معرفی بازی پابجی موبایل ؛ بازی محبوب و پرطرفدار

معرفی بازی محبوب پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل با نام کامل Play Unknown’s Battleground که توسط استودیوی  Tencent Games طراحی شده، توانسته است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این بازی محبوب و پرطرفدار در گوگل پلی بیش از 110 میلیون بار دانلود شده است و این امر نشان می‌دهد که این بازی،  بازی بسیار جذابی می‌باشد. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی موبایل با ما همراه باشید تا به صورت کامل با این بازی و ویژگی های آن آشنا شوید.

همچنین بخوانید: آموزش کامل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل

این بازی آنلاین PUBG Mobile اعتیاد آور به گونه‌ای آغاز می‌شود که شما در حال پرواز بر روی یک نقشه 8 در 8 کیلومتر هستید. برای شروع هر کجا که خواستید می‌توانید بپرید و با 100 نفر مبارزه کنید اما باید زنده بمانید تا پیروز شوید و برای این پیروزی شما باید به دنبال تجهیزات باشید و اسلحه و سلاح‌های مختلف جمع آوری کنید تا در مبارزه کاملا مجهز باشید. ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید یوسی یا جم مربوط به بازی خود بپردازید.

انتخاب انواع اسلحه‌ها، کلاه‌ها، زره‌ها و کیف‌ها در برد شما می‌تواند بسیار موثر باشد. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید: انواع کلاه، انواع جلیقه و انواع کیف در بازی وجود دارند که به ترتیب از لول 1 تا 3 هستند.

لباس های بازی پابجی موبایل

لباس های pubg mobile

همچنین سلاح‌های متفاوت بازی را نیز می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که برخی ساده و برخی کاملا مجهز و پیچیده هستند.

سلاح های بازی پابجی موبایل

سلاح های pubg mobile

همچنین در بازی پابجی نقشه‌های مختلفی وجود دارد و از نظر تنوع بسیار خوب روی آن‌ها کار شده است. مپ‌ها در این بازی به صورت مسابقه‌ای وجود دارند و یکی از جالب‌ترین مپ‌های بازی، مپ زامبی است که در آن زامبی‌ها از زمین بالا می آیند و شما باید آن‌ها را نابود کنید و این کار باید به صورت دو شب مداوم صورت بگیرد.

!!! برای خرید یوسی می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

خرید یوسی پابجی موبایلخلاصه‌ای از مطالب

این بازی برای سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و IOS منتشر شده است و گیم پلی خارق العاده‌ی این بازی و گرافیک بالای آن باعث شده که بهترین بازی آنلاین اندروید در سال 2019 نام بگیرد.

همچنین قابلیت بازی چند نفره از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌باشد.

حجم دیتای این بازی 1/480 گیگا بایت و فایل نصبی هم 47 مگابایت می‌باشد.

خرید یوسی پابجی موبایل

برای پیشرفت در بازی PUBG شما به یوسی یا سکه بازی پابجی موبایل نیاز دارید. اگر قصد دارید یوسی پابجی موبایل را با قیمت ارزانی خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از وب سایت معتبر ایران موجو خریداری کنید. این فروشگاه یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید پول بازی مورد نظر خود را در کمترین و سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید و از بازی خود لذت ببرید.

شما برای ما از بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب بازی پابجی را بهتر شناخته باشید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support