بررسی 3 تا از مشکلات بازی پلاتو و رفع آن ها

بررسی 3 تا از مشکلات بازی پلاتو و رفع آن ها
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 472
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

پلاتو یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها در زمینه بازی و چت کردن است که این دو را به شکلی بی‌نظیر به هم متصل می‌کند. پلاتو بیش از ۵۰ بازی چندنفره را در یک برنامه جای داده است تا بتوانید آن‌ها را با دوستان خود و حتی غریبه‌ها به راحتی در یک فضا بازی کنید. با این حال این برنامه گسترده، گاهی اوقات دچار مشکلاتی هم می‌شود که دسترسی کاربران به بازی را قطع می‌کنند. در ایران موجو علاوه بر خرید سکه پلاتو در این محتوا به بررسی مشکلات بازی پلاتو و راه‌حل‌های آن‌ها می‌پردازیم.

مشکل کرش کردن اپ پلاتو

  • اندروید
  • iOS

یکی از رایج‌ترین مشکلات بازی پلاتو، کرش کردن و هنگ کردن آن است و این مشکل هم برای کاربران اندروید و هم آیفون رخ می‌دهد و قطعا شما هم شاهد آن بوده‌اید. در این حالت برنامه پلاتو کرش کرده و متوقف می‌شود و ممکن است ناگهان از بازی خارج شوید و برای ورود دوباره لازم باشد تا آن را کامل ببندید. همچنین ممکن است این کرش کردن باعث توقف بازی شود و نتوانید هیچ کاری داخل صفحه بازی انجام دهید. این مشکل بسیار رایج است و مخصوصا در موبایل‌های قدیمی‌تر، بیش‌تر رخ می‌دهد و برای آشنایی بیشتر از این بازی جذاب مقاله معرفی بازی پلاتو را بخوانید تا از این بازی اطلاعات کافی داشته باشید.

حل مشکل توقف پلاتو در اندروید

در اندروید ممکن است این مشکل را با خطای «پلاتو متوقف شده است» دیده باشید که در این صورت راهی غیر از بستن بازی و اجرای دوباره آن نخواهید داشت اما ممکن است باز هم پس از اجرای بازی،‌ با این مشکل مواجه شوید. این مشکل معمولا نرم‌افزاری بوده و مربوط به اپ بازی است. برای حل این مشکل در اندروید می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه پلاتو را Force Stop کنید؛ برای این کار وارد تنظیمات شده و از بخش برنامه‌ها، پلاتو را پیدا کنید و سپس روی گزینه Force Stop کلیک کرده و گزینه تایید را بزنید.
  • راه دیگر حل این مشکل، این است که پلاتو را به آخرین نسخه از طریق گوگل پلی آپدیت کنید. اگر پلاتو را از منابعی غیر از گوگل پلی دانلود کرده‌اید،‌ ممکن است دائم با این مشکل سروکار داشته باشید. همچنین گاهی اوقات برخی از نسخه‌های بازی باگ‌هایی دارند و توسعه‌دهندگان با انتشار آپدیت‌هایی،‌ آن باگ‌ها را برطرف می‌کنند. درنتیجه همیشه بازی را به آخرین نسخه آپدیت کنید.
  • کش و دیتای پلاتو را پاک کنید؛ همانند مرحله اول، وارد تنظیمات و بخش برنامه‌ها شده و روی پلاتو کلیک کنید و در این صفحه وارد فضای ذخیره‌سازی یا همان Storage شوید و ابتدا Cache بازی و در صورت حل نشدن مشکل، دیتا را پاک‌سازی کنید و توجه داشته باشید که انتخاب گزینه Clear Data تمام اطلاعات پلاتو ذخیره‌شده روی دستگاه را پاک می‌کند و باید از اول وارد بازی شوید و هر محتوای دیگر را دوباره دانلود کنید.
  • در صورتی که مشکل ادامه‌دار بود، بازی را حذف کرده و دوباره نصب کنید و همیشه از طریق بازی اکانت خود را به یک برنامه دیگر مانند گوگل پلی متصل کنید تا اطلاعات اکانت‌تان پس از حذف برنامه از دستگاه، پاک نشوند.

