رفع مشکل دانلود محتوا در کلش رویال با چند گام ساده

آموزش و راهنما حل مشکلات بازی کلش رویال

بازی کلش رویال نیز مشکلات زیادی را با خود به همراه داشته است که هر کدام از آن راه حل‌های مخصوص خود را دارند. از این مشکلات می‌توان به اختلال در دانلود محتوا اشاره کرد.  به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده‌ است، در ادامه قصد داریم به بررسی جامع‌تر این مشکل بپردازیم و شما را با رفع مشکل دانلود محتوا در کلش رویال آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب از آموزش بازی کلش رویال همراه ما باشید تا بتوانید اطلاعات بسیار ویژه و گسترده‌تری را به دست بیاورید.

مشکل دانلود محتوا در کلش رویال به چه صورت می‌ باشد؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که افراد در هنگام اجرای بازی با آن روبه رو می‌شوند، مشکل دانلود محتوا و یا عدم ورود به بازی است. برای اولین بار که این مشکل دیده شد، پیام خطایی مبنی برای نبود اتصال اینترنت به آن‌ها صادر شد. در حالی که هیچ مشکلی در اینترنت نیز وجود نداشت. از این رو تصور بسیاری از افراد به فیلتر شدن آن رفت.

فیلتر شدن بازی کلش رویال همراه با خود مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. چرا که افراد به راحنی نمی توانند وارد بازی شوند و در صورت ورود با فیلترشکن نیز سرعت بسیار پایین خواهد و برای این بازی آنلاین شما به یک اینترنت با سرعت بالا احتیاج دارید. وقتی که خبر فیلتر نبودن بازی اعلام شد دوباره بسیاری از بازیکنان نمی توانستند به بازی ورود پیدا کنند و همان پیام نبود اینترنت برای آن‌ها صادر می‌شد. از این رو راه حل‌های مختلفی را امتحان کردند تا بتوانند مشکل دانلود محتوا در کلش رویال را حل کنند.

مشکلات دانلود محتوا در بازی کلش رویالتغییر اپراتور؛ یکی از راه حل‌ هایی که نصفه جواب می‌دهد

تغییر اپراتور از جمله روش‌هایی به شمار می‌رود که افراد آن را امتحان کرده‌اند  و تنها تعداد محدودی از آن‌ها جواب داده اند. یعنی افراد نت‌های وای وای و موارد دیگر را از رده خارج کرده‌اند و از نت‌های همراه اول استفاده کرده اند و از همین طریق توانسته‌اند به بازی ورود پیدا کنند. از این رو نمی‌توان از آن به عنوان یک راه حل موثر یاد کرد؛ بلکه باید به فکر روش‌های دیگر بود که تاثیرگذاری بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. از این رو تا انتهای این مطلب کمک کننده با ما همراه باشید.

بازی را پاک کنید؛ طلایی ترین پیشنهاد

طلایی‌ترین پیشنهادی که برای کاربران بازی به منظور رفع مشکل دانلود محتوا کلش رویال وجود دارد این می‌باشد که بازی را پاک کنید. البته قبل از اینکه توضیحات لازم در این باره داده شود نیاز است تا یک تذکر ویژه را بگوییم. شما قبل از اینکه بازی کلش رویال را از بازی‌تان پاک کنید، حتما بازی را بر روی اکانت جیمیل‌تان ذخیره کنید. اگر بازی شما دخیره نیست به هیچ عنوان این فرآیند را انجام ندهید و صبر کنید تا بازی درست شود و یا اکانتتان را کانکت کنید تا تمامی مراحلی که به جلو رفته‌اید، ثب شوند.

بعد از اینکه از این موضوع خیالتان راحت شد بازی را به طور کامل ببندیدف به گونه‌ای که در میانبر نیز نباشد. در مرحله بعد باید به قسمت تنظیمات گوشی و یا Settings بروید و در قسمت مدیریت اپلیکیشن‌ها بازی کلش آف کلنز را انتخاب کنید. در منویی که جلوی شما باز می‌شود باید هر دو گزینه موجود را لمس نمایید. این دو گزینه Clear Data و Clear Cash می باشند. بعد از این کار باید منتظر بمانید تا عملیات ریست به طور کامل انجام شود. در ادامه می‌توانید دوباره وارد بازی خود شوید و از آن نهایت لذت را ببرید و دوباره هیجان‌های مختلف را در نبردها و دوئل‌های ویژه تجربه کنید.

