بهترین ترفندهای افزایش RP پابجی موبایل

روش های افزایش آرپی در بازی PUBG Mobile

RP یا Royale Pass یکی از رویدادهای ویژه در بازی پابجی است که می تواند جذابیت های زیادی برای گیمرها داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی بهترین روش افزایش RP پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با بهترین روش افزایش RP پابجی موبایل با ایران موجو همراه باشید. 

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که عنوان شد بازی PUBG Mobile یکی از بازی های ساخته شده در سبک و ژانر بازی های بتل رویال و ترس و بقا است که در سال های اخیر توانسته موفقیت های متعددی کسب کند.  این بازی اولین بار در سال 2017 و توسط کمپانی معروف بلوهول طراحی و ساخته شد و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. بعد از انتشار بازی استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمد و سازندگان بازی را وادار به تولید نسخه موبایل آن کردند.

نسخه موبایلی بازی در سال 2018 و با کمک شرکت تنسنت گیمز ساخته و عرضه گشت. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند تا بتوانند زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به داستان منظم، گرافیک و گیم پلی عالی، موسیقی متن بی نظیری، صداگذاری های جذاب، تنوع بالای مراحل و مهمات و… و همچنین امکان بازی با سایر بازیکنان جهان اشاره کرد.

این مطلب هم برای شما مفید خواهد بود: نحوه پیدا کردن Vending Machine در بازی پابجی موبایل

آرپی (RP) چیست؟

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل در نسخه ها و سیزن های مختلفی و متعددی در دسترس بازیکنان قرار دارند و هر کدام از این سیزن ها از مراحل، مهمات، نقشه ها، مودها و تجهیزات مختلفی برخوردار هستند که می توانند جذابیت های مختلفی برای گیمرها داشته باشند. بازیکنان که تجربه استفاده از بازی پابجی موبایل را داشته باشند به خوبی می دانند که جمع آوری و افزایش RP یکی از مهم ترین بخش های بازی به شمار می رود.  RP در حقیقت مخفف کلمه  Royale Pas می باشد.

رویال پس در واقع یک رویداد ویژه و خاص در بازی پابجی موبایل است که بازیکنان قادر هستند که در آخر هر فصل در آن شرکت داشته باشند. این رویداد نیز مانند سایر رویدادهای موجود در بازی پابجی از ماموریت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است بنابراین افزایش RP می تواند مزایای متعددی داشته باشد. امتیازاتی که بازیکنان در این رویداد به دست می آورند با نام RP شناخته می شود و زمانی که بازیکنان بتوانند 100 عدد RP را به دست بیاورند می توانند سطح بازی خودشان را ارتقا بدهند.

افزایش RP پابجی موبایلروش افزایش RP پابجی موبایل

همانگونه که عنوان شد رویال پس به رویدادها و مبارزاتی گفته می شود که در پایان هر فصل برای گیمرها به نمایش در می آید و کسب امتیازات در این رویدادها اهمیت بسیار زیادی دارد. بازیکنان باید قادر باشند چالش ها و ماموریت های مختلفی که بر سر راهشان قرار دارد را کامل کنند تا بتوانند قادر به افزایش RP باشند. رویال پس در بازی پابجی موبایل به دو دسته اصلی تقسیم می شود که شامل Free Royale Pass و Elite Royale Pass می باشند. در حالت Free Royale Pass بازیکن نیازی ندارد که از پرداخت های درون برنامه ای استفاده کند تا به همه امکانات و آپشن های بازی دسترسی پیدا کند و گیمر می ‌تواند آیتم هایی را با توجه به سطح خودش در بازی دریافت کند و سطح  خود را ارتقا دهد.

البته باید توجه داشت که امکانات و تجهیزاتی که در بخش Free Royale Pass در اختیار بازیکنان قرار می گیرد به هیچ عنوان قابل مقایسه با امکانات و تجهیزات بخش Elite Royale Pass  نیستند. بازیکنان در حالت Free Royale Pass می توانند از انواع امکانات و تجهیزات جذاب استفاده کنند. البته دسترسی کامل به همه آپشن های بازی در حالت Free Royale Pass نیازمند پرداخت 600 یوسی ارز رایج بازی پابجی موبایل خواهد بود.

!!! برای خرید رویال پس پابجی  همین حالا از طریق سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید!!!

