معرفی اسلحه M249 بازی پابجی موبایل و پیدا کردن آن

اسلحه M249 بازی پابجی موبایل

اگر می خواهید به صورت کامل با ویژگی ها و قابلیت های اسلحه M249 بازی پابجی موبایل آشنا شوید به شما پینهاد می کنیم به خواندن این مقاله ادامه دهید.

بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی است که در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و توانسته به رقابت با بازی های مطرح و مشهور هم سبک خود بپردازد. این بازی بتل رویال در سال 2020 و با شیوع بیماری کرونا جز پر طرفدارترین بازی های ویدیویی بوده است و در صدر بازی های دانلود شده قرار داشته است. این بازی مانند تمام بازی های ویدیویی از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. تاکنون فصل های مختلفی از این بازی عرضه شده است و در حال حاضر بازی در سیزن 14 در حال پیگیری می باشد.

 هر بخش و سیزن بازی از نقشه ها، ماموریت ها، مراحل، تجهیزات و مهمات مختلفی برخوردار است که می توانند بازیکنان را با چالش های متعددی مواجه کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل مطلب به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی تخصصی اسلحه M249 بازی پابجی موبایل پرداخته شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile از جمله بازی های ساخته شده در سبک محبوب و معروف بتل رویال است که به وسیله کمپانی بلوهول ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 برای پلتفرم های ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر شد و بعد از آنکه به استقبال خوبی مواجه شد در سال 2018 نیز برای پلتفرم موبایل عرضه شد. در بازی پابجی موبایل بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و در تلاش هستند که زنده بمانند و آخرین بازیکنی که بتواند زنده بماند برنده بازی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • بازی دارای یک داستان بسیار جذاب و هدفمند است و از نظم بسیار خوبی برخوردار است.
  • گرافیک بازی به واسطه استفاده از موتور آنریل انجین 4 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و تمام بخش های آن با جزئیات کامل به تصویر کشیده شده است.
  • گیم پلی بازی به شدت جذاب و اعتیاد آور است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.
  • موسیقی های متن بازی به همراه صداگذاری های آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

بررسی تخصصی اسلحه M249 در بازی پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی موبایل برای ارتقا سلاح اگر چه شما را به یک گیمر حرفه ای تبدیل نمی کند اما قابلیت ها و امکاناتی در اختیار گیمر قرار می دهد که مسیر او در حرفه ای شدن هموار خواهد کرد.

اسلحه هایی که تحت عنوان LMG  یا ماشین گان ها شناخته می شوند در حقیقت ترکیبی از قدرت، شلیک گسترده و قدرت آسیب رسانی بسیار زیادی می باشند. در این مجموعه از سلاح های بازی پابجی موبایل فقط دو مسلسل وجود دارد که اسلحه M249 یکی از آنها می باشد که از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. این اسلحه از دیدگاه ها و منظرهای مختلف مورد نقد و بررسی قرار گرفته است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

اسلحه M249 بازی پابجی موبایلمعرفی اسلحه  M249 در بازی پابجی موبایل

اسلحه M249 از جمله سلاح های نادر و کمیاب در بازی پابجی موبایل است. این سلاح دارای ظرفیت 100 گلوله است و از قدرت آسیب و شدت آتش سوزی بالایی برخوردار است. کنترل کردن این سلاح برای بازیکنان بسیار راحت و ساده است و عملکرد بسیار خوبی در برابر وسایل نقلیه دارد. البته این سلاح مانند تمامی اسلحه های دیگر در کنار نقاط قوت از نواقص و ایراداتی نیز بهره مند است. از مهم ترین ایرادات این سلاح می توان به زمان زیاد بارگذاری مجدد آن است که در حدود 8 ثانیه می باشد و این یکی از دلایلی است که بازیکنان کمتر از آن استفاده می کنند. قدرت و دقت بسیار بالایی که M249 دارد می تواند رقابت های گروهی چند نفره را برای بازیکنان جذاب تر و هیجان انگیزتر کند.

تجهیزات اسلحه  M249 در بازی PUBG Mobile

هر کدام از سلاح هایی که در بازی پابجی موبایل در دسترس بازیکنان قرار دارند ویژگی های خاص خود را دارند و بازیکنان می توانند از تجهیزات و لوازم جانبی در این سلاح ها استفاده کنند و قدرت و دقت سلاح های خود را افزایش دهند. از جمله مهم ترین تجهیزاتی که بازیکنان می توانند برای اسلحه M249 استفاده کنید شامل 2x Aimpoint Scope، 3x Backlit Scope، 4x ACOG Scope، 6x Scope، Canted sight، Holographic Sight و Red Dot Sight  و… می باشند که هر کدام می توانند قابلیت های جدیدی به بازی اضافه کنند و چالش ها و هیجانات جدیدی پیش روی بازیکن قرار دهند.

برای دسترسی به این تجهیزات شما باید یوسی پابجی موبایل را خریداری نمایید. برای خرید uc پابجی موبایل  همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید.

خرید یوسی پابجی موبایلپوسته ها و مکان پیدا کردن اسلحه

همانطور که قبلا هم اشاره شده اسلحه M249 جز اسلحه های نادر و کمیاب در بازی پابجی موبایل می باشد که به دست آوردن آن برای بسیاری از گیمرها می تواند سخت باشد. از جمله مناطقی که بازیکنان می توانند با اطمینان کامل و به صورت قطعی به این سلاح دسترسی داشته باشند مناطق Georgopol، Sosnovka Military Base و Novorepnoye می باشد.

اسلحه M249  دارای دو پوسته محبوب و پر طرفدار است که یکی از آنها اسکین Witherer و دیگری اسکین پاداش سیزن 10 پابجی موبایل می باشد.  بعد از آنکه بازیکنان توانستند به diamond tier دسترسی داشته باشند و آن را آنلاک کنند این اسکین در اختیار آنها به صورت رایگان قرار خواهد گرفت.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: ترجمه ماموریت هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل

اسلحه M249 بازی پابجی موبایلسخن پایانی درباره اسلحه M249 بازی پابجی موبایل

اسلحه M249 در کنار سلاح های محبوب و مشهوری مانند M416، AWM، Kar98k و… جز بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل هستند که می توانند ویژگی ها و قابلیت های خاصی داشته باشند و هیجان و لذت بازی را برای گیمرها دوچندان کنند. این سلام اگرچه نادر و کمیاب است اما تجهیزات و اسکین های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که می تواند قدرت، دقت و میزان آسیب رسانی آن را بهینه کند.

اگر می خواهید در بازی پابجی موبایل پیشرفت داشته باشید شما به یوسی بازی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید UC ارزان پابجی می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو (iranmojo.com) مراجعه فرمایید. این وب سایت از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد که می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

شما برای ما از اسلحه M249 بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با اسلحه M249 بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support