آموزش هک و چیت بازی پابجی

آموزش هک و چیت بازی پابجی
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 3837
  • دیدگاه 6
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

سلام به پابجی گیمر های عزیز! در این مطلب می خواهیم به شما هک و چیت بازی پابجی را آموزش دهیم. شاید برایتان پیش امده باشد که در حال بازی پابجی هستید و ناگهان می میرید و هیچکس هم دور و برتان نیست. اگر کنجکاو شدید که این اتفاق چطور برایتان پیش آمده است باید بگویم که: افرادی هستند که بازی را هک می کنند و می توانند به راحتی دشمنان خود را به قتل برسانند. با ما همراه باشید تا آموزش هک بازی پابجی بدون روت را قدم به قدم یاد بگیرید و استفاده کنید.

آموزش هک بازی پابجی

هشت گام آموزش هک بازی پابجی را در زیر بخوانید:

گام اول :

اول از هر چیزی برای چیت بازی پابجی نیاز به این است که شما چک کنید گوشی تان روت نشده باشد. در سایت های مختلف برنامه روت چک (Root Check) را دانلود کنید و نصب کنید. پس از نصب وارد برنامه شوید و قسمت Root Access رو نگاه کنید. اگر در جلوی آن بله (Yes) نوشته بود به معنی این است که گوشی شما روت شده است.

اما اگر نوشته شده بود نه (No) گوشی شما روت نیست و می‌توانید آموزش هک بازی پابجی بدون روت را به راحتی آموزش ببینید و در دستگاه خود اجرا کنید.

گام دوم :

از سایت‌های مختلف نرم افزار Game Guardian را دانلود و نصب کنید. این برنامه برای ادامه آموزش بسیار مهم است. نرم افزار Virtual PUBG Global هم دانلود کنید و سپس نصب کنید. این نرم افزار هم مورد نیاز است. همچنین برای جلوگیری از مسدود شدن اکانتتان و بن نشدن بازیتان، برنامه 1.1.1.1 را دانلود و نصب بفرمایید. همینطور شما باید اسکریپت مخصوص بازی پابجی را هم دانلود کنید.

نکته : شما می توانید از  ف.ی.ل.ت.ر شکن استفاده کنید.

گام سوم :

برنامه Game Guardian را باز کنید. هنگام اجرا برای اولین بار سه انتخاب پیش روتون قرار گرفته است. گزینه اول حالت پیش فرض است. گزینه دوم برای هک بازی های 32 بیتی در فضای مجازی 64 بیتی می باشد. گزینه سوم هم هک بازی های 64 بیتی در فضای مجازی 64 بیتی است که شما باید گزینه اول را انتخاب کنید و صبر کنید تا عملیات لازم انجام شود.

گام چهارم :

پس از این که به صورت کامل برنامه Game Guardian بالا امد، از شما خواسته می‌شود که اجازه منبع برنامه را به این نرم افزار بدهید. شما باید تیک اجازه این منبع را بزنید و سپس یک نرم افزار به صورت خودکار از طرف Game Guardian از شما اجازه نصب می‌خواهد و شما باید  آن را  نصب کنید.

گام پنجم :

برنامه Virtual PUBG Global را باز کنید. در برنامه گزینه Add Games را بزنید و در قسمت Local Games بازی اصلی PUBG و برنامه Game Guardian را انتخاب کنید. بازی اصلی PUBG را در همان Virtual PUBG Global باز کنید. قبل از باز شدن از شما مجوز های مورد نیاز را می خواهد و شما باید همه مجوز ها را به آن بدهید.

پس از اجرای بازی پابجی، برای هک چیت بازی پابجی وارد اکانتتان شوید و یا به صورت مهمان (Guest) وارد شوید و یک دقیقه در بازی بمانید و سپس بازی را ببندید. در این مدت باید برنامه Virtual PUBG Global باز بماند.

