معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز

آموزش بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی‌های جدید کمپانی سوپرسل است که متفاوت با دیگر اثرات این استودیو بوده و حال و هوای تازه‌ای را برای بازیکنان بوجود آورده است. همه گیمرهای این استودیو با بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال آشنایی دارند و نکته جالبی که وجود دارد این است که براول استارز یکی از بازی‌هایی است که در سبک متفاوت طراحی شده است. از این جهت قصد داریم تا در این مقاله از آموزش بازی براول استارز بخش‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتها با سایت ایران موجو همراه باشید.

بازی براول استارز

براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین است که در سال 2018 برای گوشی‌های اندروید و ios طراحی شد. این بازی پنجمین بازی استودیو سوپرسل است و توانست در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در بین کاربران خود برسد. این بازی به صورت گروهی هم قابل اجرا است که این موضوع یکی از ابعاد جذاب آن می‌باشد. براولرهایی که در این بازی وجود دارند هم از در مودهای مختلف اجرا می‌شوند تا هیجان بازی چندین برابر شود. در ادامه به رویدادهای جذاب این بازی خواهیم پرداخت، پس تا انتها با ایران موجو همراه باشید.

رویدادهای جالب و جذاب سوپرسل

بازی جدال ستارگان مانند هر بازی موبایل دیگر می‌تواند گیمر را به یک دنیای دیگر و با یک حال و هوای متفاوت دعوت کند. نکته مشترکی که در تمامی مراحل این بازی دیده می‌شود هیجانی است که با هر بار بازی کردن و جمع آوری امتیاز در آن افزایش پیدا می‌کند. آنلاین بودن سوپرسل بازیکن را به تجربه یک جهان کاملا فانتزی و باورنکردنی دعوت می‌کند.

نیروهای ویژه‌ای که در بازی وجود دارند هرکدام قادرند تا دنیایی ویران کننده را برای دشمنان بوجود آورند که همین باعث می‌شود قابلیت‌های منحصر به فردی بوجود آید. هر قهرمان یا به اصطلاح شخصیت کمک کننده در این بازی یک براول یا Brawl شناخته می‌شود که با توجه به امتیاز و جم‌هایی که فرد در طول بازی بدست می‌آورد قابل دسترسی است.

هر بازیکن با توجه به سابقه‌ای که دارد و همچنین توانایی که در خرید هر نیروی بازی دارد می‌تواند براول دلخواه خود را انتخاب و از آن در طول بازی استفاده کند. موضوعی که باعث ارتقاء سطح بازیکن در جریان بازی می‌شود این است که قهرمانان این بازی با استفاده از سلیقه خود جعبه‌هایی را در بازی انتخاب می‌کند که در آن‌ها با توجه به سطح گیمر قدرت‌هایی وجود دارد تا بازی کردن را آسان‌تر و جذابتر کند.

در بخش براولرها هرکدام دارای قدرتی هستند که به صورت منطقی در صورت نیاز قدرت براول‌ها و یا نیروها آزاد شده و باعث افزایش سلامت و قدرت تهاجم در آن‌ها خواهد شد. براول‌ها با استفاده از امتیاز و جم‌هایی که بازیکن جمع آوری می‌کند به دست می‌آیند. از این رو هرچه امتیازات بالاتر باشند و تعداد الماس‌های دریافتی نیز بیشتر باشد در نتیجه قهرمان‌های بهتری نیز قابل خریداری هستند.

بازی براول استارزبراولرهای بازی براول استارز

همانطور که اشاره شد براول‌ها در بازی حکم نیروی کمکی را دارند و به راحتی قابل دسترس هستند به شرطی که امتیازات و جم‌های دریافتی گیمر نیز بالا باشد. هر براول یک نیرو یا Power دارد که با کشتن رقیب نوار سلامت و همچنین قدرت آن سبزتر و به نوعی پر قدرت‌تر خواهد شد. این موضوع تاثیر زیادی بر روی شلیک به سمت دشمنان و یا رقیبان دارد زیرا با بالا بردن قدرت می‌توان سریع‌تر دشمن را هدف گرفت و از بین برد.

هر نیروی قهرمان با نیروی دیگر متفاوت است یعنی قدرت‌هایی که دارند هر کدام با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. به عنوان مثال پاندای بازی یا همان نیتا با حمله به دشمن با استفاده از عروسکی که در دست دارد می‌تواند آن‌ها را از بین ببرد. یا ال پریمو که یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این بازی است با استفاده از قدرت پرش به سمت دشمن حمله ور می‌شود.

