بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 را بشناسید!

بهترین بازی های نینتندو 2022

بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی در این مطلب ایران موجو برای عاشقان کنسول شرکت ژاپنی NINTENDO معرفی می‌شود تا با محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های این کنسول در سال 2022 آشنا شویم.

بهترین بخش نینتندو، اجرای بازی چند نفره است. می‌توان با دوستان و آشنایان بازی کرد و دورهمی‌های خودمانی را با گیم پلی‌های عالی و داستان‌های مهیج بازی‌های این کنسول معروف، خاطره‌انگیز نمود. اگر نظر و دیدگاهی درباره بهترین بازی‌ های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی دارید، در بخش کامنت در انتهای مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

راز موفقیت و خلاقیت NINTENDO

بهترین بازی های نینتندو 2022

محصولات جدید برند نینتندو ژاپن شامل مدل‌های سوئیچ، سوئیچ لایت، کنسول، قابل حمل و دسته بازی از جمله محصولات این کمپانی خلاق دنیای بازی است که مخاطبان و طرفداران بسیاری در ایران و سراسر جهان دارد. در واقع Nintendo switch پردازنده گرافیکی قوی برای اجرای بازی‌های قدرتمند این کمپانی داشته و مشتریان بسیاری کسب کرده است.

نینتندو سوییچ در واقع هشتمین کنسول بازی خانگی هیبریدی این شرکت بوده و مارچ  2017 میلادی عرضه شده و بیش از 90 میلیون نسخه فروش کرد. بازی‌هایی چون: ماینکرافت نیروهای سونیک، سوپر ماریو ادیسه، جست‌وجوی اژدها 10، اسکایرم، NBA2K18، سری فیفا، جنون سرعت، انیمال کراسینگ و ماریو کارت 8 دلوکس، در فهرست بهترین بازی‌ های چند نفره محبوب برای نینتندو سوییچ معرفی شده‌اند.

محبوبیت بازی‌های دو نفره در یک دهه اخیر به شدت افزایش یافته و رونق اینترنت پر سرعت در 5 قاره جهان نیز زمینه و بستر خوبی برای عرضه و فروش و خرید این نوع بازی ها را فراهم کرده است تا بازی‌های چند نفره آنلاین و آفلاین، محبوبیت دوچندان کسب کند.

برای بازی‌های مولتی پلیر ، نینتندو سوییچ یک ابرقدرت است. در هر بسته، 2 کنترلر قرار داد تا جمع‌های صمیمی دوستانه را سرگرم کند. در ادامه این گفتار ایران موجو، با شماری از بهترین بازی های چند نفره نینتندو آشنا می‌شویم.

بازی Super Smash Bros:Ultimate

بازی Super Smash Bros:Ultimate

بازی Super Smash Bros:Ultimate یکی از بازی های محبوب و جدید نینتندو است که می توان به صورت تیمی بازی کرد.این بازی دارای 74 کاراکتر است و 100 مرحله دارد.در این بازی راه های زیادی برای بازی با دوستان به صورت تیمی وجود دارد ، میتوان به صورت 1 به 1 با هم رقابت کنید و یا به صورت آنلاین می توان با حداکثر 8 نفر از دوستان خود از بازی کردن تیمی لذت ببرید.

بازی Diable III Eternal Collection

یکی از بازی‌های افسانه‌ای در سبک اکشن RPG برای این نسل از نینتندو سوییچ است که از طرفداران زیادی برخوردار است .بازی diable eternal collection  در نسخه‌های منتشر شده قبلی برای جمع آوری غنیمت‌های جنگی اعتیاد آور Bizaard  به شما و ۳ هم تیمی دیگر این امکان را می‌دهد که در بازی اصلی و مجموعه Reaper Of Souls  راه را به عنوان یکی از ۷ کلاس مختلف باز کنید.

وقتی صحبت از بازی تیمی می‌شود، هیچ کمبودی برای بازی Diablo III با دوستان وجود ندارد، چه در حال بازی محلی در یک تلویزیون، چه از طریق شبکه‌های جهانی بی سیم با حداکثر چهار سوئیچ، یا آنلاین با سایر شکارچیان شیطان در سراسر جهان.

