همه چیز درباره کارت های لجندری در بازی کلش رویال

راهنمای بازی Clash Royale

آیا با کارت های لجندری بازی کلش رویال آشنایی دارید؟ ترکیب کارت‌های موجود در Clash Royale با بهترین استراتژی‌ها می‌تواند سرسخت‌ترین حریف‌هایتان را از بین ببرد. البته همانطور که گفته شد شرط پیروزی ترکیب درست کارت‌ها، دک کلش رویال و نیروها با یکدیگر است. در این پست قصد داریم تا یکی از دسته کارت‌های این بازی را به شما معرفی کنیم که کارت‌های لجندری نام دارد. در ادامه این مقاله، ابتدا به معرفی مختصری از کارت‌های لجندری در بازی کلش رویال و سپس به بررسی دسته‌بندی آن‌ها خواهیم پرداخت. پس تا انتها با ایران موجو همراه باشید.

معرفی کارت‌های لجندری در بازی کلش رویال

  • روح سلطنتی
  • راهزن
  • ابر شوالیه
  • ساحره شب
  • پرنسس
  • جادوگر یخی
  • اژدهای اینفرنو
  • جادوگر الکتریکی
  • تانک لیزری
  • لاوا هوند
  • معدنچی
  • قبرستان
  • کنده درخت
  • جک چوب‌بر

لجندری در بازی کلش رویالقابلیت‌ لجندری در بازی کلش رویال

در این بخش می‌توانید با قابلیت کارت‌های لجندری تا با بهترین ترکیب کلش رویال آشنا شوید.

روح سلطنتی

روح سلطنتی یا Royal Ghost یکی از شخصیت‌های منحصر به فرد Clash Royale است. با فعال شدن این شخصیت شرایطی برای گیمر فراهم خواهد شد تا بر تمام محیط سلطه داشته باشد و آسیب‌های زیادی به اطراف وارد کند. فرصت حمله به رقیبان با استفاده از قابلیت نامرئی شدن در این شخصیت فراهم خواهد شد. این کارت با وجود 3 الکسیر فعال خواهد شد.

راهزن

راهزن یا Bandit می‌تواند براحتی با استفاده الماس‌ها و سکه‌ها شارژ شود، حتی در حین بازی کردن نیز بدون اینکه عملکردش کاهش پیدا کند می‌تواند نیروی خود را افزایش دهد. پس از شارژ شدن فورا به نزدیک‌ترین نیروی حریف حمله می کند و آن را از بین می‌برد. برای فعال شدن این کارت شما نیاز به 3 الکسیر خواهید داشت.

!!!برای خرید جم بازی کلش رویال همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

ابر شوالیه

ابر شوالیه یکی از توانمندترین شخصیت های کارت‌های لجندری است، که می‌تواند به نیروهای حریف به دلیل زمینی بودنش، صدمات زیادی وارد کند؛ در Clash Royale پس از فعال شدن به محیط اطراف خود حمله کند، پس با استفاده از این کارت می‌توانید براحتی حریفان‌تان را شکست دهید. برای فعال شدن این شخصیت شما به 7 الکسیر نیاز دارید.

ساحره شب یا (Night Witch)

ساحره شب جزء فرزترین شخصیت‎های بازی کلش رویال است که می‌تواند هر 5 ثانیه 2 خفاش را فعال کند. البته نمی‌تواند نیروهای هوایی را هدف بگیرد و فقط قادر است نیروهای زمینی را تحت تاثیر خود قرار دهد. به همین دلیل در هنگام استفاده از این کارت مواظب باشید. برای اینکه این نیرو برای شما فعال شود شما نیاز به 4 الکسیر دارید.

پرنسس

پرنسس یا Princess دارای برد بالایی است که می‌تواند در همه‌جا نیروهای رقیب را تحت تاثیر و سلطه خود در بیاورد و به آن ها آسیب زیادی وارد کند. این نیرو یک نیروی زمینی است و شما برای اسپاول شدن آن نیاز به الکسیر 3 دارید.

جادوگر یخی یا Ice Wizard

جادوگر یخی یک نیروی موثر برای کاهش دادن سرعت سربازان حریف است. در Clash Royale این شخصیت می‌تواند آسیب محیطی زیادی به اطراف خود وارد کند از این رو برای حملات هوایی مناسب نیست. برای فعال شدن آن به 3 الکسیر نیاز دارید.