کلاس لجندری یا Legendary Level یکی از بالاترین مراحل براول استارز به حساب می‌آید که رسیدن به این مرحله کمی سخت است اما با تلاش و همچنین بازی بدون نقص می‌توان به آن دست پیدا کرد. از آنجایی که براول‌ها یا همان شخصیت‌هخای بازی از تنوع بالا و خوبی بهره مند هستند می‌توان در هر کلاسی از آن‌ها با تنوع بالا استفاده کرد. همانطور که گفته شد تنها هزینه‌ای که بازیکن باید برای این شخصیت‌ها صرف کند امتیاز و الماس می‌باشد.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: راهنما و معرفی بازی براول استارز

تنوع پذیری نیروهای بازی براول استارز؛ توانایی‌ سوپرسل

سوپرسل همواره به کاربران خود ثابت کرده است که بازی بدون کیفیت و تکراری را در اختیار آن‌ها قرار نمی‌دهد. جدال ستارگان هم از آن دسته از بازی‌هایی است که استودیو سوپرسل را دوباره به دنیای بازی‎های موبایل ثابت کرد. پس از اینکه شخصیت‌های بازی براول استارز یا همان قهرمان‌ها در مراحل مختلف توسط گیمر انتخاب و به کار گرفته می‌شود، آن‌ها به صورت سه به سه و یا 3v3 وارد میدان بازی خواهند شد.

ژانر بازی فانتزی است و همین باعث شده تا کاربر هرچه بیشتر به این تنوع جذب شود. در گیم پلی این بازی 5 رویداد مختلف رخ خواهد داد که از نظر کاربران هرکدام جذابیت‌های مخصوص خودشان را دارند. در ادامه معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز قصد داریم تا هرکدام از این رویدادها را به طور مجزا مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

رویدادهای بازی براول استارز

اولین رویداد در براول استارز Gem Grab نام دارد که در آن بازیکنان به صورت 3v3 با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این رویداد از براول هدف جمع آوری الماس و امتیاز برای بازیکنان است. این الماس‌ها از وسط زمین و از دل معدن به بیرون می‌آیند. هر تیمی که در زمین جم گرب باشد باید سعی کند که در اولین فرصت الماس‌‎های بازی را جمع آوری کند و در واقع هر کسی که بتواند زودتر 10 الماس را جمع کند برنده این رویداد خواهد بود.

رویداد دومی که در این بازی وجود دارد شاید شما را به یاد بخش Survival اندازد. در بازی‌های آنلاین قطعا شاهد این رویداد بودید که در بازی براول استارز Showdown نام دارد. قرار گرفتن بازیکنان در زمین این رویداد با جم گرب فرق دارد. در این رویداد 10 بازیکن در زمین قرار خواهد گرفت و تنها بازیکنی که بتواند زنده بماند برنده این مرحله خواهد بود و به عنوان قهرمان در این بازی جایزه دریافت خواهد کرد.

تا اینجا به دو رویداد مهم در بازی اشاره شد که باید برای برنده شدن در آن‌ها تمرکز و دقت بالایی به خرج داد. اما سه رویداد بعدی این بازی کمی آسان‌تر بوده و چیزی است که به صورت روزانه بازیکنان براول استارز با آن‌ها برخورد دارند.

بازی براول استارزجذابیت در 3 لول مختلف

در لول سوم که Bounty نیز نام دارد بازیکنان به صورت سه به سه با یکدیگر وارد زمین شده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. موضوع جالب این است که هر نفر از بازیکنان که زودتر و بیشترین کشته را برای حریف داشته باشد می‌تواند برنده این لول از بازی باشد.

رویداد چهارم بازی Heist است که در آن شاهد یک گیم پلی متفاوت خواهید بود؛ در این قسمت باید بازیکنان به سمت گاوصندوق حمله کنند و با تخریب آن این رویداد را با موفقیت پشت سر بگذارند. رویداد آخر نیز Brawl Ball نام دارد که حال و هوای خاصی را برای گیمر به وجود خواهد آورد و سرگرم کننده بودن آن برای گیمر یادآور یک رویداد فوتبالی خواهد بود.

در رویداد پنجم که براول بال است یک توپ در وسط زمین قرار خواهد گرفت و همه بازیکنان به سمت آن می‌روند. هر توپی که بازیکنان بتوانند درون دروازه دشمن وارد کند و در نهایت هرکسی که دو گل را زودتر بزند برنده بازی خواهد شد. جذاب‌ترین رویداد بازی همین رویداد می‌باشد.

رویداد آخر و ویژه‌ای که در این بازی وجود دارد Big Game نام دارد. در معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز این بخش از اهمیت بالایی نزد کاربران برخوردار است؛ زیرا درجه سختی آن بالا و تعداد 5 نفر هم در طول بازی با یک باس با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند.

رویدادهایی که در بازی براول استارز وجود دارند به دلیل تنوع بالایی که در آن‌ها وجود دارد از ایجاد خستگی در بین کاربران جلوگیری می‌کند و هر بار مود بازی را برای آن‌ها جذاب‌تر خواهد کرد. در آپدیت‌های جدید این بازی نیز باید شاهد اضافه شدن رویدادهای جذاب‌تری هم به براول استارز باشیم.

نقشه‌هایی که بازی براول استارز را جذاب‌تر کرده‌اند

بازی موبایلی براول استارز از طراحی نقشه قوی و دقیق برخوردار است و از این نظر استودیو سوپرسل به راحتی توانسته یک محیط دلپذیر و فانتزی با کیفیتی را برای گیمر بوجود آورد. کارآمد بودن نقشه‌های بازی باعث شده است تا بازیکنان در بخش‌های مختلفی از آن حاضر شده و در هر لحظه شاهد رویدادهای متنوعی از آن باشند.