یک بار گوشی تان را خاموش کنید؛ پیشنهاد تجربی

حتما تا به حال وقتی که یک مشکلی برای گوشی و یا یکی از برنامه‌های آن به وجود آمده گوشی‌تان را خاموش و روشن کرده‌اید و در حالت 90 درصد جواب داده است. به همین علت در هنگام مشکل تولید محتوا در بازی محبوب و آنلاین کلش رویال نیز این روش را امتحان کنید و از آن بهره ببرید. این یکی از روش‌هایی به حساب می‌آید که تا الان تست شده و جوابگو نیز بوده است. به همین علت اگر به این مشکل مواجه شدید یک بار گوشیتان را خاموش کنید و سپس روشن کنید. اینکار به احتمال قوی جوابگو خواهد بود. از این رو از امتحان کردن این روش غافل نشوید.

مشکلات رایج بازی کلش رویال

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش قدم به قدم رفع مشکل کرش شدن بازی کلش رویال

اینترنت اتصالی را تغییر دهید؛ پیشنهادی ویژه

یکی دیگر از پیشنهاداتی که می توانید از آن برای رفع مشکل دانلود محتوا خود بهره ببرید تغییر اتصال اینترنتتان است. بدین صورت که اگر از طریق وای فای وارد بازی کلش رویال می شوید و نمی توانید در آن موفق شوید، نت سیم کارتتان را انتخاب کنید. این قضیه به صورت عکس نیز صدق می کند. یعنی اگر با نت سیم کارتتان به بازی کلش رویال ورود پیدا می کنید یک اتصال وای فای را پیدا کنید و این راه را نیز امتحان نمایید.

مشکل لودینگ پیچیده تر از آن چیزی که تصور می کنید

مشکلات مربوط به لودینگ یکی از مواردی است که خیلی کم پیش می آید که در بازی آن را مشاهده کنید ولی در هر صورت دنیای تکنولوژی است و مشکلات غیر قابل پیش بینی را با خود به همراه دارد. اگر در هنگام ورود به بازی کلش رویال با مشکلات لودینگ برخورد کردید، باید به دنبال راه های مختلفی باشید تا بتوانید آن را حل کنید. در ادامه این مقاله چند راه حل برای شما آورده شده اند که می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید.

روش اول؛ هزینه کنید

در روش اول شما باید مبلغ کمی را پرداخت کنید. چرا که نسخه هایی که از کافه بازار دانلود شده اند، این مشکل را نداشته اند. به همین علت شما می توانید با پرداخت هزینه این بازی را خریداری کنید و سپس نسبت به نصب آن اقدام نمایید. البته برنامه مایکت نیز یک نسخه جدید از آخرین ورژن بازی را در داخل خود برای کاربران به اشتراک گذاشته است که برخی از افراد که آن را دانلود کرده اند توانسته اند مشکل خودشان را حل کنند و از این طریق دوباره به لذت بازی برگردند.

روش دوم؛ اگر بازیتان به روز نیست، آن را به روز رسانی کنید

گاهی اوقات بازی ها هنگامی که نسخه جدیدی از خود را انتشار می دهند، دیگر آن نسخه قدیمی را به راه نخواهند انداخت. به همین علت برای بازیکنان پیغام های خطا نشان داده خواهد شد. از این رو اگر در ورود به بازی با ارورهای مختلفی مواجه شوید، به طور حتم آخرین نسخه بازی را دانلود کنید تا بتوانید دوباره بازی کردن را شروع کنید و بازیکنان را به یک دوئل منحصر به فرد دعوت کنید.

با یک راه حل اساسی آشنا شوید

رفع مشکل دانلود محتوا کلش رویال یکی از خواسته های اصلی کاربران می باشد. به همین علت باید تلاش های زیادی را از خود نشان دهند تا بتوانند این دسته از مشکلات را حل کنند و دوباره در بازی ها و نبردها حضوری فعال را داشته باشند. یکی از روش های ویژه که می تواند در حل شدن این مشکل اثرگذار باشد، تنظیمات مربوط به DNS است. توضیحات این بخش برای گوشی های اندرویدی و اپل کاملل متفاوت می باشد. به همین علت هر کاربر می تواند توضیحات مربوط به سیستم عامل خود را بخواند. پس ادامه مطلب را نیز دنبال کنید.

تنظیم DNS برای کاربران اندروید

اگر جزو افرادی هستید که گوشی های اندرویدی را به خود اختصاص داده اید برای رفع مشکل دانلود محتوا کلش رویال کافیست وارد قسمت تنظیمات گوشی خودتان شوید. بعد از تنظیمات وای فای را انتخاب کنید. اسم وای فایی که به آن متصل هستید را با انگشتتان نگه دارید. این کار باعث خواهد شد تا دو گزینه برای شما نمایان شوند.

از بین دو گزینه ظاهر شده شما فقط Modify Network Config را انتخاب می کنید. سپس در بخش بعدی شما باید IP Setting را پیدا کرده و در آن بر روی گزینه Static کلیک کنید. اگر منوی باز شده را پایین بیایید می توانید گزینه DNS 1 را ببینید. در این کادر تعدادی عدد تایپ شده است که شما باید تمامی آن ها را پاک کنید و به جای آن ها عبارت عددی 8.8.8.8 را تایپ نمایید. در نهایت گزینه تایید را بزنید و بعد از آن وارد بازی شوید.

