چگونه در کالاف دیوتی درخواست بازی بدیم-2 روش

چگونه در کالاف دیوتی درخواست بازی بدیم-2 روش

آیا می‌دانستید که می‌تواند با درخواست بازی به دوستان خود یا بازیکنان دیگر در کالاف دیوتی موبایل، با آن‌ها وارد یک بازی شده و حتی در بتل رویال تیم شوید؟ درخواست بازی در کالاف دیوتی اصلا کار پیچیده‌ای نیست؛ با این حال بسیاری از بازیکنان به دلایل مختلف نمی‌توانند این کار را انجام دهند. از این رو در ایران موجو علاوه بر خرید سی پی در این مقاله بررسی می‌کنیم که چگونه در کالاف دیوتی درخواست بازی بدیم.

آموزش درخواست بازی در کالاف دیوتی

  • مرحله اول 
  • مرحله دوم

در Call of Duty: Mobile، بازی با دوستان یا تشکیل تیم‌های قوی، می‌تواند تجربه بازی شما را به سطح جدیدی برساند. اگر می‌خواهید بدانید چگونه به راحتی دوستان خود را به بازی دعوت کنید و با آن‌ها در نبردهای هیجان‌انگیز همراه شوید، تنها چند مرحله ساده را دنبال کنید تا در کنار هم به پیروزی برسید همچنین با مطالعه مقاله آموزش درخواست دوستی در بازی فری فایر، می‌توانید روش‌های مختلف برای درخواست دوستی در این بازی را به‌صورت منظم و دقیق یاد بگیرید.

مرحله اول – چگونه در کالاف دیوتی درخواست بازی بدیم

برای این که بتوانید با دوستان خود وارد یک لابی شده و یک مچ برگزار کنید، ابتدا باید آن‌ها را به لیست دوستان یا Friends خود در بازی اضافه کنید و برای این کار کافی‌ست تا از سمت چپ صفحه اصلی بازی، گزینه Invite را انتخاب کرده و وارد بخش Add Friends شوید سپس فقط باید آیدی بازی دوست خود را در نوار جست‌و‌جو وارد کنید. پس از این که دوست‌تان این درخواست را تایید کرد، به لیست دوستان شما اضافه شده و می‌توانید به او درخواست بازی دهید.

یکی از مشکلاتی که بازیکنان مختلف در زمان درخواست بازی و دوستی به بازیکنان دیگر در کالاف دیوتی دارند، این است که آیدی بازیکن مورد نظر را نمی‌دانند. برای این که بتوانید درخواست بازی و دوستی به بازیکنان دیگر ارسال کنید، باید آیدی داخل بازی آن‌ها را بدانید و این آیدی همان اسمی است که داخل بازی به نمایش در‌ می‌آید. برای پیدا کردن آیدی کافی‌ست به تنظیمات رفته و از بخش پروفایل و اکانت، آیدی خودتان را مشاهده کنید. با این روش دیگر مشکل درخواست دوستی در کالاف را ندارید.

مرحله دوم -چگونه در کالاف دیوتی درخواست بازی بدیم

حال که اضافه کردن دوستان به بازی کالاف دیوتی موبایل را به لیست‌تان اضافه کرده‌اید، به راحتی می‌توانید با آن‌ها وارد یک مچ شده و با یک‌دیگر بازی کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد بخش Multiplayer شوید.
  • در این بخش قبل از شروع لابی، لیست دوستان آنلاین‌تان را در سمت راست صفحه می‌توانید ببینید.
  • از لیست سمت راست، می‌توانید درخواست بازی را به دوستان مورد نظر خود ارسال کنید.
  • پس از انجام تنظیمات بازی مانند تعیین تعداد نفرات و نوع بازی، می‌توانید مچ خودتان را بسازید.
  • پس از این هر یک از دوستان‌تان که درخواست بازی را قبول کند، به لابی اضافه خواهد شد و پس از تکمیل تعداد نفرات، می‌توانید بازی را شروع کنید.

حل مشکلات درخواست بازی در کالاف دیوتی

با این که درخواست بازی و دوستی در کالاف دیوتی موبایل بسیار ساده است اما برخی از بازیکنان مشکلات مختلفی را در زمان انجام این کار تجربه می‌کنند و در ادامه نکاتی را بررسی می‌کنیم که با رعایت آن‌ها، می‌توانید از بروز مشکلات مختلف جلوگیری کرده و به راحتی با دوستان خود بازی کنید.

  • توجه کنید که شما و دوست‌تان باید از یک نسخه یکسان کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید و کالاف دیوتی موبایل دارای نسخه‌هایی مانند گارنا و نسخه مخصوص چین است؛ اگر از این نسخه‌ها استفاده می‌کنید، نمی‌توانید با بازیکنان نسخه جهانی و گلوبال بازی کنید. درنتیجه همه بازیکنان باید دارای یک نسخه یکسان باشند.
  • همه بازیکنان علاوه بر استفاده از نسخه یکسان کالاف دیوتی موبایل، باید این بازی را به آخرین نسخه آپدیت کنند.
  • همه بازیکنان باید درخواست دوستی شروع‌کننده بازی را قبول کرده باشند؛ در غیر این صورت امکان اضافه شدن آن‌ها به لابی وجود نخواهد داشت.

با رعایت این نکات، به راحتی می‌توانید با دوستان خود وارد یک لابی شده و با هم بازی کنید.

برای  اطلاعات بیشتر از بازی کالاف دیوتی میتوانید مقاله معرفی کامل بازی کالاف دیوتی موبایل را در رسانه ارزون جم بخوانید.

راه شما برای درخواست بازی در کالاف دیوتی چیست؟

در این محتوا درخواست بازی در کالاف دیوتی و بازی کردن با دوستان خود را آموزش دادیم. این کار را می‌توانید با انجام ۲ مرحله ساده به راحتی انجام دهید و با دوستان خود و بدون نیاز به جمع شدن در یک مکان، بتل رویال و حالات دیگر را بازی کنید. تجربه خودتان از بازی چند نفره در کالاف دیوتی را برای ما بنویسید؛ با چه مشکلاتی در درخواست بازی مواجه شدید؟ راه‌حل‌های دیگر اموزش درخواست دادن در بازی کالاف را برای ما بنویسید شما با نظرات‌تان به ما در تولید محتواهای بهتر کمک کنید.

سوالات متداول

چرا اکانت دوستم در لیست دوستان نیست؟

بازیکن دیگر باید درخواست دوستی شما را قبول کند تا بتوانید اکانت او را در لیست دوستان خود مشاهده کنید.

آیا برای درخواست بازی به سی پی نیاز دارم؟

خیر؛ درخواست بازی و بازی با دوستان در کالاف دیوتی رایگان است.

چگونه در کالاف درخواست دوستی قبول کنیم ؟

برای ارسال یا قبول درخواست دوستی در Call of Duty: Mobile، به بخش دوستان رفته، نام کاربری دوست را وارد کنید یا درخواست‌های دریافتی را در بخش درخواست‌ها بپذیرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support