ترکیب سلاح های مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل اگرچه یک بازی نوپا و جدید است اما به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های صنعت گیم در سال های اخیر شناخته شده است و سالانه میلیون ها گیمر جدید به خود جذب می کند. این بازی در سبک محبوب و مشهور بتل رویال ساخته شده است و به خوبی توانسته با بازی های خارق العاده ای همچون کالاف دیوتی و فری فایر رقابت کند. سازنده های این بازی نسخه ها و سیزن های مختلفی عرضه کرده اند که هر کدام با داشتن ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی می توانند جذابیت ها و چالش های ویژه ای برای گیمرها داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتری بازی و همچنین بررسی تخصصی بهترین اسلحه های مپ ویکندی بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یک از بازی های ویدیویی است که در سبک بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول و پابجی برای پلتفرم های ایکس باکس و مایکروسافت منتشر شد و بعد از آنکه با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد در سال 2018 نیز نسخه موبایلی آن عرضه شد.

در این بازی بازیکنان در یک جزیر دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خودشان را برای زنده ماندن به کار بگیرند. بازیکنی که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند برنده بازی خواهد بود. PUBG Mobile مانند تمامی بازی های ویدیویی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که می توانند بازیکنان را شگفت زده کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • گیم پلی بازی به شدت جذاب و اعتیادآور است.
  • گرافیک بازی به دلیل موتور آنریل انجین 4 کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • موسیقی ها و صداگذاری بازی به خوبی حس و هیجان بازی را به گیمر منتقل می کنند.
  • داستان بازی به شکلی منظم و هدفمند روایت می شود.
  • ماموریت ها و مراحل مختلف و چالش برانگیزی در بازی وجود دارد.

بهترین سلاح های مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازندگان بازی پابجی موبایل سیزن های مختلفی از آن برای گیمرها عرضه کرده اند که هر کدام از نقشه ها، ماموریت ها، مراحل و امکانات مختلفی برخوردار است. تنوع نقشه ها یکی از جذابیت های شگفت انگیز این بازی به شمار می رود.

نقشه هایی مانند میرامار، سانهوک و ارانگل از جمله معروف ترین نقشه های این بازی به شمار می روند. نقشه ویکندی یکی از نقشه های بازی پابجی موبایل است که در مقایسه با نقشه های نامبرده از ویژگی ها و قابلیت های خاص و ویژه ای برخوردار است و می تواند چالش های مختلفی را پیش روی گیمرها قرار بدهد.

مپ ویکندی بازی پابجی موبایلمعرفی مپ ویکندی در PUBG Mobile

همانطور که گفته شد مپ ویکندی یکی از جذاب ترین نقشه های بازی پابجی است که از مناطق مختلفی تشکیل شده است. این نقشه کاملا پوشیده از برف و درخت است.

ساختمان ها و شهرهای مختلفی در آن قرار داده شده اند و مناطق مختلفی برای اختفا و استتار بازیکنان در آن تعبیه شده است. راهکارهای مختلفی وجود دارند که بازیکنان با استفاده از آن بدانند که از چه تکنیک ها، سلاح ها و امکاناتی برای برنده شدن و زنده ماندن استفاده کنند. تنوع سلاح در بازی پابجی فراوان است و بسیاری از آنها با خرید یوسی امکان پدیر است اما از جمله مهم ترین و بهترین سلاح هایی که در نقشه ویکندی بازی پابجی موبایل می توانند برای بازیکنان جذاب باشند می توان موارد زیر را عنوان کرد:

ترکیب دو سلاح  UZI و  M416 در مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

دو سلاح  UZI و  M416 نیز از ترکیب های بسیار جذابی هستند که بازیکنان می توانند در نقشه ویکندی از آنها استفاده کنند. اسلحه UZI یکی از قدرتمندترین سلاح های این بازی به شمار می رود که قدرت و برد بسیار خوبی دارد و می تواند آسیب های بسیار جدی به دشمنان وارد کند. این اسلحه می تواند در نبردهای نزدیک و متوسط عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. ترکیب این دو سلاح در بازی پابجی موبایل و سیزن 14 هم به بازیکنان مبتدی و هم بازیکنان حرفه ای توصیه می شود.

