هر آنچه که باید در مورد الیت پس پابجی بدانید

خرید یوسی پابجی موبایل

الیت پس پابجی نوعی گذر در بازی پابجی موبایل می‌باشد که با استفاده از این گذر می‌توان در این بازی مأموریت‌های چالشی بیشتری را انجام داد. اگر دوست دارید کلی هیجان و ماموریت های چالشی را تجربه کنی در این مطلب با ما همراه باش. در این بخش از آموزش بازی پابجی موبایل به بررسی مختصری از رویال پس پابجی می‌پردازیم. ایران موجو یک سایت یوسی  و انواع جم بازی است که شما با مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل و انواع محصولات می توانید یک خرید سریع و امن را تجربه کنید.

 رویال پس چیست؟

رویال پس بابجی موبایل، نوعی بازی می‌باشد که دارای چالش‌ها و آیتم‌هایی در بازی می‌باشد. رویال پس یک رویداد فصلی است و به بازیکنان در طول فصل این امکان را می‌دهد که مأموریت‌های مختلفی را انجام دهند و جوایز مختلفی را کسب کنند. پیوستن به رویال پس، رایگان است اما می‌توانید با خرید یک رویال پس بابجی مزایای مختلفی را بدست آورید.

الیت پس پابجی

الیت پس پابجی

دسته‌بندی عضویت رویال پس، در پابجی موبایل

در این زمینه دو نوع عضویت رویال پس، در پابجی موبایل وجود دارد:

  • عضویت رایگان
  • عضویت الایت(نخبه)

بازیکنان هر دو گروه برای تکمیل بازی، مأموریت‌های روزانه و چالش‌هایی دریافت می‌کنند. آن‌ها با انجام این مأموریت‌ها امتیاز رویال کسب می‌کنند. مأموریت‌های روزانه بسیار ساده هستند و اغلب فقط باید  دو مسابقه را انجام دهند. مأموریت‌های چالشی، کمی سخت ترهستند. علاوه بر این، فقط بازیکنانی که Elite Pass دارند می‌توانند برخی از آن‌ها را کامل کنند.

همانطور که می‌توان حدس زد، این نوع مأموریت‌ها امتیازهای رویال بیشتری را کسب می‌کنند. هدف بازیکن در طول این رویداد کسب امتیاز رویال و کسب رتبه‌های مختلف با انجام هرچه بیشتر مأموریت است. با هر رتبه‌ای که کسب می‌کنید، پاداش دیگری کسب می‌کنید. جوایز برای بازیکنانی که عضویت رایگان دارند و کسب رتبه می‌کنند، بیشتر سکه رایگان است. با این حال بازیکنانی که دارای الایت پس پابجی می‌باشند، می‌توانند با کسب رتبه‌های ویژه، ارز ویژه رویدادها UC، اسلحه‌های نادر و لباس را بدست آورند.

خلاصه اینکه، بازیکنانی که عضویت رایگان دارند نیز می‌توانند از رویداد Royale Pass بهره ببرند، اما اگر می‌خواهید جوایز درجه یک کسب کنید، باید یک پس Elite خریداری کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل

نحوه خرید الیت پس پابجی

برای خرید الیت پس پابجی، ابتدا باید “UC” (پول ناشناخته) یا ارز بازی را خریداری کنید. هیچ جایگزینی برای این وجود ندارد و شما باید برای خرید آن پول واقعی خرج کنید. برای این منظور یک بار خرید کافی است و نیازی به ادامه خرید آن نیست. با این حال، شما می‌توانید برای خرید اسلحه و وسایل آرایشی منحصر به فرد برای اعضای نخبگان از یوسی استفاده کنید. به عبارت دیگر:

فقط یک بار یک پس خریداری کنید تا به عنوان یک عضو نخبه در کل فصل، با استفاده از UC، بتوانید مواردی را خریداری کنید که فقط در دسترس اعضای نخبه باشند. برای خرید پول بازی می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید.

شما برای ما از الیت پس پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با الیت پس پابجی آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید الیت پس پابجی را بشناسید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support