ماشین Monster Truck در پابجی موبایل و استفاده از آن

آموزش بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های بتل رویال در تاریخ صنعت گیم است که در سال های اخیر موفقیت های بزرگی به دست آورده است و توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها به دست بیاورد. این بازی اگرچه عمر کوتاهی دارد اما به خوبی توانسته گیمرهای مختلفی از سراسر جهان جذب کند و  رقابت سرسختی با سایر بازی های هم سبک خود داشته باشد. در این بازی گیمرها می توانند از تجهیزات، مهمات و سلاح های مختلفی در ماموریت ها، مودها، نقشه ها و مراحل مختلف استفاده کنند. ماشین ها از جمله مهم ترین تجهیزات موجود در این بازی می باشند که می توانند کارایی های زیادی برای گیمرها داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی نحوه اضافه شدن ماشین جدید Monster Truck در بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و ترس و بقا است که برای اولین بار توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از آنکه بازی با استقبال چشمگیری از جانب گیمرها مواجه شد سازنده های بازی تلاش کردند که نسخه موبایلی آن را با کمک شرکت تنسنت گیمز عرضه کنند و این امر در سال 2018 عملی گشت. در این بازی بازیکنان در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند زنده بمانند.با مراجعه به فروشگاه ایران موجو و خرید یوسی پابجی ارزان می توانید علاوه بر تجربه ی خرید ارزان ، امکانات و تجهیزات خود را ارتقا دهید تا شانس خود را برای برنده شدن بالا ببرید.

در پایان بازیکنی که به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد برنده بازی خواهد بود. پابجی موبایل مانند سایر بازی های ویدیویی از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل مواردی مانند داستان منظم، گرافیک و گیم پلی عالی و باکیفیت، سلاح ها و مراحل متنوع، نقشه های جذاب، موسیقی ها و صداگذاری های شگفت انگیز و… می باشند.  در ادامه با ما در سایت ایران موجو همراه باشید تا با نحوه اضافه شدن ماشین جدید Monster Truck در بازی پابجی موبایل به صورت کامل آشنا شوید.

تنوع تجهیزات در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد این بازی در سیزن های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و در حال حاضر در سیزن 14 در حال پیگیری می باشد. هر کدام از سیزن های بازی از تجهیزات، وسایل نقلیه، سلاح ها و مهمات مختلفی برخوردار هستند که می توانند کارایی و عملکردهای مختلفی داشته باشند. ماشین ها در این بازی نقشی بسیار اساسی و ویژه بازی می کنند و در موقعیت های مختلفی می توانند توانایی بازیکنان را چندین برابر افزایش دهند. در این بازی انواع مختلفی از ماشین ها مانند ماشین 1 UAZ، ماشین Buggy، ماشین Dacia 1300، موتورسیکلت ها و… وجود دارند که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و داشتن آنها می تواند امتیاز ویژه ای برای گیمرها باشد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش کامل ارسال گیفت برای دوستان در پابجی موبایل

 تجهیزات در بازی پابجی موبایلماشین جدید Monster Truck در بازی پابجی موبایل

ماشین جدید Monster Truck یکی از ماشین هایی است که در سیزن 14 بازی اضافه شده است. این ماشین از عملکرد، توانایی و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و گیمرها می توانند از آن در مپ جدید Fourex بازی پابجی موبایل استفاده کنند. با توجه به آنکه مپ جدید  Fourex یکی از نقشه های ویژه و جذاب در بازی پابجی موبایل است بازیکنان باید از وسایل و سلاح های خاص و منحصر به فرد نیز استفاده کنند به همین دلیل استفاده از ماشین جدید Monster Truck در فصل ۱۴ امری ضروری می باشد چرا که بازیکن در این نقشه باید به مناطق و موقعیت های مختلفی برود که شرایط کاملا متفاوتی با مکان های قبلی بازی دارند و چالش ها و مشکلات ویژه ای پیش روی گیمرها قرار می دهد.

ماشین جدید Monster Truck  از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها سرعت قابل توجه آن است. این ماشین می تواند با حداکثر سرعت 82 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. هر چند که این سرعت در مقایسه با سایر ماشین ها کمتر است اما باید به این نکته نیز توجه کرد که شرایط و موقعیت های استفاده از این ماشین با ماشین های دیگر بازی پابجی کاملا متفاوت است. علاوه بر سرعت امنیت ماشین نیز مثال زدنی است و مقاومت بیشتری در برابر سلاح های دشمن دارد. هر چند که ماشین در موقعیت های متفاوتی استفاده می شود اما صدای موتور ماشین مناسب است و می تواند گزینه خوبی برای در امان ماندن از دید دشمن باشد.

خرید یوسی پابجی موبایلمکان هایی که می توان از ماشین جدید Monster Truck در بازی پابجی موبایل استفاده کرد

با توجه به قابلیت ها و ویژگی هایی که ماشین Monster Truck  دارد و از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است بازیکنان می توانند از آن در مناطق صخره ای و حتی کوه ها نیز استفاده کنند. علاوه بر آن این ماشین را می توان حتی در زیر آب، مناطق یخ زده و مناطق پوشیده از برف استفاده کرد. انعطاف پذیری بالای ماشین آن را از سایر ماشین های موجود در بازی پابجی موبایل متمایز کرده است.

البته در کنار تمام امتیازات و نقاط قوتی که این ماشین دارد باید توجه داشت که از نقاط ضعفی هم برخوردار است.  گیمرها نمی توانند از این ماشین در مناطق جنگلی به راحتی استفاده کنند چرا که به راحتی پوشش داده نمی شود و سایر بازیکنان و دشمنان به راحتی می توانند موقیعت آن را شناسایی کنند بنابراین توصیه می شود که گیمرها از این ماشین در مناطق جنگلی استفاده نکنند.

راهنمای بازی پابجی موبایل خرید یوسی پابجی موبایل

 هر چه نسخه ها و سیزن های به روزتری از طرف سازندگان بازی برای گیکرها عرضه می شود امکانات، تجهیزات، سلاح ها و مهمات جدیدتر و بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می گیرد اما بازیکنان قادر هستند که با خرید یوسی به تمامی امکانات موجود در بازی دسترسی داشته باشند و تمامی آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی و سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی

هر کدام از سیزن های بازی پابجی موبایل از ویژگی ها، قابلیت ها و شرایط خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند که می توانند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. در حال حاضر بازی در سیزن 14 در حال پیگیری است و در این سیزن انواع تجهیزات و سلاح ها و البته ماشین ها به بازی اضافه شده است. ماشین Monster Truck به عنوان جدیدترین ماشین این بازی شناخته می شود که امکانات و قابلیت های متعددی دارد و بازیکنان قادرند در شرایط مختلف، مناطق کوهستان و موقعیت های ویژه از آن بهترین استفاده را ببرند.

برای خرید انواع جم بازی شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید. با خرید از این فروشگاه شما می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support