حل مشکل توقف پلاتو در iOS

توقف پلاتو در آیفون و آیپد معمولا کم‌تر از اندروید رخ می‌دهد و بسیاری از بازیکنان اصلا این مشکل مواجه نمی‌شوند اما با این حال گاهی اوقات ممکن است آپدیت‌های نرم‌افزاری مختلف باعث ناسازگاری پلاتو با سیستم عامل شده و این مشکل رخ دهد. برای حل مشکل توقف پلاتو در iOS، مراحل زیر را انجام دهید:

  • پلاتو را به شکل کامل ببندید و دوباره باز کنید. با این کار معمولا مشکل حل می‌شود؛ مگر این که یک مشکل ریشه‌ای‌تر باعث کرش کردن پلاتو شده باشد.
  • از طریق اپ استور، پلاتو را به آخرین نسخه آپدیت کنید و در آیفون نمی‌توان بازی‌ها را از منابع دیگر دانلود کرد و تنها اپ استور منبع رسمی است و پلاتو را حتی از طریق برنامه‌های واسطه ایرانی هم نصب نکنید و تنها منبع دانلودتان اپ استور باشد.
  • برنامه پلاتو را یک بار حذف کرده و آن را دوباره دانلود و نصب کنید و گاهی اوقات ممکن است برنامه به درستی نصب نشده باشد و حتی آپدیت‌ هم نتواند مشکلات آن را برطرف کند و قبل از حذف بازی، اکانت‌تان را به پلتفرم‌های دیگر متصل کنید تا یک بک‌آپ از اطلاعات بازی خود داشته باشید.
  • دستگاه خود را به آخرین نسخه سیستم عامل آپدیت کنید و زمانی که اپل آپدیتی برای iOS منتشر می‌کند، برنامه‌ها و بازی‌ها هم با این آپدیت سازگار می‌شوند. درنتیجه اگر از ‌نسخه‌های قدیمی‌تر iOS استفاده می‌کنید، ممکن است بیش‌تر با خطای توقف پلاتو روبه‌رو شوید.

مشکل عدم اتصال پلاتو

  • اندروید
  • iOS

مشکل عدم اتصال پلاتو به سرور بازی هم از رایج‌ترین مشکلات بازی پلاتو است که بازیکنان ایرانی بیش از هر کاربر دیگری با آن مواجه می‌شوند و مشکلات اینترنت و استفاده از وی‌پی‌ان‌های مختلف توسط کاربران، باعث می‌شود تا سرور پلاتو اجازه دسترسی آن‌ها را صادر نکند و درنتیجه نتوانند وارد بازی شوند. این مشکل هم در اندروید و آیفون رخ می‌دهد و بسیاری از کاربران هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در ادامه راه‌حل‌هایی برای حل این مشکل بررسی می‌کنیم تا یک بار برای همیشه مشکل اتصال پلاتو به اینترنت را برطرف کنید.

حل مشکل عدم اتصال پلاتو در اندروید

  • در صورتی که از وی‌پی‌ان نامناسبی استفاده می‌کنید، آن را ببندید و دوباره وارد بازی شوید. اگر بدون وی‌پی‌ان امکان ورود به بازی وجود ندارد، با یک وی‌پی‌ان دیگر ورود به بازی را امتحان کنید.
  • وارد تنظیمات و بخش Connections شوید و از بخش شبکه‌های موبایل، حالت شبکه خودتان را روی LTE قرار دهید. هرچه اینترنتی با سرعت بیش‌تر داشته باشید، اتصال به پلاتو راحت‌تر می‌شود.
  • همانند مشکل قبلی، پلاتو را از تنظیمات Force Stop کرده و کش آن را پاک کنید. این کار اطلاعات موقت ذخیره‌شده در پلاتو را پاک کرده و باعث می‌شود تا بتوانید دوباره متصل شوید. گاهی اوقات آی‌پی شما در حافظه موقت برنامه باقی می‌ماند و حتی با وی‌پی‌ان هم جلوی ورودتان را می‌‌گیرد.

حل مشکل عدم اتصال پلاتو در iOS

  • همانند اندروید، از یک وی‌پی‌ان دیگر استفاده کرده یا به طور کلی آن را خاموش کنید.
  • گاهی اوقات در آیفون‌ها، قطع کردن وی‌پی‌ان از برنامه کافی نیست و باید از طریق تنظیمات هم وی‌پی‌ان را خاموش کنید تا آی‌پی‌تان به طور کامل تغییر پیدا کند. برای این کار وارد تنظیمات شده و از بخش general وارد تنظیمات وی‌پی‌ان شوید. سپس وی‌پی‌ان روشن را خاموش کنید.
  • راه دیگر حل این مشکل، ریست کردن شبکه و اینترنت دستگاه است. وارد تنظیمات و بخش General شوید و سپس از مسیر Reset، گزینه Reset Network Settings را انتخاب کنید. در این مرحله باید رمزتان را وارد کرده یا با فیس آیدی، این عملیات را تایید کنید. سپس اینترنت شما ریست شده و می‌توانید دوباره بدون مشکل وارد پلاتو شوید.

