معرفی بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر

خرید جم بازی فری فایر از ایران موجو

مپ کالاهاری در یک منطقه بیابانی قرار گرفته است و تعداد زیادی فضای باز و همچنین سازه‌های بسیار زیادی دارد که برخی از بازیکنان این مپ را شبیه به مپ Miramari پابجی موبایل می‌دانند و در این مپ ساختمان‌ها و سازه‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و همچنین زیپ‌لاین‌های متعددی برای سفر از یک گوشه به گوشه دیگر آن فراهم شده‌اند. داشتن کاراکتر مناسب این مپ می‌تواند به پیروزی شما در یک مچ کمک کند. برخی از کاراکترها توانایی‌هایی دارند که باعث می‌شوند برای مپ کالاهاری بسیار مناسب باشند. در ایران موجو علاوه بر آموزش بازی فری فایر در این مقاله به معرفی بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر پرداخته‌ایم.

بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر

  • Misha
  • Moco
  • Paloma
  • Laura
  • Rafael
  • Wukong

انتخاب کاراکتر مناسب برای بازی در مپ کالاهاری می‌تواند تأثیر چشم‌گیری بر عملکرد و شانس پیروزی بازیکن داشته باشد دراین بخش به بررسی بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در بازی فری فایر می‌پردازیم که با توانایی‌های ویژه و مهارت‌های منحصربه‌فرد خود می‌توانند برتری قابل‌توجهی در این محیط چالش‌برانگیز فراهم کنند و شما میتوانید همراه با کاراکترهای بازی فری فایر حرفه ای شوید که خواندن مقاله آشنایی باکاراکترهای حرفه ای بازی فری فایر به شما در این زمینه کمک میکند.

رانندگی با کاراکتر Misha بازی فری فایر

میشا یکی از بهترین راننده‌های بازی فری فایر است و داشتن این کاراکتر در مپ کالاهاری برای پیروزی به عنوان یک اسکواد، تقریباً یک امر ضروری است و برای بردن یک بازی باید استراتژی خوبی داشته باشید و یکی از بخش‌های این استراتژی در مپ کالاهاری، یک راننده خوب است که درواقع ساده‌ترین مزیت این کاراکتر در این مپ این است که می‌توانید با او به‌راحتی به مکان‌های مختلف مپ کالاهاری بروید.

میشا دارای توانایی Afterburner است که سرعت رانندگی او را بالاتر برده و میزان آسیب‌پذیری را در طول رانندگی برای تمام اعضای تیم داخل ماشین، کاهش می‌دهد و در مپی مانند کالاهاری حتماً باید از وسایل نقلیه استفاده کنید، مخصوصاً اگر به شکل تیمی یا دونفره بازی می‌کنید در نتیجه داشتن میشا داخل تیم می‌تواند مزیت بسیار بزرگی محسوب شود.

آگاهی از موقعیت‌ها با کاراکتر Moco بازی فری فایر

در مپی بیابانی با سازه‌های زیاد مانند کالاهاری، پیداکردن دشمنان می‌تواند کار بسیار سختی باشد و در واقع ممکن است دقایق زیادی را دور خودتان بچرخید، بدون این که بتوانید یکی از دشمنان خودتان را پیدا کنید که در این صورت داشتن کاراکتری که بتواند مکان دشمنان را نشان دهد، می‌تواند باعث پیروزی‌تان شود و وظیفه کاراکتر موکو دقیقاً همین است.

موکو افسانه‌ای در دنیای هکرهای و کامپیوترها است که موکو می‌تواند به هر کامپیوتری نفوذ کند و کسی از شر چشم هکری او در امان نیست و او پس از این که اطلاعات مورد نیازش را به دست آورد، همانند یک شبح ناپدید می‌شود و توانایی Hacker’s Eye موکو باعث می‌شود تا لوکیشن دشمنانی که موکو به آن‌ها شلیک کرده است، تنها به مدت چند ثانیه روی نقشه مشخص باشد.

این توانایی در یک مپ بزرگ مانند کالاهاری می‌تواند بسیار مفید واقع شود و شما می‌تواند با یک بار شلیک به یکی از دشمنانتان، از فرار کردن او جلوگیری کرده و با دنبال کردنش او را از بازی حذف کنید. به خصوص اگر به شکل اسکواد داخل این مپ بازی کنید، داشتن کاراکتر موکو باعث می‌شود تا بتوانید به شکل تیمی تمام کاراکترها را دنبال کرده و آن‌ها را به راحتی بکشید برای آشنایی بیشتر از این کاراکتر مقاله همه چیز درباره ی کاراکتر Moco بازی فری فایر را بخوانید.

حمل کردن مهمات با کاراکتر Paloma بازی فری فایر

یکی از بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر است که کاراکتر پال و ما گذشته دردناکی دارد که راجع به آن صحبت نمی‌کند و این کاراکتر دارای توانایی Arms-Dealing است که به او اجازه می‌دهد بدون اشغال فضای اضافی، بتواند مهمات AR را حمل کند و درنتیجه شما با این کاراکتر می‌توانید تجهیزاتی مانند گلو وال‌ها یا مدکیت‌ها را در تعداد بیش‌تری حمل کنید،‌ بدون این که فضای اضافی در کوله‌پشتی‌تان اشغال شود.

این قابلیت مخصوصا در حالات تیمی یا دونفره می‌تواند بسیار به درد بخور باشد؛ چرا که در این حالت داشتن ابزارهای کمکی ضروری است و هرچه مدکیت و گلو وال بیش‌تری داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید دوام بیاورید. داشتن مدکیت اضافه هم می‌تواند باعث شود تا جنگ‌ها به نفع شما پیش بروند و از خطر کردن و آسیب دیدن نترسید؛ چرا که مدکیت بیش‌تری دارید و می‌توانید اچ‌پی از دست رفته را جبران کنید.