بازی ARMS

بازی arms

این بازی یکی از بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال‌های اخیر بوده و تجربه جذابی برای انجام بازی گروهی با دوستان و آشنایان است. بایستی با جوی کان، به رقیب خود شلاق بزنید. این کار را باید تا اندازه‌ای ادامه دهید که وی از پای درآمده و پیروز شوید.

شما بایستی ساختار ساده بازی را فراگرفته و بتوانید به درستی از آن استفاده کنید. این تجربه یک رقابت مهیج را برایتان خلق کرده و سرگرم کننده بوده و رقابتی هیجان‌انگیز را رقم می‌زند.

در قامت یک بوکسور ظاهر شده و بایستی مشت‌های دقیق  را حساب شده بزنید تا پیش از ان‌که نوار عمر  یا سلامت رقیب خالی شود، نوار عمر شما نیز خالی نشود. فرآیند یادگیری خاصی ندارد و باید چند بار بازی کنید تا با گیم پلی همراه شوید. موسیقی متن جذابی داشته و برای محیط های خانوادگی گزینه خوبی است.

با یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای مواجه می‌شوید که در سال 2017 میلادی عرضه شد. سه سبک مبارزه‌ای داشته و با شخصیت‌هایی که برای بازی طراحی شده، با سلاح‌های گوناگون به جنگ حریفان می‌روید. می‌توان نسبت به شخصی سازی کاراکترها پرداخته و هر سلاحی خواستید انتخاب کنید. در رینگ مسابقه بوده و بایستی خود را از دست حریف نجات دهید. نمره بالای 70 در متاکریتیک کسب کرده است.

بازی چند نفره سوپر ماریو

بازی سوپر ماریو

بازی سوپر ماریو نینتندو از بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو مهیج و معروف سال‌های اخیر بوده و نسخه اندروید هم دارد. اضافه شدن بخش آنلاین چند نفره به بازی سوپر ماریو پارتی در سال 2021 میلادی، مخاطبان این بازی چند نفره را افزایش داد.

گیم پلی آن بسیار خوب و موسیقی متن نیز مهیج و دلنشین است و هارمونی خوبی با بخش‌های مختلف این بازی چند نفره دارد. بازی خنده دار و کمیک بوده و برای محیط های خانوادگی توصیه می‌شود. بازی ماریو پارتی نینتندو در سوئیچ، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و از بهترین بازی‌های چند نفره خانوادگی است.

شما بایستی قایق خود را از میان موانع گوناگون به سلامت عبور داده و بدون خطا به خط پایان مسابقه برسید. جاده چالشی یا  CHALLENGE ROAD  یک تجربه بی نظیر تک نفره بوده و در کنار حالت دو نفره همکاری  جدید در بازی، فضای دلپذیری را رقم می زند. المان های استراتژی هم به بازی اضافه شده تا تم سرگرمی آن را افزایش دهد.

این تجربه دوست داشتنی برای دورهمی‌های دوستانه، داستان خاصی ندارد. شما بایستی در هر مینی گیم، پیروز میدان رقابت باشید و هدف اصلی که سرگرمی در دورهی خانوادگی و دوستانه است را تجربه کنید. یک محیط فستیوالی داشته و چهار انتخاب دارید که به چهار حالت (ماریو پارتی، پارتنر پارتی، ریوز سوروایول، ساند استیج) بازی مربوط است.

بازی MARIO KART DELUXE 8

بازی ماریو کارت دلوکس

بازی ماریو کارت دلوکس هشت هم در فهرست بهترین بازی های چند نفره نینتندو در سال های اخیر قرار گرفته است. از اصلی‌ترین تجربه‌های چند نفره این کمپانی ژاپنی محسوب شده و در سال 1992 میلادی روانه بازار شد. پس از گذشت 20 سال، اکنون هم مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد.

این بازی، به شما امکان می‌دهد در فضای فانتزی با گیم پلی عالی و موسیقی دوست‌داشتنی متن، شخصیت های مختلف را به بازی اضافه کرده تا در پیست‌های بازی، تجربه لذت بخش را داشته باشد. حالت گرندپری نسخه سوئیچ این بازی، خارق‌العاده بوده و محتوای نوینی را ارائه کرده و اشکالات نسخه های قبلی را برطرف کرد.

