معرفی مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر

آموزش بازی فری فایر

بازی فری فایر به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های تاریخ صنعت گیم از تنوع بالایی در نقشه ها برخوردار است و این دلیلی برای جذابیت آن برای بازیکنان می باشد. از جمله نقشه های محبوب و معروف بازی فری فایر می توان به مپ Bermuda،  Kalahati، Purgatory  و غیره اشاره کرد. هر کدام از نقشه های این بازی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند و از مکان های مختلفی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی مکان های مخفی در مپ Purgatory  پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Free Fire

همانطور که عنوان شد بازی فری فایر یکی از بازی های ساخته شده در سبک محبوب و مشهور بتل رویال است که در سال های اخیر توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و جوایز مختلف به دست بیاورد. این بازی اولین بار در سال 2017 و به وسیله شرکت و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  طراحی و ساخته شد و بعد از آن شرکت گارنا (Garena) آن را برای پلتفرم های اندروید و IOS موبایلی منتشر کرد. استقبال بسیار خوبی از این بازی در همان سال اول به عمل آمد به گونه ای که در سال 2018 رکورد بیشتری دانلود را از آن خود کرد.

با توجه به آنکه بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در دسترس بازیکنان قرار گرفت در مدت زمان کمی به شهرت جهانی رسید. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند که باید تمام تلاش خود را بکنند و با بهره گیری از امکانات موجود در بازی در برابر دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند. در پایان بازی بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بمانند. مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که باعث محبوبیت و شهرت بازی فری فایر شده اند شامل موارد زیر می باشند:

  • تنوع بالا در مودها، کاراکترها، نقشه ها، سلاح ها، وسایل نقلیه و…
  • استفاده از موسیقی های متن عالی و صداگذاری ها بی نظیر در جریان بازی
  • گیم پلی بسیار سریع، روان و اعتیادآور
  • امکان بازی آنلاین با گیمرهای سراسر جهان
  • موتور گرافیکی یونیتی و کیفیت بالای آن

همچنین بخوانید: معرفی الایت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایر

مپ Purgatory بازی فری فایر

همانطور که گفته شد بازیکنان می توانند در بازی فری فایر از انواع نقشه ها و مپ های مختلف و ویژه استفاده کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی هستند و می توانند چالش ها و جذابیت های متعددی برای بازیکنان داشته باشند. مپ Purgatory بازی فری فایر از جمله مپ هایی است محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد. بازیکنان و طرفداران بازی Free Fire در جریان هستند که این نقشه از بازی فری فایر حذف شده بود و دوباره به بازی برگشته است و بازیکنان می توانند در آن رقابت ها و مبارزات جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند.

 در این نقشه مکان ها و مناطق مختلفی وجود دارند که تمامی بازیکنان از وجود آنها خبر دارد نیستند و به مکان های مخفی مپ Purgatory بازی فری فایر معروف هستند. از جمله جذاب ترین و مهم ترین مکان های مخفی در این نقشه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشت بام ساختمان هایی که در قسمت جنوبی مپ Purgatory قرار دارند

پشت بام این ساختمان ها که در بخش جنوبی نقشه قرار دارند می توانند به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر شناخته شوند. در این مکان ها بازیکنان قادر خواهند بود که تجهیزات، سلاح ها، وسایل نقلیه و آیتم های مختلفی را غارت کنند. همچنین این پشت بام ها می توانند مناطق بسیار امنی برای استتار و اختفای بازیکنان باشند و به راحتی از دید دشمنان در امان بمانند.  البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که لازم است در این مناطق از نارنجک استفاده کنند تا در دید سایر بازیکنان و دشمنان قرار نگیرند.

این نارنجک ها باید برای ایجاد دیوار گلو  Gloo Wall) استفاده شوند. زمانی که بازیکنان این کار را انجام دهند لازم است که خودشان به روی دیوار بروند و سپس از پشت بام خاکستری عبور کنند و در آن قسمت اردو بزنند. در این قسمت همچنین ساختمان های قرمز رنگی وجود دارند که این امکان را به بازیکنان می دهند که کل منطقه را تحت پوشش خود داشته باشند.

بررسی مپ Purgatory ساختمان هایی که در بخش شمالی زمین گلف واقع شده ‌اند

ساختمان هایی که در بخش شمالی زمین گلف واقع شده ‌اند نیز می توانند به عنوان یکی از بهترین مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر شناخته شوند که بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند. معمولاً گیمرهای خاصی در این منطقه به رقابت با یکدیگر می ‌پردازند و برای رفتن به این منطقه لازم است که ترفندها و راهکارهای خاصی  به کار ببرند. اولین کاری که بازیکن باید انجام دهد باید یک اتومبیل اسپرت به دست بیاورد و سپس آن را در بخش انتهای یکی از ساختمان ها قرار بدهد.