تنظیم DNS برای کاربران اپل

قضیه دیگر تنظیمات مربوط به کاربران اپل می باشد. برای رفع مشکل دانلود محتوا کلش رویال با استفاده از این گزینه کافیست وارد بخش تنظیمات گوشی خودتان بشوید. در آنجا نیز بر روی بخش وای فای کلیک نمایید. در مرحله بعد نام وای فایی که به آن اتصال پیدا کرده اید را با انگشت نگه دارید تا گزینه هایی به شما نشان داده شوند. در قسمت DNS عددی نوشته شده است که شما باید بر روی آن کلیک نمایید. عدد مورد نظر را پاک کنید و سپس گزینه 8.8.8.8 را جایگزین آن نمایید. در انتها بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید می توانید وارد بازی شوید و دوباره بر بازی حکومت کنید.

راهنمای بازی کلش رویالدیگر مشکلات رایج بازی کلش رویال

مشکل دانلود محتوا تنها نمونه ای از مشکلاتی می باشد که در بازی کلش رویال می توان به آن مواجه شود. پس موارد دیگری نیز وجود دارند که بروز هر کدام از آن ها فرد را از بازی کردن باز می دارد. از این مشکلات می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از این مشکلات می توان به توقف ناگهانی بازی کلش رویال اشاره کرد.
  • در هنگامی بازی کردن ممکن است از بازی به بیرون پرت شوید.
  • مشکلاتی که در آپدیت جدید بازی ممکن است با آن ها مواجه شوید.

مواردی که ذکر شدند از جمله مشکلات متعددی می باشند که افراد زیادی در حین بازی کردن کلش رویال با آن مواجه شده اند. هر کدام یک از این موارد راه حل های مخصوص به خود را دارند. همچنین گوشی های اندرویدی و اپل نیز راه حل هلی جداگانه ای را به خود اختصاص داده اند. به همین علت اگر در حین بازی کردن با این دسته از مشکلات مواجه شده اید باید به نوع گوشیتان نیز توجه داشته باشید و سپس با دقت تمامی نکات را اعمال کنید تا دوباره وارد بازی شوید و از اجرای آن لذت ببرید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

سخن آخر درباره مشکل دانلود محتوا در کلش رویال

هنگامی که در یک بازی مشکل به وجود می آید کاربران زیادی را از دست می دهد. این نشان دهنده این می باشد که فرد علاقه چندانی را به بازی ندارد و بودن یا نبودن آن هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارند. کلش رویال یکی بازی های ویژه ای می باشد که بیشتر از 100 میلیون دانلود را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است که این مورد نشان دهنده محبوبیت بالای آن می باشد.

حالا تصور کنید مشکلاتی برای بازی به وجود بیاید. کاربران آن چه باید بکنند؟ به طور حتم شما به عنوان یک کاربر اگر به بازی علاقه داشته باشید، نمی توانید قید آن را بزنید و به دنبال روش هایی هستید تا به طور کامل آن ها را رفع کنید. از این مشکلات می تواند به مشکل دانلود محتوا اشاره کرد که برای رفع و از بین بردن آن نیز روش های مختلفی در نظر گرفته شده است که به طور کامل به بررسی آن پرداختیم. از این رو اگر شما نیز با اینگونه مشکلات روبه رو شده اید با دقت بسیار بالا به مواردی که گفته شدند توجه کنید تا بتوانید آن ها را به طور کامل از بین ببرید و دوباره مانند قدیم وارد بازی شوید. بدون اینکه هیچ مشکلی را در هنگام بازی کردن حس و یا تجربه کنید.

با مراجعه به سایت ایران موجو می توانید جم بازی کلش رویال را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری کنید. این سایت از معتبرترین فروشگاه های خرید رویال جم بازی می باشد و شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

شما برای ما از مشکل دانلود محتوا در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مشکل دانلود محتوا در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • reza

    من الان تازع ریختم ولی وقتی میخوام بازی کنم تویه بازی میزنم نبرد میزنه دانلود محتوا بعدشم دانللود نمیکنع رو همون ۰ میمونع سازنده یه چیزی بگو لطفن جواب منو بده که چیکار کنم لطفن

  • razmjo

    واقعا ازسایت ایران موجو هرکی خریدنکرده پیشنهادمیکنم که حتما حتما شده واسه یبارامتحان کنه خریدکنه واقعا ازهمه لحاظ عالی هستش هرچی بگم کم گفتم هم از زمان واریز هم ازپشتیبانی و…..خیلی عالی هستش همیشه ازهمین سایت خریدمیکنم به همگی هم پیشنهادمیکنم .سال جدیدهم تبریک میگم روزبخیرهمگی.

iranmojo online support