گرفتن لجندری در بازی براول استارز با چند کلیک!

نحوه گرفتن لجندری در براول استارز

در ادامه این مقاله از آموزش بازی براول استارز قصد داریم تا بیشتر در مورد این موضوع و همچنین ترفندهای گرفتن لجندری در بازی براول استارز (Brawl Stars) صحبت کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان شانس گرفتن لجندری در بازی براول استارز را افزایش داد؟

تنها راهی که گیمرهای بازی برائل استارز می‌توانند شانس گرفتن لجندری را در آن افزایش دهند این است که تا می‌توانند نیروهای بازی را آنلاک کنند که البته این موضوع نیز بستگی به جمع آوری امتیاز و گرفتن جم دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید شانس خود را برای گرفتن لجندری در آن افزایش دهید گرفتن براولرهای کمیاب است.

در این قسمت شما می‌توانید به راحتی به قسمت store مراجعه کنید و سپس براولرهای خاص را انتخاب کنید و سپس خریداری کنید.

چگونه با استفاده از luck system آنلاک کنیم؟

همانطور که پیشتر هم به این موضوع اشاره کردیم برای اینکه بتوانید تعداد زیادی از براولرها را آنلاک کنید باید در این بین شخصیت‌های خاص را انتخاب کنید. باید طوری از این شخصیت‌ها در بازی استفاده کنید که شانس دریافت لجندری در بازی برای شما افزایش پیدا کند. به این صورت که آنلاک کردن در بازی تنها راهی نیست که با استفاده از آن می‌توانید به لجندری دست پیدا کنید.

با استفاده از گزینه luck system می‌توانید شانس گرفتن لجندری را افزایش دهید. بر اساس اطلاعاتی که در قسمت اینفورمیشن باکس وجود دارد می‌توانید به راحتی هر جعبه را آنلاک کنید که البته این آنلاک کردن به معنای دست پیدا کردن به لجندری نیست و ممکن است در چند جعبه حتی امتیازی برای شما وجود نداشته باشد که این بستگی به شما دارد که چقدر امتیاز  و جم جمع آوری می‌کنید.

گرفتن لجندری در بازی براول استارزچگونه در براول استارز جعبه رایگان بدست آوریم؟

اولین نکته که باید به عنوان گیمر به آن توجه داشته باشید این است که زمان زیادی طول می‌کشد تا برای بدست آوردن یک براولر جدید جعبه جدیدی را باز کنید. البته همان زمان برای باز کردن جعبه‌های معمولی هم در نظر گرفته می‌شود.

اما برویم سراغ ترفند گرفتن لجندری رایگان در براول استارز که یکی از موضوعات مهم این مقاله است.

  •   برای اینکه در بازی براول استارز موفق باشید نباید جعبه‌های روزانه و رایگان را از دست بدهید. پس تا جایی که امکان دارد بهتر است که تمامی جعبه‌ها را جمع آوری کنید.
  •   همانطور که گفته شد باید تا جایی که امکان دارد سطح خودتان را ارتقاء دهید و با استفاده از آن‌ها تجربیات خود را بیشتر کنید. با این تجربیات می‌توانید پاداش زیادی را را دریافت کنید که یک مورد از آن‌ها گرفتن جعبه به صورت رایگان است.
  •       به عنوان گیمر بهتر است که در لیگ‌های بازی شرکت کنید.
  •       سطح خود را در بازی ارتقاء داده و جعبه‌ها را در قسمت store درون برنامه‌ای خریداری کنید.

برای گرفتن لجندری در این بازی نیاز به امکانات در دسترس دیگر هم داریم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

الماس ها‌ را خرج نکنید

برای اینکه بتوانید به لجندری و امکانات افسانه ای دست پیدا کنید باید به این موضوع هم دقت داشته باشید نباید بدون دلیل الماس‌هایتان را در بازی خرج کنید. به این نکته توجه داشته باشید که در موقعیت‌های مختلف در بازی نیاز به جم و امتیازات زیادی دارید پس دقت داشته باشید که برای دست پیدا کردن به آن‌ها باید الماس‌هایتان را ذخیره کنید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.

برای خرید الماس بازی براول استارز می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن جم مورد نظر خود را دریافت کنید.

توکن‌ها برای مگا باکس

یکی دیگر از ترفندهای ساده ای که می توانید آن را برای گرفتن و لجندری بر روی براول استارز اجرا کنید این است که از توکن و مگاباکس استفاده کنید. توکن و مگاباکس در این بازی تاثیر زیادی بر روی جعبه‌ها خواهد داشت به طوری که شانس دریافت امتیاز را برای شما افزایش می‌دهد.

احتمالی که برای این موضوع وجود دارد این است که در هنگامی که باکس لجندری را باز می کنید باید یک احتمال 99 درصدی را در نظر بگیرید و آن هم این که در جعبه مورد نظر چیزی حدود 2000 جعبه دیگر وجود داشته باشد. پس یکی از موضوعاتی که باید در هنگام لجندری گرفتن به آن دقت داشته باشید این است که چگونه می‌توان احتمال 99 درصدی گرفتن لجندری در این بازی را افزایش داد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین لجندری در بازی براول استارز

گرفتن لجندری در بازی براول استارزتیکت های منحصر به فرد و کارآمد

وجود تیکت ها در بازی باعث می شود تا بتوانید در کنار راحت تر گرفتن  لجندری در بازی از توکن های رایگان و ویژه هم استفاده کنید. توکن در این بازی به گرفتن امتیازات بیشتر در بازی نیز کمک می‌کند و زمانی که امتیاز در بازی افزایش می‌یابد شانس دستیابی به امکانات درون برنامه‌ای نیز افزایش پیدا می‌کند.

مگا باکس‌ و تاثیر آن بر لجندری

اگر جزء بازیکنان خوش شانس این بازی باشید قادر خواهید بود که 2000 توکن رد این بازی دریافت کنید. طبق قانونی که در سیستم بازی وجود دارد احتمال اینکه شما در طول بازی که اجرا می‌کنید لجندری بدست آورید به طور میانگین 23 درصد خواهد بود برای بدست آوردن اولین لجندری در بازی باید حساب کنید که در هنگام باز کردن اولین لجندری در این بازی هر باکسی که آن را انتخاب می کنید آیا 423 لجندری برای شما به همراه خواهد داشت. یا نه!

سخن پایانی درباره گرفتن لجندری در بازی براول استارز

گرفتن لجندری در بازی براول استارز از موضوعات این مقاله بود که سعی کردیم به طور کامل و جامع به آن بپردازیم. اینکه بتوانید جعبه لجندری را در زمان مناسب به دست آورید می‎تواند به شما کمک کند تا از امکانات درون برنامه‌ای به راحتی استفاده کنید.

سایت ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

شما برای ما از گرفتن لجندری در بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با گرفتن لجندری در بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support