سیستم مورد نیاز برای نصب بازی براول استارز

خرید جم بازی براول استارز

سیستم مورد نیاز برای نصب ازی براول استارز (Brawl Stars)، برای نصب بازی Brawl Stars سیستم باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

بازی Brawl Stars یا بازی جدال ستارگان از جمله بازی های معروف شرکت فنلاندی سوپرسل است که از زمان عرضه تاکنون موفقیت های متعددی به دست آورده است و توانسته. اگرچه این بازی عمر کوتاهی دارد اما با بازی های قدیمی و جذاب سبک هیجانی رقابت سنگینی دارد و همواره استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها، مراحل و رقابت های مختلفی را تجربه کنند و با استفاده از امکانات و آپشن های موجود در بازی با چالش های مختلفی مواجه شوند. تمام بازی های موبایلی و بازی های ویدیویی از مشخصات ویژه ای برخوردار هستند و برای آنکه بازیکنان بتوانند از آنها استفاده کنند لازم است که سیستم هایی متناسب با این مشخصات استفاده شود.

بازی براول استارز نیز از جمله بازی هایی است که هم می توان بر روی سیستم های کامپیوتری و هم سیستم های موبایلی قابل نصب و راه اندازی می باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی براول استارز به معرفی بازی و همچنین سیستم مورد نیاز برای نصب بازی براول استارز پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی براول استارز

بازی براول استارز از جمله بازی های ساخته شده در سبک هیجانی است که اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی معروف سوپرسل (Supercell) طراحی، ساخته و عرضه شد.  این بازی در مدت زمان کوتاهی توانست به موفقیت های مختلفی برسد و جایگاه و محبوبیت ویژه ای در میان گیمرهای سراسر جهان به دست بیاورد. در این بازی بازیکنان به صورت آنلاین به رقابت با سایر بازیکنان از سراسر جهان می پردازند. انواع رقابت ها و نبردهای جذاب و هیجان انگیز در این بازی قابل تجربه است. طرفداران شرکت معروف فنلاندی قطعا از این بازی نیز مانند بازی هایی همچون هی دی، کلش آف کلنز، کلش رویال و… لذت خواهند برد.

 Brawl Stars در مقایسه با بازی های هم سطح خودش از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. بازی براول استارز مانند سایر بازی ها از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

  • بازی از یک یک گیم پلی خاص و جذاب همانند بازی کلش رویال برخوردار است.
  • نبردها و رقابت های هیجان انگیزی در بازی تعبیه شده است.
  • امکان بازی به صورت انفرادی و تیمی.
  • گرافیک بازی کیفیت بسیار خوبی دارد و تمام بخش ها با جزئیات کامل نمایش داده شده اند.
  • آیتم ها و تجهیزات مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارد.
  • صداگذاری بسیار حرفه ای و موسیقی متن هیجان انگیز.

همچنین بخوانید: معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب بازی براول استارز

همانطور که گفته شد بازیکنان می توانند از بازی براول استارز در پلتفرم های مختلفی مانند گوشی های موبایل و رایانه های شخصی استفاده کنند. این بازی مانند سایر بازی ها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارد و پلتفرم پشتیبان آن باید از قطعات سخت افزاری خاصی بهره مند باشد. بازی Brawl Stars مخصوص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند از آن بر روی سیستم کامپیوتری نیز استفاده کنند. مشخصات و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب این بازی به شرح زیر می باشند.

مشخصات لازم سیستم برای تصب بازی براول استارزسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Brawl Stars

همانطور که گفته شد کمپانی سوپرسل بازی براول استارز را برای گوشی های موبایلی عرضه کرده است و نسخه کامپیوتری آن هنوز در دسترس بازیکنان قرار ندارد اما بازیکنانی که تمایل داشته باشند از این بازی بر روی رایانه های شخصی خود استفاده کنند می توانند از نرم افزارهای شبیه ساز محیط اندرویدی در سیستم خودشان استفاده کنند و سپس اقدام به نصب بازی نمایند. از جمله بهترین نرم افزارهای شبیه ساز می توان به مواردی مانند LDplayer، Bluestacks Android Emulator و Tencent Game Buddy  اشاره کرد.