بعد از این کار بازیکن می تواند وارد ماشین شود و سپس کنترل منطقه را به دست بگیرد و از تحرکات سایر بازیکنان آگاه شود. در این حالت بازیکن می تواند به راحتی دشمنان را مشاهده کند و در صورت لزوم پیاده شده و با آنها مبارزه کند و یا اینکه با ماشین از محل فرار کند.

رفتن به محل قرارگیری جرثقیل در مپ Purgatory بازی فری فایر

یکی دیگر از مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر محل قرار گیری جرثقیل می باشد و گیمرها می توانند با ترفندها و استراتژی های خاص خود از آن استفاده و بهره های زیادی ببرند. این منطقه جز مناطق شلوغ در بازی فری فایر می باشد که جرثقیل در آن واقع شده است. بازیکنانی که قصد دارند در این منطقه برنده بازی باشند باید از نارنجک های بسیار زیادی استفاده کنند. بازیکنان ابتدا باید تلاش کنند که به یک نقطه از محل قرارگیری جرثقیل بروند و دیوارهای Gloo را ایجاد کنید.

ایجاد این دیوارها به بازیکنان کمک خواهد کرد که به راحتی  به قسمت بالایی جرثقیل برسند. بعد از آنکه گیمرها موفق شدند که به قسمت بالایی جرثقیل برسند به راحتی قادر خواهند بود که کل منطقه را زیر نظر داشته باشند. البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که زمانی که به بالای جرثقیل رفتند لازم است که دراز بکشند تا از دید دشمنان و سایر بازیکنان دور باشند و مود حمله آنها قرار نگیرند. این ترفند و راهکار برای منطقه جذاب و هیجان انگیز Forge نیز می تواند کاربردی باشد و بازیکنان را به پیروزی امیدوار کند.

ساختمان جرثقیل مانند بر روی Forge

یکی دیگر از مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر ساختمان جرثقیل مانند بر روی Forge می باشد که بازیکنان می توانند از همان ترفنده ها و راهکارهای Marbleworks برای استفاده از آن بهره ببرند. در Forge در مقایسه با Marbleworks ترافیک بازیکنان کمتر است ولی با این حال ممکن است بازیکنان نتوانند همانند آن به محیط تسلط داشته باشند و دشمنان را مورد حمله و هجوم قرار بدهند و آنها را از پا در بیاورند.

قسمت هاس مختلف مپ Purgatory در فری فایرقسمت بالایی تریلر (trailer) در نزدیکی Brasilia مپ Purgatory بازی فری فایر

منطقه Brasilia دقیقا در مرکز مپ Purgatory قرار دارد و می تواند چالش های متعدد برای گیمرها به همراه داشته باشد. ترفندها و راهکارهایی وجود دارد که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها به راحتی دشمنان و سایر بازیکنان ار غافلگیر کنند. اولین کاری که بازیکن باید انجام دهد ایجاد یک  Gloo Wall می باشد و سپس به قسمتی که باعث اتصال تریلر و دیوار می شود بروند. بازیکنان باید به بالای تریلر بروند و با این کار به تمام قسمت های منطقه تسلط داشته باشند و حرکات تمامی افراد را زیر نظر داشته باشند.

  • در هر کدام از مناطق و مکان هایی که به عنوان مکان های مخفی در مپ Purgatory بازی فری فایر شناخته می شوند بازیکنان باید از امکانات، تجهیزات و سلاح های قدرتمند و… استفاده کنند تا بتوانند به پیروزی برسند.

خرید الماس فری فایر ایران موجو

در تمامی نسخه های عرضه شده بازی فری فایر سازندگان و منتشر کنندگان تلاش کرده اند که امکانات، آپشن ها، تجهیزات، نقشه ها، مودها، کاراکترها و مهمات مختلفی در اختیار گیمرها قرار بگیرند.  هر چند امکانات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند اما آنها می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید جم فری فایر بکنند و با استفاده از آن به تمامی امکانات بازی دسترسی پیدا کنند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود شخصی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی Free Fire به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال و اکشن صنعت گیم شناخته می شود که از بخش های و آیتم های مختلفی تشکیل شده است. تنوع بالای مپ های بازی یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود و هر کدام از این مپ ها از قابلیت ها و ویژگی های متعددی برخوردار هستند. مپ Purgatory بازی فری فایر از جمله مپ های محبوب بازی است و بازیکنان می توانند در آن از مناطق و مکان های مخفی زیادی استفاده کنند و مسیر پیروزی خودشان را هموارتر کنند.

شما برای ما از مپ Purgatory بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مپ Purgatory بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. برای خرید جم بازی شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support