هشتمین بازی از سرای بازی ماریو کارت بوده و شما با  انتخاب شخصیت مورد نظر، وارد نبردی در پیست‌های  الهام بخش از بازی‌های مختلف این شرکت می‌شوید. رقابت سخت و نزدیک که تا لحظه آخر احتمال شکست شما وجود دارد. خط داستانی ندارد و امکان بازی چند نفره آفلاین و آنلاین هم دارد. هدایت خودکار و گاز خودکار از جمله قابلیت‌های این نسخه بازی است. دو شخصیت INKLING BOY و INKLING GIRL به بازی اضافه شده  است.

این بازی دارای 42  شخصیت قابل بازی و چهل و هشت پیست مسابقه است که تنوع واقعا عالی را ارائه می‌کند.

بازی OVERCOOKED 2

بازی overcooked

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی هستید، بازی رقابتی و سریع و مهیج اور کوکد 2 را توصیه می‌کنیم. اگر قصد دارید این بازی  را بخرید، نسبت به خرید گیفت کارت نینتندو از ایران موجو اقدام کنید.

اگر به دنبال تجربه ساده برای بازی دورهمی دوستانه و خانوادگی هستید، بازی OVERCOOKED 2 توصیه  می‌شود. شما بایستی با هم تیمی‌های خود در یک آشپزخانه شلوغ کار کرده و غذا را سر وقت به دست مشتری برسانید.

داستان بازی درباره فریادهایی است که سر هم تیمی‌های خود می‌زنید، در حالی‌که مشغول تدارک غذا در رقابت زمانی هستید و زمان هم به سرعت طی می‌شود. بازی حالت تک نفره و چند نفره داشته و لذت دو نفره بیشتر است.

بازی سرگرم کننده و مملو زا چالش گوناگون بوده و در قامت مسئول رستوران ظاهر می‌شوید. بایستی  از پس چالش‌های مدیریتی برآیید. این  بازی ویدیویی سبک اکشن و ماجراجویی داشته و سبک اکشن و شبیه سازی آشپزی است. این بازی از آگوست 2018 میلادی تا کنون در فهرست بازی‌های چند نفره پرطرفدار نینتندو قرار گرفته است.

بازی LUIGI’S MANSION 3

بازی LUIGI’S MANSION 3

این گیم از بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی است. اگر به دنبال بازی چند نفره هستید در کنسول نینتندو، این بازی را نیز در نظر داشته باشید. بازی با گیم پلی عالی و موسیقی متن زیبا، در سبک اکشن ماجراجویی بوده و  شما باید لوییچی پر هیجان را هدایت کنید. قدرت بالایی در بالا و پایین رفتن دارد.

با قدرت خیره کننده‌اش، بایستی مراحل مختلف بازی را رد کرده و در کنارش، بازیکنی به نام گوئیگی قرار گرفته که روی موانع سر می خورد و از داخل لوله ها عبور می‌کند تا مناطق جدید را کشف کند.

هر دو بازیکن در این بازی، در کار متفاوتی شرکت کرده و همزمان مشغول بازی و فعالیت هستند. در بخش بازی آنلاین، می‌توانید با هشت نفر بازی کرده و تجربه های مختلفی داشته باشند. برای بازی های دو نفره همکاری یعنی وقتی رقیب هم نیستید، این یک بازی فوق العاده ارزشمند محسوب می‌شود.

بازی اسطوره‌های رایمان

بازی RAYMAN LEGENDS

بازی RAYMAN LEGENDS DEFINITIVE  EDITION اگر چه به نظر می‌رسد برای کودکان زیر 15 سال مناسب است، اما واقعا این قدر بازی جذابی است که محدودیت سنی ندارد.

ریمن لجندز در واقع در سال 2013 میلادی روانه بازار شد و بازی محبوب در پتلفرم‌های مطرح یک دهه پیش بود. در نینتندو سوییچ نیز اکنون یک بازی محبوب به شمار می‌رود. تا 4 بازیکن می‌توانند با استفاده از یک جوی کان به بازی اضافه شده و فرصت یک بازی سرگرم کننده مهیج را تجربه کنند.