همین ویژگی نیز باعث شده تا بیشتر گیمرهای این بازی پرطرفدار با اکثر موانع آن آشنا شده و بتوانند در هر رویداد با بازی کنار بیایند. موانعی دیگر که در بازی وجود دارند باعث خواهند شد تا شلیک کردن رد طول بازی نیز آسان‌تر و دقیق‌تر صورت پذیرد.

 چمن‌هایی در طول بازی وجود دارد که برای ترفند مخفی شدن در بازی بسیار پر اهمیت است. معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز از این نظر می‌تواند یک راهنمای مناسب برای گیمر به حساب آید. سیستم حرکتی و شلیک در بازی نیز بسیار روان و ساده است تا بازیکن به راحتی با گیم پلی بازی آشنا شوند و راه بیوفتند. در کل گیم پلی بازی از یک دوربین ایزومتریک بالایی برخوردار می‌باشد که زاویه دید را برای گیمر آسان‌تر و جذابتر خواهد کرد.

در کل گیم پلی بازی از عملکرد بالا و بسیار قابل قبولی بهره مند است که محال است به سمت این بازی جذاب نروید و آن را امتحان نکنید.

همچنین بخوانید: آموزش رفع مشکل لگ بازی براول استارز

گرافیک بصری و دنیای فانتزی جدال ستارگان

یکی از نقاط قوت استودیو سوپرسل این است که به هیچ وجه دوست ندارد تا وقتی که ایرادات بازی برطرف نشده است آن را منتشر کند. همین موضوع محبوبیت بازی ار بالا برده و از وجود باگ‌های احتمالی در طول بازی جلوگیری کرده است. گرافیک بازی دارای یک انیمیشن قوی و با کیفیت بالا است که فضای شاد و فانتزی را برای کاربر بوجود آورده است.

نیروهای بازی به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند که همین موضوع باعث واقعی‌تر شدن بازی شده است. براول‌ها یا همان شخصیت‌هایی که در سرتاسر بازی طراحی شده‌اند بسیار واقعی به نظر می‌رسند و شما این موضوع را از روی منو و پوستر بازی نیز می‌توانید تشخیص دهید. کارشناسان و طراحان این بازی به دلیل آنلاین بودن براول استارز به صورت روزانه در آن تغییراتی ایجاد می‌کنند که این تغییرات باعث افزایش نقاط مثبت در بازی خواهد شد.

موسیقی بازی نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن بشمار می‌رود. هر رویداد خاصی که در طول بازی شکل بگیرد دارای آهنگ جداگانه‌ای است؛ به عنوان مثال در رویداد Showdown شاهد یک موسیقی هیجان آور خواهید بود که خبر از یک رویداد پر هیجان خواهد داد. این موضوع باعث خواهد شد تا بازیکنان برای جدال با دشمن هیجان خاصی داشته باشند.

برنامه‌های درون برنامه‌ای این بازی بیشتر به صورت رایگان و با استفاده از جم و امتیاز قابل دسترس خواهند بود اما برای اینکه بازیکنان بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر به مراحل دلخواه برسند باید در بعضی مواقع برای خرید امکانات پول بپردازند.

بازی براول استارزتغییرات روزانه در بازی براول استارز

همانطور که اشاره شد نقشه‌های بازی به صورت روزانه تغییر می‌کنند تا ایرادات موجود در بازی را از بین ببرند. تنها ایرادی که به این بازی وارد است بخش سوشال یا Social در بازی است که نامفهوم طراحی شده است. در این قسمت بازیکن گنگ است و نمی‌داند که چگونه باید به چت و دوستان خود دسترسی پیدا کند.

یکی از بخش‌های محبوب این است که چت در بازی به علاوه ایموجی صورت می‌گیرد و در کنار آن سرورهای مختلفی هم وجود دارد تا چت کردن را برای بازیکن آسان‌تر کند. سیستم دوستیابی در بازی نیز یکی دیگر از جذابیت‌های آن است.

سخن پایانی درباره بازی براول استارز

معرفی بخش‌های مختلف بازی براول استارز یکی از عناوین اصلی این مقاله  بود که به صورت اختصاصی و کامل به آن پرداخته شد. از آنجایی که در هنگام انتشار بازی سوپرسل تعداد محدودی از آن را منتشر می‌کند می‌تواند باگ‌های آن را از بین ببرد و در نتیجه بهترین بازی را وارد بازار داغ بازی‌های موبایل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ایران موجو مراجعه کنید.

همانطور که می دانید برای پیشرفت در این بازی شما به جم بازی براول استارز نیاز دارید. برای خرید جم بازی شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی جم بازی ایران موجو اقدام نمایید و یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شما برای ما از بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

1 دیدگاه
  • رضا Titan

    مطالب بسیار مفید بود

iranmojo online support