معرفی 4 بازی جذاب موبایلی برای سیستم عامل اندروید

بهترین بازی های موبایلی 2019
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 960
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

این مقاله از ایران موجو اختصاص دارد به معرفی ۴ بازی جذاب موبایلی که در سیستم عامل اندروید و ios قابل بازی هستند و می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند.

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا این بازی‌های جذاب را به شما معرفی کنیم.

۴ بازی جذاب موبایلی برای اندروید

۱- بازی کلش اف کلنز (Clash Of Clans)

یکی از سرگرم کننده ترین بازی هایی که به جرات می توان گفت انقلابی در صنعت بازی‌ های استراتژیک ایجاد کرده است بازی اندرویدی کلش آف کلنز می باشد.

شما می توانید با استحکام که برای خود درست می‌کنید با قبایل دیگر بجنگید و این قبایل در سراسر دنیا پراکنده هستند.

از زمانی که سوپرسل این بازی جذاب موبایلی را عرضه کرد چندین سال می گذرد ولی هنوز این بازی جذاب موبایلی معروف ترین بازی های استراتژیک در بین هواداران این سبک بازی می باشد و البته کمپانی سوپرسل پس از عرضه این بازی رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

بازیکنان می توانند پس از نصب بازی برای پیشرفت در بازی یکسری فعالیت‌ ها انجام دهد و در صورتی که تمایل دارند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و دوستانشان پیشی بگیرند می توانند از وبسایت ایران موجو اقدام به خرید جم بازی کلش آف کلنز کنند و استحکامات قلعه خود را بیشتر کند. 

خرید جم بازی کلش اف کلنز ۲- بازی کالاف دیوتی (Call Of Duty)

از دیگر بازی های جذاب موبایلی، بازی کالاف دیوتی می باشد. این بازی که می توان آن را هم به صورت آفلاین و آنلاین انجام داد یک تجربه بسیار جذاب است که دوستان می تواند دور هم جمع شوند و یک بازی گروهی انجام دهند و ساعت ها سرگرم شود. سطح بالای کیفیت و البته قدرت اکشن این بازی می تواند ساعت های نفس گیر را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد و هر بازیکنی که این بازی را انجام می دهد در جای خود میخکوب می شود.

بازی کالاف دیوتی در ابتدا فقط بر روی کامپیوتر قابل اجرا بود ولی با استقبال کاربران این بازی جذاب موبایلی به سیستم عامل اندروید نیز راه یافت. روند بازی به این صورت است که شما یک تیم تشکیل می دهد و می توانید با مردم دیگر نقاط دنیا بازی کنید و رقابت نفس گیر را تجربه کنید که در این رقابت از انواع سلاحها استفاده می‌شود و زمانی که شما بخواهید این سلاحها را ارتقا دهید نیازمند امتیاز هستید.

ولی در صورتی که این امتیاز را نداشته باشید می توانید از وبسایت ایران موجو اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کنید و پشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشید که می تواند در پیروزی شما مقابل رقیبان تاثیر زیادی داشته باشد.

خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی۳- کلش رویال (Clash Royale)

بازی کلش رویال به یکی دیگر از محصولات پرفروش و پر مخاطب کمپانی سوپرسل می باشد که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در بین گیمرها به دست آورد.

فرآیند این بازی بدین گونه می باشد که کارت‌هایس به صورت تصادفی به شما داده می شود و شما باید با کمک این کارتها در مقابل رقیبتان پیروز شوید و البته باید این کارتها را جمع آوری کنید تا بتوانید نیروی خود را ارتقا بخشید. شما می توانید با جمع آوری کارت ها نیروی خود را ارتقا دهید.

نکته جالبی که در رابطه با این بازی وجود دارد اینست که شما نمی دانید در روند بازی چه کارتی در اختیار شما قرار داده می شود به همین دلیل کارتی که شما ارتقا میدهید ممکن است در اختیار شما قرار داده نشود و همین امر باعث جذابیت بازی را بیشتر می کند به دلیل اینکه شما تنها ۸ کارت دارید و با همین اشکالات به میدان میرود و باید سه قلعه ای که در پیش روی شما قرار دارد را نابود کنید تا بتوانید پیروز این میدان باشیم.

بازی کلش رویال همانند بازی کلش آف کلنز و دیگر بازی های آنلاین شرکت سوپرسل برای ارتقای سطح بازی در کنار فعالیت هایی که انجام می دهید می توانید خرید جم بازی کلش رویال را نیز انجام دهید که این فرآیند در وبسایت ایران موجو قابل انجام می باشد و شما پس از ثبت نام در وب سایت ایران موجو می توانید اقدام به خرید بازی کلش رویال کنید و سطح قدرتمند ایجاد کنید و در مقابل همه رقیبانتان پیروز باشید.

خرید جم کلش رویال۴- بازی جذاب موبایلی brawl stars

این بازی جذاب موبایلی شما را به جهان دیگری می برند جهانی ستارگانی که به شما قابلیت های زیادی می دهد و قدرت های ماورایی زیادی پیدا می کنید که می توانید به کمک این قدرتها دشمنان خود را نابود کنید. شما می توانید شخصیت بازی جذاب موبایلی خود را انتخاب کنید و با نابود کردن جعبه هایی که در پیش روی شما قرار دارد و سطح بازی خود را ارتقا دهید و قدرت تان را بیشتر کنید. نوع دیگری که شما می توانید سطح بازی خود را ارتقا دهید کشتن دشمنان شما می باشد.

آموزش بازی brawl starsنکته دیگری که در این بازی جذاب موبایلی باید رعایت شود این است که شخصیت ها قدرت های متفاوت دارند یعنی شما در صورتی که شخصیت خرس بزرگ را انتخاب کنید قدرت با شخصیت دیگر بازیکن ها متفاوت می باشد و البته زمانی که شما تازه شروع به این بازی جذاب موبایلی کرده باشید مطمئنا نیازمند این هستید که با خرید جم بازی ارتقای مناسب داشته باشید و بتوانید فرآیند بازی را به صورت بهتری انجام دهید از این وبسایت ایران موجو در اختیار شما قرار دارد و می توانید با خرید جم از این سایت شاهد پیشرفت زیادی در این بازی باشید و دشمنان سرسخت را نابود کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support