۵ دلیل برای آنکه ساکر استارز (Soccer Stars) را بازی کنیم

5
فروش سکه ساکر استار
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 620
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم شما را با ۵ دلیل برای بازی ساکر استارز آشنا کنیم. دلایلی که می تواند هر کسی را به این بازی جذاب و شگفت انگیز جذب نماید. برای آشنایی در این باره در این مطلب با ما همراه باشید.

بازی‌های آنلاین این روزها طرفداران بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان دنیای موبایل و سرگرمی پیدا کرده و نمونه‌های بسیار زیادی همچون کلش آو کلنز، کینگز امپایر و غیره هستند که مخاطبان گسترده‌ای برای خودشان پیدا کرده و حتی نمونه‌های ایرانی مانند خروس جنگی نیز طرفداران ویژه‌ای دارد. در بازی‌های آنلاین، حس رقابت برای بازیکنان بسیار بیشتر احساس می‌شود و همین امر سبب خواهد شد که لذت بالاتری نسبت به یک عنوان آفلاین از آن ببرید. 

ساکر استارز (ستارگان فوتبال)

یکی از معروف‌ترین بازی‌های آنلاین که تفاوت نسبتا زیادی هم با عناوین استراتژیک معروف دارد، ساکر استارز (ستارگان فوتبال) ساخته شرکت مینی کلیپ است، یک بازی ورزشی، ساده و در عین حال جذاب و دوست داشتنی که در آن شما تنها یک هدف را دنبال می‌کنید: گل زدن!

در این بازی هر بازیکن دارای ۵ مهره است و به نوبت بایستی یک توپ را در فضایی مستطیل شکل همچون زمین فوتبال به کمک آن مهره‌ها شوت کند و برنده فردی است که سریع‌تر به تعداد گل مدنظر برای پیروزی دست یابد. در حالت کلی بازی بسیار ساده به نظر می‌رسد اما تاکتیک‌ها و روش‌ها در پیروزی یک فرد تاثیر به‌سزایی دارد. در ادامه می‌خواهیم به شما ۵ دلیل را معرفی کنیم که چرا ساکر استارز تا این حد موفق و جذاب است.

۱- ساده است

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

بایستی جمله «زیبایی در سادگی‌ست» را به‌راستی در این بازی معنا کرد! در واقع ساکر استارز به قدری ساده است که شاید تنها با ۵ دقیقه، شما از کلیت بازی به راحتی سر دربیاورید و انجام آن را آغاز کنید. امری که در بازی‌های آنلاین امروزی به ندرت دیده شده و برای یادگیری در آن‌ها نیاز به ساعت‌ها وقت است.

۲- گرافیکی جذاب دارد

رنگ‌بندی، ظاهر منو، شکل مهره‌ها، طراحی زمین‌ها و… به شکل بسیار استادانه‌ای طراحی شده و از نظر بصری شما را جذب می‌کند. در واقع سازنده با هوشیاری تمام، طراحی بازی را به سمتی برده که شما از انجام آن لذت برده و گرافیک دوست داشتنی‌اش را تحسین می‌کنید.

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

3- قابلیت حفط سکه ها و پول ها

با توجه به اینکه ساکر استارز به Play Games گوگل متصل است، شما می‌توانید از طریق سینک کردن بازی با جیمیل و یا حساب فیس‌بوک خودتان، همیشه بازی‌تان را حفظ کرده و سکه‌ها و پول‌های خود را در صورت عوض کردن گوشی موبایل‌تان نیز دوباره انتقال دهید. حتی قادر هستید تا در مینی کلیپ یوزر بسازید و در صورت عدم علاقه به همه این موارد، به عنوان مهمان بازی کنید. در واقع شما هیچ‌وقت نگران این نیستید که اعتبار به‌دست آمده را با تعویض تلفن همراه‌تان از دست بدهید.

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

۵ دلیل برای بازی ساکر استارز

شما برای ما از ساکر استارز (ستارگان فوتبال) بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ۵ دلیل برای بازی ساکر استارز (ستارگان فوتبال) آشنا کردیم. دلایلی که می تواند هر کسی را به این بازی جذاب و شگفت انگیز جذب نماید. چنانچه شما دلیل دیگری را مد نظر دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support