معرفی سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

معرفی بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود که با وجود عمر کوتاهی که دارد توانسته جایگاه بسیار ویژه ای در میان گیمرهای سراسر جهان به دست بیاورد. این بازی بتل رویال امروزه به رقیب بسیار سرسخت و قدرتمندی برای سایر بازی های بتل رویال و همچنین بازی های با سابقه دنیای گیمینگ تبدیل شده است. هر سیزن شامل ماموریت ها، مراحل، سلاح ها، مهمات، نقشه ها و مودهای مختلفی است که می تواند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشد. سلاح های موجود در این بازی از تنوع و تعدد بالایی برخوردارند و هر کدام از آنها قابلیت های منحصر به فردی دارند که می توانند توانایی های بازیکنان را افزایش دهند. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده و تنظیم Golden Trigger در پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد این بازی یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا است که توانسته موفقیت های متعددی کسب کند. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول طراحی و ساخته شد و به وسیله کمپانی پابجی برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت و ایکس باکس منتشر شد. بعد از آنکه بازی با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شده سازندگان تصمیم به ارائه نسخه موبایلی آن نیز گرفتند که در سال 2018 و با کمک کمپانی تنسنت گیمز این امر عملی شد. با آموزش بازی پابجی موبایل می توانید به تمامی مراحل بازی تسلط پیدا کنید و از بازی لذت ببرید.

در این بازی گیمرها در یک نقشه به مساحت 8 در 8 کیلومتر قرار دارند و باید تلاش کنند که زنده بمانند و در پایان بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به مواردی مانند داستان منظم، گرافیک عالی، گیم پلی جذاب، صداگذاری و موسیقی جذاب، تنوع بالای مراحل و سلاح ها اشاره کرد. اسلحه M416 به عنوان بهترین اسلحه AR در این بازی شناخته می شود که بررسی خواهد شد.

معرفی سلاح M416 بهترین اسلحه AR پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی پابجی موبایل سیزن ها مختلفی از آن را برای گیمرها عرضه کرده اند که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و تغییرات قابل توجهی در مقایسه با سیزن های قبلی دارند. در این بازی تنوع و تعدد سلاح ها زیاد است و  در هر سیزن نیز سلاح های جدیدی اضافه شده است.با خرید یوسی ارزان از سایت ایران موجو می توانید تمام سلاح ها و تجهیزات خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

در حال حاضر این بازی در سیزن 14 در حال پیگیری است که ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد. اسلحه M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل در این سیزن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.این اسلحه از ویژگی ها و قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است و گیمرها می توانند از آن در نبردهای نزدیک استفاده کنند.

M416 بهترین اسلحه AR پابجی موبایلویژگی های سلاح M416 در پابجی

سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل از ویژگی هایی برخوردار است که می تواند توانایی و عملکرد بازیکنان را در نبردهای مختلف بهبود ببخشند. یکی از ویژگی های این بازی شدت آسیبی است که می تواند وارد کند. شدت آسیب اسلحه M416 برابر 41 اسا که می تواند با سلاح هایی مانند M16A4 و Scar-L برابری می کند. از دیگر ویژگی های این سلاح می توان به سرعت گلوله آن اشاره کرد که معادل 880 متر بر ثانیه می باشد. سرعت گلوله سلاح M416 از سلاح Scar-L بیشتر است اما در مقایسه با سلاح M16 از سرعت کمتری برخوردار است. کنترل و استفاده از سلاح M416 به عنوان بهترین سلاح AR در بازی پابجی موبایل بسیار راحت است و از آنجایی که ضخامت بالایی ندارد بسیار خوش دست و خوش کار است.

 البته گیمرها باید بدانند که نمی توانند از این بازی در تمامی رقابت های خودشان استفاده کنند و فقط برای نبردهای نزدیک مناسب می باشد. همچنین مواقعی که زمان کمی به پایان مسابقات و رقابت ها مانده است و یا سرعت بالایی برای اتمام بازی لازم است استفاده از سلاح M416 می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. از نظر زاویه دید می توان گفت که اسلحه M416 به عنوان بهترین سلاح AR وضعیت بسیار بهتری در مقایسه با سایر سلاح ها دارد و از دقت بالاتری برخوردار است. انعطاف پذیری بالای اسلحه نیز باعث شده است که محبوبیت بالایی در میان گیمرها داشته باشد و بیشتر بازیکنان در نبردهای خود از آن استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلزمان و مکان استفاده از سلاح M416 بهترین اسلحه AR پابجی

تمام سلاح هایی که در بازی پابجی موبایل در اختیار بازیکنان قرار می گیرند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و باید در موقعیت ها متعدد از آنها استفاده شود. سلاح M416 به عنوان بهترین اسلحه AR ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد که بازیکنان می توانند از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنند. بازیکنان علاوه بر آنکه در نبردهای نزدیک می توانند از این سلاح استفاده کنند قادر هستند که در نبردهای هوایی با مسافت های کوتاه  و حتی در نبردهای دور نیز از آن استفاده کنند. در حقیقت این اسلحه با ویژگی هایی که دارد در هر شرایطی قابل استفاده است. البته سلاح های دیگری در بازی پابجی موبایل وجود دارند که گیمرها می توانند از آنها در شرایط مختلف استفاده کنند و از مهم ترین آنها می توان Scar-L و M16a4 را نام برد.

بازیکنان می توانند از اسلحه M416 که بهترین اسلحه AR در بازی پابجی موبایل است در موقعیت های مکانی مختلفی استفاده کنند. مهم ترین مکان هایی که بازیکنان می توانند در آنها به این اسلحه دسترسی پیدا کنند شامل موارد زیر می باشند:

  • Pochinki On Erangel Island
  • Ruins Temple Complex
  • Hacienda del Patron
  • Pecado in Miramar Desert
  • The School Complex
  • Vikendi’s Podvosto

علاوه بر موارد ذکر شده می توان گفت بهترین مکانی که بازیکنان قادر هستند سلاح M416 را پیدا کنند و از آن استفاده کنند Bootcamp  می باشد  که در نقشه معروف سانهوک می باشد.

راهنمای بازی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

علی رغم آنکه سازنده های بازی به صورت مستمر نسخه ها و سیزن های به روز شده بازی را در اختیار گیمرها قرار می دهند که از امکانات و آپشن های مختلفی برخوردار هستند اما بازیکنان می توانند با خرید یوسی از سایت ایران موجو از تمامی امکانات بازی استفاده کنند و تمام آیتم ها اسلحه M416 بهترین اسلحه AR را مطابق میل خود سفارشی و شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی

هر کدام از نسخه ها و فصل های بازی پابجی موبایل از امکانات، مراحل، ماموریت ها، سلاح ها، نقشه ها، مودها و آپشن های مختلف برخوردار است که می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرها داشته باشند. اسلحه M416 که به عنوان بهترین اسلحه AR پابجی موبایل شناخته می شود از مهم ترین سلاح هایی است که در نبردهای مختلف نزدیک و در موقعیت های مکانی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به سبب ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی که دارد می تواند توانایی و عملکرد گیمرها را بهبود ببخشد.

 

سایت ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که شما با مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل و انواع جم بازی می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن خرید خود را تکمیل نمایید.

ر سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support