با انتشار GTA 6 چه اتفاقی برای GTA Online می افتد؟

با انتشار GTA 6 چه اتفاقی برای GTA Online می افتد؟
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 315
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

اولین تریلر Grand Theft Auto 6 به طرفداران این مجموعه جنایی جهان باز نگاهی به اولین GTA جدید در بیش از یک دهه گذشته می‌دهد. به همان اندازه که GTA 6 چشمگیر به نظر می‌رسد، انتظارات زیادی نیز نسبت به این نسخه وجود دارد. زیرا نسخه قبلی آن، Grand Theft Auto 5، یکی از بزرگترین بازی‌های تمام دوران است. Rockstar بیش از 190 میلیون نسخه از این بازی را در سه نسل کنسول فروخته است و به دنبال آن موفقیت عظیم GTA 6 کار سختی را در پیش خواهد داشت.

اما Rockstar با نزدیک‌تر شدن GTA 6 چالش بزرگ دیگری نیز دارد: بازیکنان زیادی میلیون‌ها ساعت وقت و هزینه صرف بازی Grand Theft Auto Online کرده‌اند و در حال حاظر نگران این هستند که چه اتفاقی با حضور GTA6 بر سر GTAONLINE می‌آید.

Rockstar به هر حال نمی‌تواند به سادگی کل پایگاه بازیکنان GTA Online را از بین ببرد و از طرفی به راحتی نمی‌تواند تمامی اطلاعات بازیکنان را به راحتی به بازی جدید منتقل کند یا اینکه از همه بخواهد از نو شروع کنند.

یکی از مواردی که شاید توسط Rockstar تصمیم گیری شود رویکرد مبتنی بر اشتراک بیشتر باشد. اشتراک GTA PLUS، که در سال 2022 راه اندازی شد، به نظر می‌رسد برای درآمد ماه به ماه این شرکت موفق بوده است بنابر این، این تصمیم گیری نیز دور از ذهن نخواهد بود.

آنچه دقیقا Rockstar قصد دارد با GTA Online و ادغام چند نفره برای GTA 6 انجام دهد در حال حاضر تقریبا مبهم است. اولین تریلر Rockstar برای نسخه 6 این بازی تا حد زیادی بر روی شخصیت‌های اصلی و صحنه های بازی Grand Theft Auto بعدی تمرکز داشته است.

Polygon در ارتباط با سرنوشت GTA Online و بازیکنان با Rockstar تماس گرفته است اما پاسخ مناسبی نشنیده است و باید منتظر بروز رسانی‌های بعدی جهت اطلاع از اخبار جدید باشیم) حتی استراوس زلینک، مدیر عامل TAke-Two نیز هیچ حرفی در مورد آینده Grand Theft Auto Online نگفته است و فقط به موارد برجسته آن اشاره کرده است. درآمد مکرر توسط Rockstar و اذعان به وظیفه دلهره آور دنبال کردن GTA5 و GTA Online از چالش هایی است که خود Rockstar نیز با آن مواجه می شود. چرا که از یک طرف بازی باید چیزی باشد که قبلا هرگز ندیده باشیم! از طرفی باید به فکر بازیکنان قبلی نیز باشیم! از طرفی احتمال واکنش به GTA 6 توسط بازیکنان شاید نسبت به GTA Online متفاوت باشد و همه این موارد دست به دست هم می‌دهد تا تصمیم گیری در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support