معرفی و بررسی تخصصی آرکید مود بازی پابجی موبایل

خرید سکه بازی پابجی موبایل

آرکید مود بازی پابجی موبایل از جمله معروف ترین و محبوب ترین مودهای موجود در این بازی پرطرفدار PUBG Mobile است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی به دست آورده است. این مود جذاب و هیجان انگیز مانند سایر حالت های بازی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که می تواند چالش های متعددی برای  گیمرها به دنبال داشته باشد.  بازی پابجی از جمله بازی های بتل رویال است که همواره در فهرست بهترین بازی های موبایلی دنیا در بین بهترین بازی ها قرار گرفته است.  

آرکید مود بازی پابجی موبایل به عنوان یک حالت پرطرفدار شناخته می شود و بازیکنان قادر خواهند بود رقابت های جذابی را تجربه کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل و بررسی تخصصی آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال تاریخ شناخته می شود که توسط کمپانی بلوهول برای اولین بار در سال 2017 طراحی و ساخته شد و سپس کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال زیادی از جانب گیمرها مواجه شد سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را در سال 2018 منتشر کردند.

این بازی تا امروز موفقیت های بسیار زیادی به دست آورده است و به رقیب سرسختی برای سایر بازی های هم سبک خودش تبدیل شده است. داستان این بازی روایتگر تعدادی از بازیکنان است که در یک جزیره گیر افتاده اند و باید تلاش کنند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده این بازی خواهد که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داستان منظم و هدفمند
  • گرافیک عالی و موتور گرافیکی آنریل انجین 4
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور
  • موسیقی و صداگذاری بی نظیر
  • تنوع بالای ماموریت ها، مراحل و امکانات

همچنین بخوانید: بررسی مود هیجان انگیز Payload در پابجی موبایل

آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل

همانطور که گفته شد آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین مودهای بازی PUBG Mobile  است که طرفداران بی شماری از سراسر جهان دارد. هر کدام از حالت های بازی پابجی موبایل از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند و می توانند چالش های مختلف و متعددی برای گیمرها به دنبال داشته باشند.

اجرای این بازی در حالت آرکید مود می تواند به روش های مختلفی صورت پذیرد. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی و چند نفره این بازی را انجام دهند. ابتدا انجام این بازی در حال آرکید فقط با حضور 20 نفر امکان پذیر خواهد بود اما با بالاتر رفتن سطح بازی و همچنین بهبود توانایی های افراد بازیکنان می توانند در تعداد بیشتری (100 نفر ) به رقابت بپردازند.

آرکید مود بازی پابجی موبایل

آرکید مود بازی پابجی موبایل

تشخیص برنده بازی در حالت آرکید و نحوه امتیاز گیری در آن

برنده بازی در این حالت نیز تقریبا مشابه با سایر مودهای بازی می باشد و بازیکنانی که بتوانند تعداد بیشتری از دشمنان را از بین ببرند می توانند به عنوان برنده بازی معرفی شوند. اگر گیمر بتواند هر یک از بازیکنان حریف و دشمنان خود را از بین ببرد می تواند 3 امتیاز به مجموع امتیازات خودش اضافه کند.با مراجعه به فروشگاه ایران موجو و خرید یوسی پابجی ارزان می توانید علاوه بر تجربه ی خرید ارزان ، امکانات و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا شانس خود را برای برنده شدن بالا ببرید.

همچنین اگر بازیکن به همی تیمی های خودش کمک کند می تواند به 1 امتیاز دیگر دسترسی پیدا کند. بازیکنان باید به این نکته توجه داشته باشند که کشتن و نابود کردن بازیکنان کار ساده ای نیست چرا که هر بار که یک بازیکن کشته می شود بعد از مدتی دوباره زنده شده و به جریان بازی بر می گردد.

تجهیزات و امکانات مورد استفاده در آرکید مود بازی پابجی موبایل

این حالت نیز مانند سایر مودهای بازی پابجی موبایل از امکانات، تجهیزات، سلاح ها و مودهای مختلفی برخوردار است. تجهیزات و سلاح هایی که در این حالت در اختیار بازیکنان قرار می گیرند کاملا تصادفی خواهد بود و بازیکن قادر نیست که پیش بینی کند که چه سلاح هایی را در اختیار خواهد داشت.

