آموزش کامل استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از بهترین بازی های دنیای گیمینگ در سال های اخیر شناخته می شود. این بازی بتل رویال با وجود نوپا و جدید بودن به یکی از رقبای سرسخت و قدرتمند سایر بازی ها تبدیل شده است و هر ساله در رتبه های برتر سالانه بازی ها قرار دارد. سازنده های بازی تاکنون توانسته اند نسخه ها و سیزن های مختلفی از این بازی را در دسترس بازیکنان قرار دهند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند. یکی از مهم ترین سلاح هایی که در این بازی وجود دارد اسنایپرها می باشند که می توانند عملکرد و توانایی بازیکنان را بهبود ببخشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتری بازی و همچنین آموزش استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا برای اولین بار توسط کمپانی بلوهول و تنسنت گیمز در سال 2017 ساخته شد و کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال خوبی از سوی گیمرهای سراسر جهان مواجه شد سازنده های بازی نسخه موبایلی آن را در سال 2018 منتشر کردند. در این بازی بازیکنان در یک جزیره قرار دارند و باید تمام تلاش خودشان را برای زنده ماند به کار بگیرند.

 بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند.ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی و انواع محصولات می توانید با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید و شانس خود را برای پیروزی دو چندان کنید. پابجی موبایل مانند سایر بازی های هم سبک خود از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل داستان منظم و هدفمند، مراحل و ماموریت های متنوع، سلاح ها و تجهیزات مختلف، گیم پلی جذاب و عالی، گرافیک بی نظیر، موسیقی و صدا گذاری های شگفت انگیز و… می باشند.

همچنین بخوانید: نکات حرفه ای شدن در سیزن 14 پابجی موبایل

نحوه استفاده از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل سلاح ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و اسنایپرها یکی از مهم ترین و محبوب ترین سلاح های بازی می باشند. این سلاح ها برای نبردهای دور کارایی بالایی دارند و توانایی و عملکرد بازیکنان را به بهترین شکل بهبود می بخشند. از جمله محبوب ترین و بهترین اسنایپرهای این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

AWM

اسلحه AWM یکی از بهترین و محبوب ترین اسنایپرهای موجود در بازی پابجی موبایل است که از قدرت آسیب رسانی و کشندگی بسیار زیادی برخوردار است. گیمر می تواند با داشتن این سلاح از فاصله 500 متری به سایر بازیکنان شلیک کرده و به راحتی آنها را از پا در بیاورد. AWM  یکی از نادرترین سلاح های موجود در بازی پابجی است و از مهمات و تجهیزات محدودی نیز برخوردار است. زمان بارگذاری سلاح نیز بالا است که می تواند سرعت عمل بازیکن را کاهش دهد و زمان تیراندازی او را به تاخیر بیندازد. بازیکنانی که از این سلاح استفاده می کنند باید با دقت بسیار زیادی اقدام به شلیک کنند چرا که تعداد گلوله ها محدود است.

kar98k

سلاح Kar98k  نیز یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین snipersهای بازی PUBG Mobile است. گیمرها می توانند این اسلحه را در مکان های مختلفی از بازی و به صورت تصادفی پیدا کنند. هرچند که این سلاح در مقایسه با سلاح AWM   از قدرت آسیب رسانی و کشندگی کمتری برخوردار است اما گزینه بسیار خوبی است که می تواند در انواع نبردها مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از نقاط ضعف این سلاح زمان بارگذاری و بازیابی طولانی آن است که می تواند سرعت عمل بازیکنان را کُند کند.

اسلحه kar98kM24

یکی دیگر از بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل اسلحه M24 می باشد که از قدرت آسیب رسانی و کشندگی مناسبی برخوردار است. این سلاح در اطراف مپ های بازی پابجی موبایل وجود دارد و بازیکنان می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. زمان بارگیری مجدد این سلاح بسیار سریع است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای مبارزات و رقابت های نزدیک باشد. البته این سلاح در نبرد های برد متوسط و یا دور برد نمی تواند عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای بگذارد و فقط در نبردهای نزدیک و کوتاه برد می توان به خوبی جواب بدهد.