علاوه بر آن با این کاراکتر می‌توانید سلاح‌های AR یا همان Assault Rifleها را بدون اشغال فضا حمل کنید و درواقع انتخاب اکثر بازیکنان در این مپ داشتن یک سلاح AR اضافه است؛ چرا که این اسلحه در مپ کالاهاری می‌توانند جزو مفیدترین سلاح‌ها باشند.

شلیک قوی با کاراکتر Laura بازی فری فایر

لارا یک مأمور ویژه بسیار با استعداد است که استعداد بسیار خاصی در شلیک با تفنگ‌های مختلف دارد و توانایی Sharp Shooter لارا، همان‌طور که از اسمش مشخص است، باعث می‌شود تا دقت شلیک‌های این کاراکتر در حالت اسکوپ بسیار بیش‌تر شود و در نتیجه حتی با یک هدف‌گیری ضعیف هم می‌توانید دشمنانتان را بکشید که جزوه بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر شناخته شده است.

این توانایی لارا باعث می‌شود تا در زمان نشانه‌گیری و شلیک با استفاده از دوربین، ۳۰ درصد دقت شلیک بیش‌تری داشته باشید و این قابلیت می‌تواند در یک مپ نسبتاً بزرگ مانند کالاهاری بسیار کاربری باشد. ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف این مپ باعث می‌شوند تا استفاده از اسنایپر و شلیک‌های راه دور بسیار راحت‌تر شوند. در نتیجه داشتن ۳۰ درصد دقت شلیک بیش‌تر می‌تواند چیزی باشد که برای پیروزی در بتل رویال نیاز دارید.

این قابلیت مخصوصاً برای کسانی که ترجیح می‌دهند در جنگ‌های فاصله نزدیک از اسنایپر یا سلاح‌های Assault Rifle استفاده کنند،‌ مفید است و اگر از این افراد هستید، می‌توانید با ۳۰ درصد دقت بیش‌تر، به راحتی در فواصل نزدیک هم نشانه‌گیری کنید؛ چرا که اکثر این سلاح‌ها مانند AK و An94 دقت شلیک پایینی دارند.

 کشنده ترین کاراکتر Rafael بازی فری فایر

رافائل را می‌توان کشنده‌ترین کاراکتر فری فایر دانست و از این روی یکی از بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر به شمار می‌‌رود و رافائل یک قاتل حرفه‌ای است که می‌تواند مکان خودش را روی نقشه مخفی کند. قابلیت Dead Silent این کاراکتر باعث می‌شود تا رافائل پس از شلیک به مدت ۸ ثانیه روی مینی‌مپ نمایش داده نشود.

این قابلیت مخصوصاً زمانی که به شکل اسکواد بازی می‌کنید می‌تواند کاربری باشد و پس از شلیک به دشمنان، مکان شما روی مینی‌مپ برای آن‌ها به نمایش در می‌آید پس اگر کاراکتر رافائل را داخل اسکواد خود داشته باشید، می‌توانید مکان تمام اسکواد را به مدت ۸ ثانیه از روی مپ محو کنید در نتیجه فرار یا حمله به دشمنان بسیار راحت‌تر می‌شود.

 مخفی شدن با کاراکتر Wukong بازی فری فایر

ووکانگ یکی از بهترین کاراکترها برای استتار و مخفی شدن در مپ بیابانی کالاهاری است. ووکانگ قابلیتی دارد که به او اجازه می‌دهد تبدیل به یک بوته شده و به این شکل استتار کند. همچنین این کاراکتر می‌تواند در حالت استتار خود حرکت کرده و به دشمنان نزدیک شود. این قابلیت در مپ کالاهاری می‌تواند بسیار کاربری باشد و با آن بتوانید دشمنان مختلفی را از بازی حذف کنید و درنتیجه ووکانگ یکی از بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری است. با این حال این کاراکتر تاثیر زیادی روی استراتژی‌های اسکواد ندارد و قابلیت آن برای سولو بازی کردن مناسب‌تر است.

اگر می‌خواهید با کاراکترهای دیگر بازی فری فایر آشنا شوید می‌توانید مقاله معرفی شخصیت های بازی فری فایر را در رسانه ایموجو بخوانید.

به نظر شما بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری در فری فایر کدام‌ها هستند؟

در این مقاله بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری را بررسی کردیم؛ هر کاراکتر با توانایی خودش و دلیل مفیدبودن در مپ کالاهاری بررسی شد. با انتخاب این کاراکترها در این مپ، می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر در بازی پیروز شوید. کاراکتر مورد علاقه شما برای انتخاب در مپ کالاهاری کدام است؟

شما هم برای ما بنویسید که از چه کاراکترهایی در این مپ استفاده می‌کنید و دلیلتان برای این کار چیست. نظرتان را هم راجع به این محتوا با ما در میان بگذارید. نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواهای بهتری را برایتان آماده کنیم.

سؤالات متداول

بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری کدام‌اند؟

کاراکترهای رافائل و میشا را می‌توان از بهترین‌ها دانست.

بهترین کاراکترهای مپ کالاهاری برای بازی تک‌نفره کدام‌ها هستند؟

کاراکتر Wukong به دلیل قابلیت استتار خود بهترین کاراکتر برای بازی سولو در این مپ به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • رها

    واقعا رافائل کشنده ترین کاراکتر فری فایر!؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله رافائل یک قاتل حرفه‌ای است که می‌تواند مکان خودش را روی نقشه مخفی کند.

  • رها

    مپ کالاهاری فری فایر کجا هست ؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام مپ کالاهاری در منطقه های بیابانی قرار دارد

iranmojo online support