آموزش نصب بازی براول استارز بر روی گوشی با چند کلیک

راهنمای نصب بازی براول استارز

براول استارز که با نام جنگ ستارگان نیز شناخته شده است یکی از بازی‌های آنلاین و محبوبی می‌باشد که با داشتن ویژگی‌های برتر توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این بازی به صورت رایگان بوده و برای بازی کردن نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. این بازی توانسته گرافیک منحصر به فردی را به خود اختصاص دهد و با داشتن امکانات متنوع و شخصیت‌های جالب لحظات ویژه‌ای را برای بازیکن به وجود بیاورد. این بازی جذابیت‌های زیادی را با خود به همراه دارد و اگر تا به حال این بازی را نصب نکرده اید و با طریقه اینکار نیز آشنایی ندارید، جای نگرانی‌ای وجود دارد. با ما در ایران موجو همراه باشید تا به شما آموزش نصب بازی براول استارز بر روی گوشی و کامپیوتر را بگوییم.

آموزش نصب بازی براول استارز بر روی گوشی به چه صورت می باشد؟

معمولا افراد تمایل زیادی دارند تا بازی را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند. این کار باعث خواهد شد تا آن‌ها در هر جایی که هستند، این بازی مهیج و آنلاین را انجام دهند و راه‌های حرفه‌ای بودن را نیز یاد بگیرند. در آموزش نصب بازی براول استارز بر روی گوشی اولین کاری که باید انجام دهید این است که بازی را دانلود کنید. البته روش مناسب دانلود را نیز باید انتخاب کنید.

هر چند روش‌های متنوعی برای دانلود این بازی وجود دارند ولی پیشنهاد ما به شما این است که از گوگل پلی بهره ببرید. استفاده از گوگل پلی امکانات و بهره‌های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت که مهم ترین آن‌ها شامل اجرای درست بازی و باخبر شدن از آپدیت‌ها است. به روزرسانی‌هایی که برای بازی‌ها عرضه می‌شوند، مشکلات بازی را کاهش خواهند داد و امکانات متنوع‌تر و گسترده‌تری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

از دیگر روش‌ها می‌توان به سایت‌های دانلود گوگل و مایکت اشاره داشت که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خودشان را دارند.

آموزش نصب و دانلود براول استارزدانلود بازی براول استارز از گوگل پلی

حالا فرض کنیم شما می‌خواهید از گوگل پلی این بازی را دانلود کنید. اگر با نحوه کار با این برنامه آشنایی داشته باشید می‌دانید که در کادری که در بالای صفحه وجود دارد، باید نام بازی خودتان را بنویسید و بعد از آن بر روی ذره بین کلیک کنید تا به جستجوی بازی مورد نظر شما بپردازد.

شما نیز برای دانلود بازی جنگ ستارگان کافیست براول استارز را در این کادر بنویسید و سپس با پیدا کردن آن بر روی گزینه Install کلیک کنید تا بازی دانلود و به صورت خودکار نصب شود.

با انجام موارد ذکرشده به راحتی توانستید که بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای بازی کردن نیز کافیست تا براول استارز را اجرا کنید و در هر موقعیتی از آن نهایت بهره و لذت را ببرید. این آموزش نصب بازی براول استارز برای افرادی که دیوانه وار به این بازی علاقه دارند و در هیچ شرایطی نمی‌توانند از آن بگذرند، مناسب می‌باشد.

!!! برای خرید جم بازی براول استارز شما می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

با آموزش نصب بازی براول استارز برای کامپیوتر آشنا شوید

برخی از افراد نیز وجود دارند که به هیچ عنوان بر روی گوشی‌های خود بازی نصب نمی‌کنند و علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارند. بازی براول استارز نیز جزو آن دسته از بازی های محبوبی می‌باشد که افراد زیادی به نصب آن بر روی کامپیوتر علاقه نشان داده‌اند. به همین علت اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید جای مناسبی را برای یاد گرفتن انتخاب کرده‌اید.

نصب بر روی کامپیوتر؛ ساده تر از چیزی که تصور می‌کنید

تا اسم نصب بر روی کامپیوتر می‌آید، بسیاری از افراد این تصور را دارند که با یک پروسه بسیار طولانی و پیچیده‌ای روبه رو هستند. در حالی که این عملیات ساده‌تر از چیزی است که شما تصورش را دارید. برای شروع کافیست نسخه مناسب ویندوز بازی براول استارز را پیدا کنید و آن را دانلود کنید. بعد از اینکه فرآیند دانلود به اتمام رسید، کافیست آن را بر روی ویندوزتان نصب کنید.

بعد از اینکه با موفقیت این مرحله از آموزش نصب بازی براول استارز بر روی کامپیوتر را پشت سر گذاشتید، باید وارد یک شبیه ساز شوید که با نام گیم لوپ شناخته شده است. اگر جزو گیمرهای مبتدی و یا حرفه‌ای باشید، به طور حتم نام این شبیه ساز را شنیده‌اید و یا حتی از آن استفاده کرده‌اید.

بعد از راه اندازی و اجرای این شبیه ساز به قسمت گیم سنتر یا Game Center بروید. در این بخشی شما در کادر جستجو باید نام براول استارز را تایپ کنید. یادتان نرود که اینترنتتان را روشن کنید.

مدت زمانی که نیاز است تا بازی پیدا شود، زیاد نیست و وقت زیادی از شما گرفته نخواهد شد. بعد از به پایان رسیدن عملیات جستجو روی آیکون مربوط به بازی کلیک کنید.

با اینکار شما وارد صفحه ای خواهید شد که می توانید بازی را دانلود کنید. در این صورت بر روی علامت مخصوص دانلود کلیک کنید و تا تمام شدن دانلود و نصب آن منتظر بمانید. سپس بازی باید به صورت کامل لود شود تا آماده اجرا شود.

در این صورت می توانید بازی کردن بر روی کامپیوترتان را شروع کنید و نهایت لذت را از آن ببرید. همانطور که اشاره شد این آموزش نصب بازی براول استارز بر روی کامپیوتر برای افرادی مناسب است که به بازی های کامپیوتری علاقه بسیاری را دارند.

آموزش بازی براول استارزنگاهی مختصر به بازی براول استارز

بازی براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین می‌باشد که محبوبیت بسیاری را همراه با خود دارد. این بازی از یک گرافیک بسیار جذاب برخوردار است که همین موضوع باعث خواهد شد تا فرد تمایل زیادی را برای نصب آن داشته باشد. شخصیت‌های بازی نیز گرافیک جذابی را به خود اختصاص داده‌اند و با نام براولر شناخته می‌شوند. به طور کلی بازی 5 قسمت مختلف دارد که هر کدام از آن‌ها شرایط ویژه‌ای را با خود به همراه دارند. هر کدام از این بخش‌ها می‌توانند نوع مختلفی از هیجان را در اختیار شما قرار دهند که هیچ یک از آن‌ها خسته کننده و یا تکراری نخواهند بود.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش کامل گرفتن جم در بازی براول استارز

سخن آخر درباره نصب بازی براول استارز

در این مقاله به آموزش نصب بازی براول استارز بر روی گوشی و کامپیوتر پرداختیم. این بازی جذابیت‌های فوق العاده‌ای دارید که در صورت دنبال کردن روش‌های آن می‌توانید این موارد را تجربه کنید. امیدوارم از این آموزش لذت کافی را برده باشید و بتوانید با استفاده از آن در نصب بازی موفق باشید. برای مشاهده دیگر مطالب آموزشی در مورد این بازی می توانید به بخش آموزش بازی براول استارز در سایت ایران موجو مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support