معرفی و راهنمای بازی کلش رویال (Clash Royale)

5
همه چیز درباره بازی کلش رویال

بازی کلش رویال از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار میاد که توسط استودیو بازی سازی سوپرسل (Supercell) خالق بازی شگفت انگیز و جذاب کلش آف کلنز منتشر شد. امروزه بازی کلش رویال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و کمتر کسی پیدا می شود که به این بازی علاقه نداشته باشد. اما با این وجود هنوز کاربرانی هستند که با این بازی آشنایی ندارند از این رو، امروز میخوام درباره بازی آنلاین کلش رویال توضیحاتی رو به شما عزیزان بدم تا از این بازی آشنا و از بازی کردن لذت ببرید. پس در ادامه آموزش کلش رویال با ما همراه باشید تا همه چیز درباره کلش رویال رو بهتون یاد بدم.

آشنایی با بازی کلش رویال

کلش رویال بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژیک از supercell خالق بازی های محبوب Clash Of Clans و Boom Beach است که ابتدا برای IOS در چند کشور جهان قرار داده شده بود و همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه ANDROID ان در گوگل پلی بودیم.

مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آن هاست!

همزمان با این کار هم باید از قبیله پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید!

در بازی فوق العاده زیبای کلش رویال طیف گسترده ای از کارت ها در اختیار شماست که باید به کمک آن ها یک Battle Deck برای ارسال به میدان مبارزه تشکیل دهید، حتی می توانید در بازی برای خودتان یک کلن بسازید و در آن کارت و دک کلش رویال را با دیگر اعضا واگذار کنید!

معرفی بازی کلش رویالاگر میخوایی اکانتتون زودتر رشد کنه روی جم کلش رویال کلیک کنید

بسیاری از کاراکترهای Clash Royale همان چهره های آشنای بازی کلش آو کلنز هستند، هر چند که کاراکترهای جدیدی مثل پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک را هم در میانشان خواهید دید!

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

معرفی صندوق های کلش رویال

بازی آنلاین کلش رویال دارای ۱۴ صندوق است که با انجام کارهایی از قبیل برنده شدن، جمع کردن تاج، خرید جم یا … به شما تعلق می‌گیرد. هر یک از صندوق‌ها جوایز مختلفی دارند.

  1. صندوق رایگان (free chest)
  2. صندوق تاج (crown chest)
  3. صندوق نقره‌ای (silver chest)
  4. صندوق طلایی (golden chest)
  5. صندوق جنگ (war chest)
  6. صندوق بزرگ (giant chest)
  7. صندوق جادویی (magical chest)
  8. صندوق سوپر جادویی (super magical chest)
  9. صندوق حماسی (epic chest)
  10. صندوق افسانه‌ای (legendary chest)
  11. صندوق صاعقه (lighting chest)
  12. صندوق اقبال (fortune chest)
  13. صندوق پادشاه (king chest)
  14. صندوق پادشاه افسانه ای (legendary king’s chest)

معرفی صندوق های کلش رویالبرخی از ویژگی های بازی استراتژیک Clash Royale اندروید

  • مبارزه با بازیکنان آنلاین در سراسر جهان
  • جمع آوری غنائم برای بالا بردن سطح خود
  • جمع آوری کارت های قدرتمند و مختلف
  • نابود کردن برج برای بدست اوردن تاج
  • ساخت امپراطوری قدرتمند خود با ابزارهای مختلف
  • گرافیک HD، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

شما برای ما از بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support