لجندری در بازی کلش رویالاژدهای اینفرنو یا Inferno Dragon

اژدهای اینفرنو در واقع مانند ساختمان اینفرنو است به طوری که قدرت آسیب رسانی به مرور بیشتر شده و در بالاترین حد خود می‌تواند هر چیزی را از بین ببرد. برای اینکه اژدهای اینفرو را در کارت‎های لجندری بازی کلش رویال برای خودتان فعال کنید نیاز دارید تا 4 الکسیر در اختیار داشته باشید.

جادوگر الکتریکی یا Electro Wizard

جادوگر الکتریکی در لحظه قدرت تحت تاثیر قرار دادن دو رقیب را دارد. آسیب رسانی این شخصیت از نوع محیطی نیست و به راحتی می تواند در هنگام اسپاون شدن نیروی محیطی را بر دو رقیب سرباز وارد کند. برای اسپاون شدن این شخصیت باید دارای 4 الکسیر باشید.

کنده درخت

کنده درخت یکی دیگر از نیروهای مهم کارت‌های لجندری بازی کلش رویال است. این شخصیت می‌تواند نیروهای رقیب را به عقب براند همچنین میتواند برج‌ها را از دورترین فاصله مورد هدف قرار داده و به برجک‌ها آسیب وارد کند. برای اینکه این شخصیت برای شما فعال شود نیاز به 2 الکسیر دارید.

جک چوب بر یا Lumberjack

جک چوب بر دارای بیشترین سرعت آسیب رسانی است. به طوری که وقتی به لول‌های بالا ارتقاء پیدا کند می‌تواند با نیروی قدرتمندش بسیاری از شخصیت‌های قوی بازی را از بین ببرد. فعال شدن معجون خشم در پشت این شخصیت پس از مرگ نیز یکی‌دیگر از خصوصیات این نیروی لجندری بازی کلش رویال است. برای فعال شدن جک چوب بر نیاز به 4 الکسیر دارید.

تانک لیزری یا Sparky

تانک لیزری می‌تواند که به محیط آسیب زیادی وارد کند. این شخصیت در ابتدا به طور کامل شارژ شده و بعدا به صورت شدید می‌تواند به حملات خود ادامه دهد. برای اینکه این شخصیت برای شما فعال شود باید 6 الکسیر را در اختیار داشته باشید.

لاوا هوند یا Lava Hound

لاوا هوند که از میزان سلامتی بالایی در بین نیروهای پرنده برخوردار است قادر به آسیب رسانی نه چندان بالایی است و متاسفانه در رده کارت‌هایی با رده آسیب رسانی ضعیف قرار خواهد گرفت. این شخصیت با از بین بردن حریف، منفجر شده و به 6 لاواهوند کوچک تقسیم خواهد شد. در کارت‌های لجندری Clash Royale برای اینکه این شخصیت را فعال کنید نیاز به 7 الکسیر خواهید داشت.

معدنچی یا Miner

معدنچی تنها نیروی بازی است که در هر نقطه از زمین حریف فعال شده و آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای آنکه این شخصیت را برای کلش رویال خود فعال کنید باید 3 الکسیر در کارت‌های لجندری در اختیار داشته باشید. معروف‌ترین شخصیت بازی کلش رویال نیروی معدنچی کارت‌های لجندری است.

قبرستان یا Graveyard

نیروی قبرستان کارت‌های لجندری بازی کلش رویال مانند یک طلسم است. با فعال کردن قبرستان 16 اسکلت از زیر زمین به طرف ساختمان ها حرکت کرده و آنها را محاصره خواهند کرد. برای اینکه این کارت برای شما فعال شود نیاز به 5 الکسیر خواهید داشت.

جمع بندی درباره لجندری در بازی کلش رویال

ترکیب کارت‌های لجندری بازی کلش رویال باید به گونه‌ای باشد که بهترین عملکرد را برای گیمر به همراه داشته باشند. اگر به عنوان گیمر قصد تجربه این بازی را دارید باید استراتژی‌های هر کدام از کارت‌ها را مورد بررسی قرار دهید تا نتیجه بازی برای‌تان شگفت انگیز باشد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می‌توانید به دیگر بخش‌های سایت ایران موجو مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای خرید ارزان جم از طریق این فروشگاه اقدام نمایید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

شما برای ما از لجندری در بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با لجندری در بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support