معرفی عرشه ماینر دارت گوبلین در بازی کلش رویال

4
عرشه ماینر دارت گوبلین

امروز قصد داریم برای شما عرشه ماینر دارت گوبلین که با کارت جدید و محبوب دارت گوبلین نیز آمیخته شده است را توضیح بدهیم تا بتوانید با استفاده از این عرشه و کاربردهای آن به آرناهای بالاتر برسید و لذت ببرید پس در ادامه با ما همراه باشید. با ایموجو همراه باشید.

عرشه ماینر دارت گوبلین

 

Miner:

از کارت های اصلی عرشه ماینر دارت گوبلین می باشد و بدون این کارت اصلا این عرشه کامل نخواهد بود. کارت مینر با کندن تونلی در زیر زمین به سمت برج های دشمن حرکت می کند و وقتی به آن ها میرسد بیرون می آید و نابود میکند آن ها را این ویژگیا بسیار محبوب شناخته شده. بدون این کارت این عرشه نیز به درستی عمل نخواهد کرد.با خرید رویال پس کلش رویال میتوانید این نیروها را به سرعت ارتقا دهید.

Dart Goblin:

این کارت به به تازگی در کلش رویال در دسترس قرار گرفته است به خوبی میتواند حریف های خود را شکست داده و از برج های شما به خوبی دفاع کند و برای هجوم نیز بسیار عالی عمل کند. این کارت با دارتی که دارد به صورت سریع دارت هایی را پرتاب میکند که تعداد زیاد آن ها میتواند آسیب جدی به حریف و نیروهایش وارد کند.

Inferno Tower:

این کارت نیز یکی دیگر از کارت های مهم عرشه ماینر دارت گوبلین به شمار می آید که فقط برای دفاع از برج های شما موثر است و اسیب بالایی و میزان سلامتی بالایی دارد و واقعا نابود کردن این کارت هنر و قدرت زیادی میخواهد.

Valkyrie:

این کارت با چرخش خود همراه با تبر بسیار عالی عمل میکند و میتواند نیروی بسیار خوبی برای ناوبدی نیروهای حریف باشد.

Mega Minion:

مگا مینیون کارتی هوایی مانند مینیون است و همانطور که از اسمش پیداست از مینیون قوی تر و بهتر است اما سرعت آن مقداری کم است.هزینه ی آن ۳ الکسیر است و بسیار با توجه به کارایی اکسیر آن ناچیز است و به تنهایی به دلیل میزان سلامتی و سرعت نسبتا پایینش زیاد موثر نیست اما پشت سربازی دیگر میتواند مفید باشد و همچنین آسیب خوبی وارد میکند که برای این عرشه عالی میباشد.

Skeleton Army:

کارت اسکلت زیاد کارتی است که در  عرشه ماینر دارت گوبلین استفاده می شود و از ان برای منحرف کردن حریف و یا نابودی نیروهایی همچون بربر جاینت، جاینت اسکلت و… بسیار استفاده خواهد شد. ولی سمی ترین چیز برای این کارت تیروکمان یا همان اررو است که به راحتی نابود کننده این کارت می باشد.

Fireball:

توپ اتشین یک کارت عالی است که به شما کمک می کند نیروهای دسته جمعی را مانند بربر ها نابود کنید یا سه ماسکاتر (که الان خیلی محبوب شده اند) و یا مینیون  هورد.توپ آتشین همیشه برای تمام کردن کار برج ها به خوبی جواب میدهد.

Zap:

این کارت می تواند کارت بسیار عالی با توجه به قدرتش و میزان اکسیر ۲ برای این عرشه باشد.میتواند برای مدتی نیروهای حریف را ضعیف کند و کمی از میزان سلامتی ان ها کاسته کند.

با خرید جم کلش رویال شما می توانید به راحتی در این بازی از دوستان خود سبقت بگیرید. برای خرید جم ارزان کافی است که به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه فرمایید و با قیمت مناسبی جم مورد نیاز خود را خریداری کنید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از عرشه ماینر دارت گوبلین بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با عرشه ماینر دارت گوبلین آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support