گام ششم :

نرم افزار 1.1.1.1 را نصب و اجرا کنید. پس از اجرا، ف.ی.ل.ت.رشکن را بر روی گزینه Warp بگذارید تا به عنوان VPN عمل کند. پس از آن روشن کنید و منتظر بایستید تا وصل شود. پس از وصل شدن به بیرون بیاید و دوباره وارد Virtual PUBG Global شوید.

گام هفتم :

برنامه Game Guardian را در Virtual PUBG Global باز کنید و مجوزهای اولیه را به بازی بدهید. سپس در قسمت پایینی برنامه گزینه رفع آن را بزنید.

در کادر باز شده بر روی گزینه جلوگیری از تخلیه بزنید و بر روی سطح 3 بگذارید. سپس شروع سریع را بزنید و مشاهده می‌کنید و که از برنامه خارج می‌شوید و لوگو برنامه باقی می‌ماند. وارد بازی اصلی PUBG شوید. پس از باز کردن بازی پابجی، کادری از طرف برنامه Game Guardian برای شما باز می‌شود که شما باید PUBG Mobile را انتخاب کنید. پس از آن کادر دیگری باز می‌شود.

شما باید در بالای کادر به قسمت تنظیمات وارد شوید و دکمه محدوده حافظه را انتخاب کنید. تیک دوم و ششم را غیر فعال کنید و گزینه‌های یک، سه، چهار، پنج، هفت و در کمی پایین‌تر گزینه بد (Bad) را فعال بکنید.

آموزش هک و چیت بازی پابجی

هنگام بازی پس از هک را مشاهده می‌کنید

گام هشتم :

پایین‌تر از گزینه محدوده حافظه، گزینه پنهان کردن برنامه Game Guardian از بازی را بزنید. سپس در کادر باز شده هر چهار گزینه را فعال کنید و ذخیره را بزنید. همچنین دو گزینه پایین‌تر، پرش مناطق حافظه را بر روی گزینه خالی بگذارید. پس از آن در کادر بالایی، قسمت جستجو را بزنید و در گوشه دکمه اجرا را بزنید. سپس در فایل‌هایتان اسکریپت دانلود شده را انتخاب کنید.

پس از اجرا، هک دیوارها را بزنید و گزینه سفید SD 835 Wallhack را فعال کنید. پس از آن صبر می‌کنید تا وال هک کامل شود و پس از کامل شدن می‌بینید که ماشین و خودتان به رنگ سفید در آمدید. همچنین شما می‌توانید بسیاری از مزیت‌های هک را در قسمت فونکسیون‌های برنامه Game Guardian

فعال کنید و از چیت بازی پابجی لذت ببرید. همینطور شما می‌توانید برای خرید پول بابجی (UC) به آدرس: خرید پول بابجی مراجعه کنید و از قیمت‌های بسیار خوب سایت ایران موجو لذت ببرید. امیدواریم که از آموزش هک بازی پابجی راضی بوده باشید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • اسفندیار سلاحی

    اسکانی

  • ناصر

    چگونه می‌توانم پابجی را هک کنم

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربر گرامی
      استفاده از بازی های هکی توصیه نمی شود.

  • محمد جواد غریب زاده

    سلام ممنون

  • محمد معین احمدی

    اسکریپت مخصوص پابجی چیست؟

  • حمیدرضا

    ۷ روزه با اینکه خیلی آشنایی دارم با پابجی و کوشیمم روتش کردم خودم اندروید ۱۰ اما برای چیت که مثل نقل و نبات فراوانه کلی به مشکل خوردم. اون به کنار
    تنها جایی که مو به مو واضح بدون درخواست وجه آموزش و راهنمایی کردن، شما بودین سایت ایران موجو
    خداسر شاهده ختی برای معرفی کانالهای خارجی روت که همسون خودمم دارم پول میگیرن. اینو به هریداران میگم،گول اون نماد های الکی رو نخورین کاملا قلابی هست.

iranmojo online support