 بهتر است بازیکنان هنگامی که با ربات ها در حال انجام بازی در این حالت هستند توانایی های خودشان را ارتقا بدهند تا به خوبی بتوانند از تمامی اسلحه ها استفاده کنند. زره، نارنجک، بنداژ و… از جمله سلاح هایی هستند که در بین تمامی بازیکنان مشترک هستند و همه آنها از این سلاح ها برخوردار خواهند بود.

استفاده درست و به جا از کوله پشتی که در اختیار بازیکنان قرار دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بنابراین اهمیت بالایی دارد که بازیکنان به چه شکلی بازی را جلو می برند. air drop ها از جمله دیگر امکاناتی هستند که در این مود جذاب و هیجان انگیز در اختیار بازیکنان قرار دارند. این air drop ها می توانند برای از بین بردن رقبا و دشمنان کمک بسیار زیادی به گیمرها بکنند.

خرید یوسی پابجی موبایل

ویژگی ها و قابلیت های آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل

آرکید مود همانند سایر حالت های بازی پابجی موبایل ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی دارد که می توانند چالش ها و جذابیت های بالایی برای گیمرها خواهند داشت. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرافیک بازی: همانطور که گفته شد بازی PUBG Mobile از یک موتور گرافیکی آنریل انجین 4 استفاده می کند که کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از مهم ترین تغییراتی که در آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل ایجاد شده است گرافیک عالی و فوق العاده 3 بعدی آن است.
  • موسیقی و صداگذاری: صداگذاری های بازی نیز در این حال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و صدای سلاح ها بسیار واقعی به گوش می رسند. همچنین از موسیقی های متن جذاب و هیجان انگیزی در این حالت استفاده شده است.
  • وسایل نقلیه: در این حالت تنوع و تعدد بالایی در وسایل نقلیه به چشم می خورد و بازیکنان می توانند از انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در قسمت های مختلف بازی استفاده کنند.
  • عدم وجود باگ ها: یکی دیگر از مهم ترین تغییرات و پیشرفت های آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل برطرف کردن باگ های آن است. سازندگان بازی در این حال تقریبا تمام باگ های بازی در سیستم های اندروید و IOS را برطرف کرده اند. همچنین گفت و گوهای صوتی بازیکنان از کیفیت بالاتری نسبت به قبل برخوردار است و کاربران می توانند حتی به صورت گروهی و تیمی گفت و گوهای صوتی داشته باشند.
  • نمودار نتایج: یکی دیگر از ویژگی های مثبت بازی در حالت آرکید اضافه شدن نمودار نتایج روزانه است. در این قسمت تمامی جوایز و امتیازاتی که بازیکنان در طول بازی دریافت کرده اند به نمایش در می آیند.
آرکید مود بازی پابجی موبایل

آرکید مود بازی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه سازندگان بازی پابجی موبایل در سال های اخیر و با انتشار جدیدترین و به روزترین نسخه ها و سیزن های بازی امکانات و آپشن های متعدد و مختلفی در اختیار بازیکنان قرار داده اند اما بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایرانموجو اقدام به خرید uc pubg کنند. با خرید یوسی پابجی موبایل بازیکنان می توانند به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشد و هر آیتمی که می خواهند مطابق میل خود شخصی سازی کنند.

سخن پایانی آرکید مود بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از مودها و حالت های مختلفی برخوردار است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی تشکیل شده اند و می توانند چالش های مختلف و متعددی برای بازیکنان به همراه داشته باشند. آرکید مود بازی پرطرفدار پابجی موبایل به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مودهای این بازی شناخته می شود که طرفداران بی شماری دارد و با داشتن ویژگی ها و قابلیت های مختلف می تواند لحظات جذاب و هیجان انگیزی را برای گیمرها رقم بزند.

سایت ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید با خرید از این وب سایت در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support