چنانچه بازیکنان این بازی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود نصب کنند می توانند از ویژگی ها و قابلیت هایی مانند گرافیک، گیم پلی، موسیقی و صداگذاری بازی نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند. بازیکنانی که قصد داشته باشند بازی Brawl Stars را بر روی کامپیوترهای شخصی نصب و راه اندازی کرده و از آن استفاده کنند لازم است که سیستم آنها از نظر قطعات سخت افزاری بازی مورد نظر را پشتیبانی کند. بعد از آنکه نرم افزار شبیه ساز بر روی سیستم نصب شد باید مشخصات و قطعات کامپیوتر نیز به شرح زیر باشند تا گیمرها بتوانند از بازی استفاده کنند.

  • حداقل سیستم عامل کامپیوتر مورد نیاز برای این بازی ویندوز XP می باشد اما مناسب ترین سیستم ویندزهای نسخه 7، 8، 8.1 و 10 می باشند.
  • حداقل پردازنده لازم برای بازی می تواند Inter/AMD دو هسته ای باشد در حالی که مناسب ترین پردازنده می تواند Inter/AMD 5 هسته ای است.
  • کمترین مموری لازم برای اجرای بازی هی دی 2 گیگابایت است در حالی که می تواند از مموری 8 گیگابایتی نیز استفاده کرد.
  • حداقل گرافیک لازم بازی نصب بازی Inter/AMD/NVIDIA می باشد در حالی که مناسب ترین گرافیک AMD/NVIDIA discrete graphic، GTx660 و بالاتر است.
  • کمترین فضای مورد نیاز برای نصب بازی حداقل 2 گیگا بایت است.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی براول استارز

همانطور که گفته شد بازی Brawl Stars توسط کمپانی سوپرسل برای گوشی های موبایلی عرضه شده است و گیمرهای سراسر جهان می توانند از این بازی بر روی گوشی های اندرویدی و آی او اس استفاده کنند. برای نصب بازی جدال ستارگان بر روی گوشی های اندرویدی لازم است که گوشی موبایل از مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • سیستم عامل اندروید گوشی حداقل باید از نسخه اندروید 4.3 یا بالاتر استفاده کند.
  • کمترین رم (RAM) مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی 2 گیگا بایت است.
  • میزان حافظه (Space) مورد نیاز برای بازی حداقل 2 گیگا بایت می باشد.
  • پردازنده مورد نیاز برای نصب این بازی می تواند armeabi-v7a، AArch64 or arm64 و معادل آنها باشد.

بازیکنانی که قصد داشته باشند این بازی را بر روی سیستم عامل IOS نصب کنند باید از گوشی هایی با سیستم عامل IOS 8.0 و بالاتر استفاده کنند.

راهنمای نصب بازی براول استارزخرید جم  بازی Brawl Stars

شرکت سوپرسل در تولید تمام بازی های خود نهایت تلاش خود را به کار گرفته است که بتواند با قرار دادن امکانات و آپشن های مختلف در اختیار بازیکنان میزان جذابیت بازی را برای آنها چند برابر کند. بازیکنان علاوه بر استفاده از امکانات بازی می توانند با خرید جم بازی Brawl Stars در سایت های معتبری مانند ایران مجو از حداکثر آپشن ها بهره مند شوند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی

 بازی براول استارز یا جدال ستارگان از جمله بازی های معروف و محبوب هیجانی کمپانی سوپرسل است که موفقیت های متعددی کسب کرده است و می تواند جذابیت های متعدد و مختلفی برای بازیکنان داشته باشد. این بازی اگرچه مخصوص گوشی های موبایلی است اما بازیکنان می توانند بر روی پلتفرم های دیگری همچون کامپیوترهای شخصی آن را نصب کنند و از آن استفاده کنند. این بازی مانند سایر بازی های موبایلی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و لازم است که پلتفرم ها از قطعات سخت افزاری مناسبی برخوردار باشند.

ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های خرید جم بازی می باشد که با مراجعه به این سایت می توانید جم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support