افزایش RP پابجی موبایل به صورت رایگان

راهکارهای مختلفی در بازی پابجی موبایل وجود دارند که گیمرها می توانند با استفاده از آنها قادر به افزایش RP پابجی موبایل به صورت رایگان باشند. از مهم ترین روش های این کار می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  1. log in کردن بازی به صورت روزانه:  چنانچه بازیکنان به صورت روزانه وارد بازی شوند و log in کنند می توانند به مقدار مشخصی آر پی دسترسی پیدا کنند. این مقدار آر پی برای همه بازیکنان پابجی موبایل یکسان می باشد.
  2. 200 RP Crate : اگر بازیکنان بتوانند تعدادی از ماموریت های بازی پابجی موبایل را کامل کنند می توانند به جعبه 200 RP crate دسترسی پیدا کنند و میزان آر پی خودشان را افزایش بدهند.
  3. رویدادهای روزانه : معمولا در طول روز رویدادهای مختلفی برای گیمرها نمایش داده خواهند شد که گیمر می تواند با رفتن به صفحه اصلی بازی آنها را مشاهده کند. گیمرها می توانند در رویدادهای روزانه شرکت کنند و مقدار آر پی خودشان را افزایش دهند. البته باید توجه داشت که بعضی از مواقع رویدادهای روزانه هیچگونه افزایش RP به همراه نخواهند داشت.
  4. رویدادهای هفتگی : بازیکنان علاوه بر رویدادهای روزانه می توانند برای افزایش RP پابجی موبایل در رویدادهای هفتگی نیز شرکت کنند و حتی مقدار بیشتری نیز به دست بیاورند. البته برای کسب آر پی های بیشتر در رویدادهای هفتگی لازم است که بازیکن امتیازات بیشتری کسب کند.

خرید یوسی پابجی موبایلافزایش RP پابجی موبایل با پرداخت های درون برنامه ای

علاوه بر روش های رایگانی که برای افزایش RP پابجی موبایل عنوان شدند بازیکنان می توانند از یک روش دیگر اقدام به اضافه کردن موجودی آر پی خودشان بکنند. بازیکنان قادر هستند Elite Royale Pass  را با قیمت 600UC خریداری کنند و با استفاده از آن اقدام به خرید انواع اسکین ها، امکانات و آیتم های جذاب و منحصر به فرد بکنند.فروشگاه ایران موجو یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است که شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه و مشاهده قیمت یوسی نسبت به خرید ارزان در سریعترین زمان اقدام کنید.

گیمرها می توانند با خرید مستقیم آر پی میزان آن را به هر مقداری که می خواهند افزایش دهند.

علاوه بر دریافت رایگان و خرید درون برنامه ای راهکارهای دیگری نیز برای افزایش RP پابجی موبایل وجود دارند. بازیکنان می توانند با سرورهایی که معمولاً در آنها بازی نمی کنند بازی را اجرا کند و تلاش کنند به لابی بازیکنانی که از سطح پایین تری برخوردار هستند مراجعه نمایند. این روش به گیمر کمک می کند که پیروزی‌ های بیشتری به دست بیاورند و در نتیجه راحت تر امتیازات خودشان را افزایش دهند. برای راحت تر پیدا کردن لابی دیگر بازیکنان می توانند از نقشه ها و سرورهای جدیدی کمک بگیرند و به واسطه آنها بازی را اجرا کنند.

افزایش RP پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه در بخش ها و حالت های مختلف بازی پابجی موبایل امکانات و آپشن های مختلف در اختیار بازیکنان قرار دارد اما گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی ارزان به همه امکانات بازی دسترسی کامل داشته باشند و در نتیجه همه آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره افزایش RP پابجی موبایل

 بازی پابجی موبایل از سیزن ها و بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند و می توانند چالش ها و جذابیت های هیجان انگیزی را برای بازیکنان به همراه داشته باشند. بازیکنان می توانند از راه های مختلف و با شرکت در رویدادهای متعدد میزان آر پی خودشان را اضافه کنند و با افزایش RP پابجی موبایل سطح خودشان را ارتقا دهند.

برای خرید جم بازی با مناسب ترین قیمت می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید مطمئن و ارزان را تجربه نمایید.

شما برای ما از افزایش RP پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با افزایش RP پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support