چگونه در بازی فری فایر یار شویم؟

آموزش دو یا چند نفره بازی کردن در بازی free fire

در این مطلب از سایت ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) قصد داریم شما را با یارشدن در بازی فری فایر آشنا کنیم. اگر در این باره با مشکل مواجه هستید توصیه می کنیم این مطلب از سایت ایران موجو را حتما مورد مطالعه قرار دهید. بازی کردن گیم‌ ها به تنهایی تا زمانی لذت بخش است که هنوز مراحل و مپ‌ها به انتها نرسیده باشند. اما اگر همان بازی را با فرد دیگری انجام دهیم، خواه هم تیمی باشد یا رقیب، باعث لذت بخش شدن بازی می‌شود. یار شدن در بازی فری فایر هم می‌تواند به جذابیت این بازی جذاب، اضافه کند. پس بهتر است که این بازی را به این شیوه نیز انجام دهید. برای دوست و یار پیدا کردن در این بازی، کافیست آیدی دوست خود در بازی را بدانید و او را به بازی خود دعوت کنید. سایت ایران موجو در این بخش از آموزش بازی فری فایر نحوه‌ یار شدن در این بازی را به شما آموزش می‌دهد. همراه ما باشید.

یارشدن در بازی فری فایر

شاید فکر کنید که قرار است کار پیچیده و صعب العبوری را انجام دهید تا در بازی فری فایر برای خود یار پیدا کنید و یا بالعکس شما در بازی یار کسی باشید. برای این کار باید طبق مراحل زیر پیش برویم.

  • ابتدا بازی را از روی لیست اپلیکیشن‌های گوشی یا کامپیوتر خود اجرا کنید.
  • در قسمت سمت راست گوشه و بالای صفحه اول بازی گزینه آدمک مانندی وجود دارد. این گزینه را لمس و یا روی آن کلیک کنید.
  • حال در صفحه جدید باز شده می‌توانید هم برای خود یار انتخاب کنید و هم این که یار کسی شوید.
  • برای یار شدن در بازی فری فایر به سراغ گزینه Request بروید و اگر درخواستی از طرف کسی برای یار شدن داشتید، می‌توانید با گزینه Agree موافقت خود را اعلان کنید و وارد بازی شوید.
  • اما اگر بخواهید کسی یار شما در بازی باشد، باید از گزینه Add یا اضافه کردن استفاده کنید.
  • بعد از انتخاب گزینه Add، در قسمت معین آیدی دوستانتان در بازی را سرچ کنید و اگر در کنار اسم آن‌ها علامت جمع یا همان بعلاوه وجود داشت، می‌توانید آن‌ها را به بازی اضافه کنید.
  • اگر علامت جمع در کنار اسم آن‌ها وجود نداشت، به این معنی است که آنلاین نیستند و اگر قصد یار شدن با این دوستانتان را داشتید، باید منتظر بمانید تا آنلاین شوند.
یارشدن در بازی فری فایر

یارشدن در بازی فری فایر

نتیجه گیری

داشتن دوست و یار در بازی‌های ژانر بقا مانند فری فایر، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود و این امتیاز بعلاوه افزایش جذابیت بازی است که بعد از یار شدن با کسی در بازی اتفاق می‌افتد. پس این که بدانیم چگونه باید در بازی فری فایر یار شویم، اهمیت زیادی دارد. یارشدن در بازی فری فایر به این گونه است که از گزینه آدمک موجود در بازی برای دعوت به یار شدن گزینه Add را انتخاب می‌کنیم و برای قبول دعوت، از گزینه Request استفاده می‌کنیم. برای آموزش‌های بیشتر با سایت ایران موجو همراه باشید.

از راه های رشد و ارتقا در بازی فری فایر و دستیابی به تجهیزات و سلاح های پیشرفته خرید جم فری فایر می باشد. برای خرید ارزان جم بازی می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم در ایران می باشد. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید قابل اعتماد و مطمئن را تجربه نمایید.

شما برای ما از یارشدن در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از ایران موجو شما را با یارشدن در بازی فری فایر آشنا کردیم. با استفاده از این مطلب به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی بی نظیر را انجام دهید و از آن لذت ببرید. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید. تجربیات شما می تواند لذت بازی فری فایر را چندین برابر کند. امیدواریم این مطلب از سایت ایران موجو مورد پسند شما واقع شده باشد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support