حل مشکل خرید سکه پلاتو

این مشکلات بازی پلاتو متخصص ایرانیان است؛ چرا که امکان پرداخت دلاری و ارزی ندارند و از سوی شرکت‌ها هم تحریم هستند. اگر الان به فروشگاه پلاتو مراجعه کنید، نمی‌توانید به شکل مستقیم از داخل برنامه سکه مورد نیازتان را خریداری کنید. با این حال نباید نگران باشید، برای حل این مشکل هم راه‌حلی وجود دارد.

شما می‌توانید وارد بخش خرید سکه پلاتو در ایران موجو شوید و هر تعداد سکه را که می‌خواهید، از این طریق خریداری کنید. ایران موجو سکه پلاتو را بدون نیاز به رمز عبور اکانت شما به شکلی کاملا امن و مطمئن به اکانت‌تان اضافه می‌کند. سفارش شما از طریق هدیه سکه دوستان در پلاتو انجام می‌شود و تنها کافی‌‌ست تا لینک دوستی خودتان را به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ایران موجو سکه پلاتو را از این طریق به شما هدیه دهند و به اکانت‌تان اضافه کنند.

برای بررسی این بازی جذاب میتوانید مقاله نقد و بررسی بازی پلاتو Plato را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما چگونه مشکلات بازی پلاتو را برطرف می‌کنید؟

پلاتو از محبوب‌ترین و گسترده‌ترین بازی‌ها به شمار می‌رود و همین گستردگی هم باعث شده است تا کاربران زیادی با اجرای این بازی مشکل داشته باشند. اگر مشکلات بازی پلاتو تجربه بازی شما را خراب می‌کنند،‌ راه‌حل‌های این محتوا را انجام دهید. در این محتوا بهترین راه‌حل‌ها را برای ۳ تا از رایج‌ترین مشکلات بازی پلاتو معرفی کردیم تا دیگر با این مشکلات مواجه نشوید. شما هم برای ما از مشکلات بازی پلاتو و روش حل‌تان برای این مشکلات بنویسید. نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواها و خدمات بهتری را برای‌تان فراهم کنیم.

سوالات متداول

رایج‌ترین مشکل بازی پلاتو چیست؟

کرش کردن و توقف پلاتو، رایج‌ترین مشکلات بازی پلاتو است که کاربران با آن مواجه می‌شوند.

چگونه مشکل عدم اتصال پلاتو را برطرف کنیم؟

از وی‌پی‌ان بهتری استفاده کرده و شبکه اینترنت‌تان را عوض کنید.

آموزش درخواست دوستی در پلاتو به جه صورت است ؟

برای درخواست دوستی در پلاتو، به بخش دوستان بروید، نام کاربری دوستتان را جستجو کنید و روی گزینه افزودن به دوستان ضربه بزنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • کیوان

    چجوری مشکلات بازی پلاتو که مربوط به بخش فنی گزارش بدم?

    • پشتیبانی ایران موجو

      برای گزارش مشکلات فنی می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی در برنامه پلاتو اقدام کنید یا به وب‌سایت رسمی پلاتو مراجعه کرده و مشکل خود را ثبت کنید. ارائه جزئیات دقیق از مشکل و دستگاه شما به تیم پشتیبانی کمک می‌کند تا سریع‌تر به شما کمک کنند.

  • نسیم

    چجوری مشکلات بازی پلاتو مربوط به اعلان هارو برطرف کنم؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      اگر اعلان‌های بازی پلاتو را دریافت نمی‌کنید ابتدا مطمئن شوید که اعلان‌ها در تنظیمات گوشی و برنامه فعال هستند. همچنین بررسی کنید که گوشی شما در حالت مزاحم نشوید (Do Not Disturb) نباشد و اگر مشکل ادامه داشت اپلیکیشن را بروزرسانی کنید یا نصب و دوباره نصب کنید

iranmojo online support