همه چیز درباره کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر

معرفی کاراکترهای بازی فری فایر

Wolfrahh، Andrew، Kapella، Paloma، Luqueta، Alvaro، Laura و… از جمله کاراکترهای محبوب و جذاب بازی فری فایر هستند که هر کدام به سبب داشتن مهارت، توانایی، قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد از طرفداران بی شماری برخوردار هستند. بازیکنان می توانند هر کدام از آنها را در شرایط و موقعیت های مختلف استفاده کنند. کاراکتر Evelyn بازی فری فایر از جمله محبوب ترین و جذاب ترین کاراکترهای جدید بازی به حساب می آید که طرفداران بی شماری دارد. این کارآگاه قابلیت ها و مهارت های مختلفی دارد و می تواند در موقعیت های مختلف کارایی و کاربردهای متعددی داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین  بررسی کاراکتر Evelyn بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Free Fire

تقریبا تمام بازیکنان به خوبی با بازی فری فایر آشنایی دارند. این بازی بتل رویال و اکشن اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس توسط شرکت Garena برای پلتفرم های اندروید و آی او اس موبایلی منتشر شد. در سال 2018 این بازی بالاتر از همه بازی های موبایلی معروف مانند کالاف دیوتی، پابجی موبایل و… بالاترین میزان دانلود و نصب را داشته است. این بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در دسترس بازیکنان قرار گرفت. بازی فری فایر از نظر داستان، سبک و نوع بازی شباهت های زیادی به بازی پابجی موبایل دارد و می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای عاشقان بتل رویال دارد.

داستان این بازی روایتگر گیر افتادن 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده می باشد که باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که در برابر دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. بازی فری فایر همانند سایر بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون موسیقی های متن و صداگذاری های بی نظیر، تنوع بالای ماموریت ها و مراحل و آیتم ها، امکان بازی با سایر بازیکنان به صورت آنلاین، گیم پلی جذاب و اعتیادآور بازی، گرافیک باکیفیت و عالی و… می باشند.

همچنین بخوانید: معرفی و بررسی شخصیت Alvaro بازی فری فایر

معرفی کاراکتر Evelyn بازی فری فایر

در هر کدام از نسخه های آپدیت شده بازی فری فایر بازیکنان می توانند از انواع آیتم های جدید استفاده کنند و تغییرات مختلف را مشاهده کنند. همانطور که گفته شد تنوع و تعدد کاراکترها و شخصیت ها در بازی فری فایر از مهم ترین و بارزترین ویژگی های این بازی به شمار می رود که می تواند جذابیت های مختلفی برای بازیکنان داشته باشد.

هر کدام از این کاراکترها در زمان های خاصی به بازی اضافه شده اند و با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توانند در موقعیت های مختلف کاربردهای متعددی داشته باشند. کاراکتر Evelyn بازی فری فایر به عنوان یکی از جدیدترین و جذاب ترین کاراکترهای بازی شناخته می شود که از قابلیت ها و مهارت های ویژه ای برخوردار است. این کاراکتر در حقیقت در نسخه OB23 بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. این کاراکتر یک کارآگاه کار کشته و حرفه ای است و از ظاهری بسیار ظریف، قدیمی و غربی برخوردار است.

این شخصیت می تواند موقعیت بازیکنان دشمن را بر روی نقشه شناسایی بکند و نقشی مشابه با نقش موکو(Moco) دارد. کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر در رقابت ها و مبارزات شرکت نخواهد کرد و بازیکنان می توانند از آن استفاده های دیگری بکنند. این کاراکتر در هر کدام از سطح های بازی می تواند موقعیت بازیکنان دشمن را برای 5 ثانیه برای گیمرها نمایش دهد.

معرفی شخصیت Evelyn بازی فری فایرمهارت ها و توانایی های کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر

تمام کاراکترهای موجود در بازی فری فایر از ویژگی ها، قابلیت ها و مهارت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند در موقعیت های مختلف به بازیکنان کمک کنند. کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر نیز از جمله شخصیت های جدیدی است که می تواند جذابیت و هیجان بازی را دوچندان کند. 