!!! برای خرید یوسی پابجی موبایل همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

خرید یوسی پابجی موبایلترکیب دو سلاح  M416 و  S12K در مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

بازیکنان می توانند از این دو اسلحه در تمامی نقشه های بازی پابجی موبایل به جزی نقشه میرامار استفاده کنند. این دو سلاح می توانند یک ترکیب قدرتمند و جذاب تشکیل دهند. چنانچه بازیکنان از اسلحه AR همراه با یک شاتگان استفاده کنند در حقیقت یک انتخاب بی نظیر داشته اند که می توانند در نبردها و مبارزات تن به تن و فردی استفاده کنند.

اسلحه M416 تقریبا می تواند یک انتخاب عالی برای تمامی بازیکنان در نقشه ویکندی باشد. این سلاح دارای یک برد متوسط و توان و پایداری بسیار خوبی است و می تواند توانایی های بازیکنان را چندین برابر کند.

از آنجایی که به دست آوردن اسلحه در مپ ویکندی به هیچ عنوان کار ساده ای نیست بازیکنان بعد از آنکه این سلاح را به دست آوردند باید به خوبی از آن مراقبت کنند. اسلحه S12K به عنوان یکی از کشنده ترین و آسیب رسان ترین سلاح های بازی پابجی موبایل شناخته می شود و از آنجایی که در نقشه ویکندی بازیکنان می توانند در فضاهای بسته ای قرار گیرند این سلاح می تواند کمک بسیار زیادی به زنده ماندن آنها بکند.

همچنین بخوانید: مکان های مخفی مپ ارانگل Erangel پابجی موبایل

ترکیب دو سلاح  UMP9 و  M16A4 در مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

چنانچه بازیکنی قصد داشته باشد که در جنگ ها و نبردهای دور و نزدیک مختلفی شرکت کند نیاز دارد از سلاح های مناسبی بهره ببرد. دو سلاح  UMP9 و  M16A4 می توانند انتخاب های بسیار مناسبی باشند. این سلاح ها از توان بسیار بالایی برای آسیب رساندن به دشمن و همچنین برد قوی برخوردار هستند.  M16A4 می تواند به راحتی در نبردهایی با برد متوسط و دور استفاده شود و به خوبی بازیکنان را پوشش دهد.

UMP9 یک انتخاب بسیار هوشمندانه در مپ ویکندی است و می تواند در نبردهای متوسط و نزدیک کارایی بسیار خوبی داشته باشد. سلاح UMP9 در نبردهای نزدیک می تواند آسیب های بسیار جدی به دشمن وارد کند. البته سازندگان بازی پابجی موبایل این امکان را برای گیمرها فراهم کرده اند که با خرید یوسی پابجی موبایل سلاح های خود را مطابق میل خود شخصی سازی کنند.

سلاح های  UMP9 و  M16A4 از جمله سلاح هایی هستند که از تجهیزات و آیتم های بسیار خوبی برخوردار هستند و می توانند قابلیت ها و عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارند. این دو سلاح می توانند در انواع نبردها مورد استفاده قرار بگیرند و در نبردهای دور، متوسط و نزدیک کارایی مناسبی داشته باشند. اسلحه UMP9 می تواند گزینه مناسبی برای بازیکنان حرفه ای و با تجربه و اسلحه M16A4 یک سلاح مناسب برای بازیکنان مبتدی و تازه کار است.

مپ ویکندی بازی پابجی موبایلسخن پایانی درباره مپ ویکندی بازی پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل سلاح های مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و می توانند در نقشه های مختلف بازی عملکردهای متفاوتی داشته باشند. بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل هر کدام از این سلاح ها را در سیزن 14 مطابق میل خود سفارشی و شخصی سازی کنند و نهایت استفاده را از آن داشته باشند. برای خرید یوسی پابجی می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید.

شما برای ما از مپ ویکندی بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مپ ویکندی بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support