تجربه عالی سکوبازی در بخش تک نفره بوده و دنیای نوآورانه و خوش رنگ و لعابی را به تصور می کشد و می توان چند نفره بازی کرد و تیم قوی خود را به خط پایان رساند و برنده بازی شد.

این نسخه بازی در سال 2017 میلادی تولید شد و طراحی عالی و گیم پلی سرگرم کننده دارد. ریمن و دوستان از خوبی یک صد ساله بیدار شده تا سرزمین خود را از شر کابوسهای دلهره‌آور نجات دهند. مورفی و ریمن و دیگران، محافظان شجاع را بیدار کرده تا با همکاری یکدیگر، با سیاهی نبرد کرده و روشنایی را به دیار خود بازگردانند.

برای پیدا کردن قفل مراحل بعدی بازی، بایستی زندانی ها را آزاد کرده تا در کنار دختری به نام باربارا، مراجل بازی را طی کنید. شما بایستی مشغول دویدن، پریدن، مشت زدن و شنا کردن باشید و امکان پرواز هم دارید.

بازی MOVING OUT

بازی MOVING OUT

در فهرست بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی، نام مووینگ اوت به چشم می‌خورد. می‌توان با 3 دوست مشغول بازی شد و از گیم پلی آن لذت برد. شما بایستی یک کامیون رنگی بزرگ حاوی اسباب و اثاثیه را کنترل کرده و بر خلاف نظر شما، خیلی هم کار آسانی نیست. هر چقدر در مسیر بتوانید بسته‌های بیشتری جمع کنید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. سرعت رسیدن شما به مقصد نیز اهمیت دارد.

اگر بخواهید وسایل حجیم مثل کاناپه را حمل کنید، نیاز به چند بازیکن دارید. میان وسایل روی زمین و کامیونی که هدایت می‌کنید، موانعی دیده می‌شود. احتمالا برای عبور از موانع با دوستان هم بازی به اختلاف می‌خورید. بایستی حتما هماهنگ باشید تا کامیون پر از جنس را به طور موفق به مقصد و خط پایان برسانید. بازی چالشی است و شاید در طول بازی با دوستان خود بحث و جدل هم بکنید!

با این حال این بازی جذاب به ظاهر ساده، همکاری و حس دوستی و صمیمیت شما را به چالش می‌کشد.

بازی CUPHEAD

بازی CUPHEAD

بازی کاپ هد یک گیم فوق العاده جذاب و سخت است و دو حالت تک نفره و همکاری دو نفره یا Co-op دارد. یعنی رقابتی نیست! گاهی بازی خیلی دشوار می‌شود. بهتر است هنگام بازی، دوست خود را در کنارتان داشته باشید تا همراه و همگام شما در مسیر باشد. گرافیک بی‌نظیری دارد و پر از چالش بوده و در فهرست بهترین بازی‌های پلتفرمی است. اگر بازی دو نفره بشود، گویا سخت تر هم می‌شود. پس حوصله داشته باشید و دقت خود را افزایش دهید تا لذت حداکثری از بازی ببرید.

آیا تجربه بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو را داشته‌اید؟

شماری از بهترین بازی‌‌های چند نفره نینتندو در سال 2022 میلادی در این مقاله معرفی شد. اگر سابقه بازی دارید یا سوالی دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای مطلب به اشتراک بگذارید.

می‌توانید لینک این مقاله را از طریق شبکه های اجتماعی به اطلاع دوستان و آشنایان نیز برسانید تا آنها هم فهرستی از بهترین های چند نفره نینتندو را بدانند. فراموش نکنید که با خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ از ایران موجو دنیای شگفت انگیز بازی های چند نفره آنلاین و آفلاین را می‌توانید تجربه کنید.

همچنین برای استفاده از بازی‌های پلی استیشن و نینتندو و هم‌چنین تماشای فیلم و سریال در پلتفرم NETFLIX می‌توانید نسبت به خرید ارزان گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت نینتندو و گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید از ایران موجو در اسرع وقت اقدام کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support