کاراکتر Evelyn بازی فری فایر همانند تمامی کاراکترهای دیگر مهارت ها و قابلیت هایی دارد که می تواند در سطوح مختلف بازی متفاوت باشند. هر چقدر که سطح بازی ارتقا پیدا کند مهارت های Evelyn نیز تغییر خواهند کرد. مهم ترین مهارت های این کاراکتر در سطوح مختلف به شرح زیر می باشند:

  1. سطح اول: در این سطح Evelyn قادر است که موقعیت دشمنانی که خوابیده نیستند را به مدت 5 ثانیه برای بازیکنان به نمایش در بیاورد.
  2. سطح دوم: در این سطح Evelyn می تواند موقعیت دشمنانی که در فاصله 35 متری بازیکن قرار دارند را به مدت 5.5 ثانیه نمایش دهد.
  3. سطح سوم: در سطح 3 نیز این کاراکتر می تواند موقعیت بازیکنان دشمن که در فاصله 40 متری بازیکنان قرار دارند را به مدت 6 ثانیه نمایش دهد.
  4. سطح چهارم: Evelyn در سطح 4 نیز همانند سطح 3 می تواند موقعیت بازیکنان دشمن را از فاصله 40 متری به مدت 6 ثانیه نشان دهد. همچنین بازیکن می تواند از Summon Airdrop Playcard نیز استفاده کند.
  5. سطح پنجم: در این سطح کاراکتر Evelyn بازی فری فایر می تواند موقعیت بازیکنان دشمن از 45 متری را به مدت 6.5 ثانیه نمایش دهد.
  6. سطح ششم: در سطح 6 Evelyn می تواند موقعیت بازیکنان دشمن که در فاصله 50 متری بازیکنان قرار دارند را به مدت 6.5 ثانیه نمایش دهد.

خرید جم مستقیم از ایران موجواستفاده از کاراکتر Evelyn

سازندگان بازی فری فایر بعد از عرضه نسخه OB23 این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده اند که بتوانند به صورت رایگان از کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر استفاده کنند. بعد از دانلود و نصب نسخه آپدیت شده بازی گیمرها می توانند از فرصت های مختلف استفاده کنند و این کاراکتر را به صورت رایگان دریافت کنند. البته بازیکنان می توانند که با پرداخت 500 جم بازی نیز کاراکتر Evelyn در بازی فری فایر را در اختیار داشته باشند و از آن در موقعیت های مختلف بهره ببرند. با خرید جم فری فایر ارزان در فروشگاه ایران موجو میتوان نسبت به خرید و ارتقا کاراکترهای محبوب خود اقدام نمایید.

کاراکتر Evelyn بازی فری فایرخرید جم فری فایر ارزان در ایران موجو

هرچند که در تمام بخش های بازی بازیکنان می توانند از امکانات، آپشن ها و آیتم های مختلفی استفاده کنند و جذابیت و هیجان یک بازی بتل رویال را تجربه کنند اما با خرید الماس فری فایر می توانند به حداکثر امکانات موجود دسترسی داشته باشند. گیمرها می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید جم فری فایر بکنند. با این کار علاوه بر استفاده از تمام امکانات بازی می توانند تمامی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره کاراکتر Evelyn بازی فری فایر

بازی Free Fire به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است و توانسته با بازی های مطرح و معروف رقابت سنگینی داشته باشد. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی فری فایر می توان به تنوع و تعدد کاراکترها اشاره کرد.

هر کدام از کاراکترهای این بازی قابلیت ها، مهارت ها و توانایی های منحصر به فردی دارند و می توانند در موقعیت های مختلف کاربردی و موثر باشند. کاراکتر Evelyn بازی فری فایر به عنوان یک کارآگاه زن در این بازی می تواند توانایی های خاصی داشته باشد و در جریان بازی به گیمرها کمک های موثری بکند.

شما برای ما از کاراکتر Evelyn بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با کاراکتر Evelyn بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. سایت ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین سایت های جم بازی می باشد که شما با مراجعه به این فروشگاه می توانید جم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support