آموزش سریع و آسان دو نفره بازی کردن در فری فایر

چگونه در بازی فری فایر دو نفره بازی کنیم
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 17906
  • دیدگاه 1
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی فری فایر را چگونه می توان دونفره کرد؟ اگر دوست دارید آموزش دو نفره بازی کردن در فری فایر (Free Fire) را فرا بگیرید، در این مطلب با ایران موجو همراه باشید. ایران موجو در این مطلب به سوال شما که چگونه در فری فایر دو نفره بازی کنیم؟ پاسخ خواهد داد.

بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی با جمعیت بالا می‌باشد. اما شاید بخواهید که فقط با یک نفر بازی کنید. یعنی یک بازی دو نفره داشته باشید. خوشبختانه بازی فری فایر این امکان را فراهم کرده است و شما می‌توانید با هرکسی که راضی باشد با شما بازی کند، بازی کنید. برای این که با درخواست یک نفر موافقت کنیم یا به کسی پیشنهاد هم بازی بودن بدهیم، باید یک سری کارها را انجام دهیم.

دو نفره بازی کردن شاید به اندازه‌ی بازی 50 نفری جذاب نباشد، اما به نوبه خود بسیار عالی و سرگرم کننده است. برای آشنایی با دو نفره بازی کردن در فری فایر با سایت ایران موجو همراه باشید.

نحوه بازی کردن به صورت دو نفره در بازی فری فایر

برای این که به راحتی بتوانیم دو نفره بازی کنیم و کلی از بازی لذت ببریم، باید آدمک سمت راست بالا که بر روی آن علامت + وجود دارد، کلیک کنید. پنجره‌ای به شما نمایش داده می‌شود. گزینه سوم یا همان Add را انتخاب کنید. اگر آیدی کسی که می‌خواهید با آن را بازی کنید می‌دانید، بنویسید و سرچ کنید.

اگر آیدی درست باشد، بازیکن مورد نظر را برای شما می‌آورد. اما برای این که به بازی ملحق شود، باید ابتدا آنلاین باشد و همچنین پیشنهاد شما را قبول کند. سپس شما با فشردن علامت + او را وارد بازی می‌کنید. در گوشه سمت راست بالا یک آدمک وجود دارد. آن را لمس و بر روی دو نفری کلیک کنید. سپس Start را بزنید و از بازی دو نفره لذت ببرید.

برای قبول کردن درخواست کسی برای بازی دو نفره در بازی فری فایر (Free Fire) باید آدمکی که علامت + را دارد، لمس کنید و بر روی گزینه Request کلیک کنید. اگر درخواستی برای بازی وجود داشت می‌توانید با گزینه Agree با آن موافقت کنید و با Reject می‌توانید مخالفت کنید.

دو نفره بازی کردن در فری فایر

دو نفره بازی کردن در فری فایر

نتیجه گیری درباره دو نفره بازی کردن در فری فایر

گاهی برای تنوع و حتی یادگیری برخی فنون در بازی فری فایر بهتر است که از قابلیت بازی دو نفره استفاده کنید. برای این منظور، اگر کسی را برای اضافه کردن به بازی مد نظر دارید، از آدمک علامت‌دار سمت راست گزینه Add را لمس کنید و اسم آن را سرچ کنید. هم چنین اگر بخواهید که دعوت کسی را بپذیرید، گزینه Request را لمس کنید و با گزینه Agree با آن درخواست موافقت کنید. برای آموزش بازی فری فایر و آشنا شدن با ترفندهای این بازی می توانید به فروشگاه ایران موجو وب سایت جم فری فایر و انواع پول بازی مراجعه کنید.

یک پیشنهاد ویژه و شگفت انگیز از طرف ایران موجو

بازی فری فایر از بازی های محبوب و پرطرفدار است که هر کسی دوست دارد در این بازی برنده شود و پیشرفت کند. یکی از راه های ارتقا و پیشرفت در این بازی خرید جم بازی فری فایر است. قیمت جم فری فایر در سایت ها متفاوت است، برای خرید ارزان و شگفت انگیز پول این بازی شما می توانید از طریق فروشگاه  ایران موجو اقدام نمایید. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم در ایران می باشد و شما می توانید یک خرید قابل اعتماد و مطمئن را تجربه نمایید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در فروشگاه ایران موجو ، امکان خرید جم فری فایر ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما برای ما از دو نفره بازی کردن در فری فایر بنویسید

در این مطلب از ایران موجو به آموزش کامل دو نفره بازی کردن در فری فایر پرداختیم. با استفاده از این مطلب به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی بی نظیر را انجام دهید و از آن لذت ببرید. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید. تجربیات شما می تواند لذت بازی فری فایر را چندین برابر کند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • آراد

    جم میخام

iranmojo online support