بهینه‌سازی برای عملکرد اجرا کنید؛ تنها عیب این موضوع پایین آمدن زیاد گرافیک بازی است.

آیا بازی فورتنایت پولی است؟

فورتنایت یک بازی رایگان است که محتوای رایگان بسیار زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. برخی از قسمت‌های بازی همانند بتل پس فورتنایت به شکل پولی ارائه شده‌اند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

3 دیدگاه
  • ارش

    سبک بازی فورتنایت سبک بازی بقا واقعا جالبه

  • ارش

    بازی fortniteواقعا بازی جذابیه پیشنهاد می کنم به شدت

    • پشتیبانی ایران موجو

      🙏

iranmojo online support