چگونه پیج را بیزینسی کنیم؟

چگونه پیج را بیزینسی کنیم؟
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 236
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

اگر هدف شما از ساخت اکانت اینستاگرام، راه‌اندازی کسب وکار و فعالیت‌های کاری است،شاید این سوال را داشته باشید که چگونه پیج را بیزینسی کنیم؟ و باید به فکر تبدیل اکانت خود به پیج بیزینسی باشید! مدتی است که اینستاگرام به‌عنوان یک بستر عالی برای کسب وکارها شناخته می‌شود، اما این درصورتی است که این قابلیت را برای اکانت خود فعال کرده باشید. در این مطلب با نحوه تبدیل پیج به اکانت بیزینسی آشنا خواهید شد.

همچنین یکی از قابلیت های پرطرفدار اینستاگرام ریلز است. ما نحوه انتشار ریلز طولانی را برای شما آموزش داده ایم. پس اگر این سوال برای شما پیش آمده است که  چگونه ریلز طولانی بگذاریم؟ این مطلب را نیز بخوانید.

تبدیل اکانت اینستاگرام به پیچ بیزینسی

به‌عنوان نکته اول برای تبدیل اکانت اینستاگرام به پیج بیزینسی باید توجه داشته باشید که این قابلیت برای اکانت‌های خصوصی قابل اجرا نیست. بنابراین، درصورتی که پیج خصوصی دارید، در مرحله اول آن را به حالت عمومی تغییر دهید. سپس مراحل زیر را در پیش بگیرید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
  2. در نوار پایین، برروی پروفایل اکانت خود کلیک کنید. دکمه سه خطی را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات شوید.
  3. در منوی نمایان شده گزینه Account را انتخاب کنید.
  4. به سمت پایین صفحه اسکرول کنید. در قسمتی که یک سوییچ قرار دارد گزینه آبی رنگ را به Switch to Professional Account تغییر دهید.
  5. در مرحله آخر، گزینه Business را انتخاب کنید تا پیج به حالت بیزینسی تغییر پیدا کند.

تنظیمات پیج بیزینسی اینستاگرام

پس از طی کردن این مراحل، با یک صفحه خوشامدگویی برای اکانت تجاری اینستاگرام مواجه خواهید شد. در این صفحه به شما اعلام می‌شود که چه امکانات حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. پس از نمایش برخی از نکات درمورد پیج بیزینسی، یک لیست برای شما ظاهر خواهد شد. شما باید باتوجه به نوع پیج خود، از بین دسته‌بندی نمایش داده شده یک گزینه را انتخاب کنید. این شرایط برای شما فراهم شده است تا بتوانید نمایش گزینه مورد نظر را در پروفایل خود پنهان کنید.

لیست دسته‌بندی‌ها را در ادامه آورده‌ایم:

  • personal Blog: وبلاگ شخصی
  • Product/Service: محصول/خدمات
  • Art: هنر
  • Musician/Band: نوازنده/باند
  • Shopping & Retail: خرید و خرده فروشی
  • Health/ Beauty: سلامتی/ زیبایی
  • Grocery/Store: فروشگاه

در مرحله بعد می‌توانید برخی از اطلاعات را برای تماس مخاطبان با خود وارد کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات وارد شده در این قسمت برای مخاطبان هم نمایش داده می‌شوند. مشتریان شما ازطریق این اطلاعات می‌توانند با شما در ارتباط باشند. این اطلاعات معمولا شامل ایمیل، شماره تماس و موقعیت مکانی می‌شوند. در هر زمان امکان ویرایش یا حذف آنها وجود دارد.

پس از وارد کردن اطلاعات لازم، گزینه  Next را انتخاب کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که درصورت تمایل، اکانت فیسبوک خود را به پیچ بیزینسی اینستاگرام‌تان متصل کنید. درصورت عدم تمایل برای اتصال به فیسبوک، گزینه Don’t Connect to Facebook Now را انتخاب کنید. پس از طی کردن این مراحل، اکانت تجاری شما در اینستاگرام به‌طور کامل راه‌اندازی خواهد شد.

نحوه خارج شدن از اکانت اینستاگرام

درصورتی‌که از بیزینسی کردن پیج خود پشیمان هستید، هیچ جای نگرانی نیست. با طی کردن مراحلی که در ادامه آورده‌ایم به‌راحتی می‌توانید پیج خود را به حالت معمولی بازگردانید. مراحل خارج کردن اکانت اینستاگرام از حالت تجاری به‎صورت زیر است‎:

  1. از پروفایل خود به قسمت منوی سه خطی بروید.
  2. در این قسمت گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات شوید.
  3. در قسمت پایین صفحه، گزینه Switch to personal Account را به حالت اولیه خود بازگردانید.
  4. در مرحله بعد، اینستاگرام به شما هشدار می‌دهد که با برگشتن به حالت شخصی، دیگر آمارهای فعلی برای محتواهای شما دردسترس نخواهد بود. همچنین، بخش Insight برای تحلیل پست‌ها و استوری‎ها حذف خواهد شد. در این قسمت، گزینه Switch Back را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

پیج بیزینسی اینستاگرام یکی از حالت‌های این بستر است که به شما امکان تجزیه وتحلیل محتواها را می‌دهد. برای تغییر پیج خود به این حالت می‌توانید به‌راحتی از مراحل گفته شده در این مطلب استفاده کنید. درصورت تمایل برای برگرداندن پیج خود به حالت شخصی هم می‌توانید از دستور‌العمل‌های گفته شده پیروری کنید. توجه داشته باشید که امکان خارج شدن یا وارد شدن به پیج بیزینسی اینستاگرام همیشه برای کاربران فراهم است. درصورتی‌که برای راه‌اندازی پیج تجاری سوالی دارید، حتما برای ما بنویسید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support