برای دسترسی به هر کدام از این سلاح های پیشرفته شما به یوسی پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید یوسی می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

راهکارها و ترفندهای استفاده بهینه از اسنایپر در بازی پابجی موبایل

اگرچه اسنایپرها جز محبوب ترین سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل است و تعداد زیادی از بازیکنان تمایل دارند که از در مبارزات خودشان را این سلاح ها استفاده کنند اما استفاده از آنها قواعد و قوانین خاص خود را دارد و بازیکنان باید بتوانند تمامی جوانب بهره گیری از آن را به خوبی بسنجند. از مهم ترین نکاتی که در استفاده از اسنایپرها باید رعایت کرد می توان موارد زیر را عنوان نمود:

فرود مناسب برای استفاده از اسنایپر در پابجی موبایل

چنانچه بازیکن قصد استفاده از اسنایپر را دارد اولین کاری که باید بکند این است که در یک منطقه مناسب و امن فرود بیاید. از آنجا که زمان بازیابی و بارگذاری این سلاح ها کمی طولانی است و تجهیزات آن نیز به راحتی در دسترس نیست لازم است که بازیکن ابتدا از منطقه فرود خود مطمئن شود تا مورد حمله دشمنان قرار نگیرد.

خرید یوسی پابجی موبایلاستفاده از تجهیزات مناسب

یک سلاح اسنایپر زمانی ارزشمند است که تجهیزات مناسبی داشته باشد. اسکوپ ها، دوربین و… از مهم ترین تجهیزاتی هستند که بازیکن می تواند بر روی سلاح های تک تیرانداز استفاده کند و به کمک آنها اهداف خود را نابود کند.

توجه به airdrop 

معمولا بازیکنان دشمن به طرف جعبه ها می روند تا لوت موجود در آن ها را بدست آورند و این فرصت مناسبی است که بازیکن از راه دور و با استفاده از اسنایپر آنها را نابود کند.

راهنمای بازی پابجیپیدا کردن دشمن

بازیکنی می تواند یک تک تیرانداز موفق شود که قادر باشد به خوبی دشمنان خودش را شناسایی کند. بازیکن می تواند با استفاده از دوربین ها و سایر سلاح ها ابتدا موقعیت دشمنان خود را پیدا کند و سپس اقدام به شلیک به آنها بکند.

موقعیت یابی مناسب برای استفاده از اسنایپر در پابجی موبایل

بازیکنی که قصد استفاده از اسنایپرها را دارد باید توانایی بالایی نیز در موقعیت یابی داشته باشد. برای اینکه گیمر دید وسیع تر و مناسب تری نسبت به تمام نقشه، بازیکنان و اهداف داشته باشد باید یک مکان سطح بالا را انتخاب کند تا بتواند اشراف کاملی بر آنها داشته باشد. تپه ها، پشت بام ساختمان ها، برج های نگهبانی و… از بهترین مکان هایی هستند که بازیکن می تواند در آنها جایگری کند. موقعیت بدنی بازیکن نیز اهمیت بالایی در بازی پابجی موبایل دارد.

 بسیاری از بازیکنان هنگام استفاده از اسنایپرها دراز می کشند در حالی که این کار توانایی حرکت را از آنها سلب می کند و ممکن است حتی باعث نابودی آنها شود. حالت نشسته بهترین حالت تیراندازی می باشد چرا که بازیکن قادر به فرار در مواقع حساس و ضروری می باشد.

تنظیم افت تیر

یکی از مهم ترین قواعد و نکات استفاده از اسنایپرها تنظیم افت تیر می باشد. تیر بازیکن از زمان شلیک تا زمان برخورد به هدف مقداری افت پیدا می کند و این افت بسته به مسافت تیرانداز و هدف متغیر است. چنانچه بازیکن میزان افت تیر خود را نداند قطعا تیرهای او با خطا مواجه می شود بنابراین تخمین میزان افت تیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استتار مناسب

یک بازیکن هرچقدر هم حرفه ای و کار بلد باشد باید بتواند از خودش به خوبی محافظت کند. استتار مناسب یکی از مهم ترین اصول در بازی های تفنگی است و بازیکن باید بتواند به خوبی خودش را از دید دشمن مخفی کند.

حرکت مداوم برای استفاده از اسنایپر در پابجی موبایل

چنانچه بازیکن یک اسنایپر باشد و در یک مکان مشخص بایستد به دشمنان خود این فرصت را می دهد که او را شناسایی کنند و مورد حمله قرار دهند. از آنجایی که اسنایپرها از صدای بالایی برخوردار هستند دشمنان به راحتی بازیکن را شناسایی خواهند کرد و بهترین کار این است که بازیکن به صورت مستمر در حال حرکت باشد.

سخن پایانی

در بازی پابجی موبایل سلاح های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار است و می توانند توانایی ها و عملکرد بازیکن را بهبود ببخشند. اسنایپرها از مهم ترین و محبوب ترین سلاح های موجود در این بازی به شمار می روند که در مبارزات نزدیک، متوسط و دور کارایی های زیادی دارند. بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل سلاح ها و سایر آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی سازی نمایند.

فروشگاه ایران موجو از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید پک بازی می باشد و شما می توانید با خرید از این فروشگاه در کمترین زمان ممکن جم بازی خود را دریافت کنید و از باز خود لذت ببرید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support