آموزش گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر (Free Fire)

گرفتن لباس رایگان در بازی Free Fire
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 8737
  • دیدگاه 16
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

شاید با خود بگویید که لباس گرفتن در بازی چه اهمیتی دارد که تازه بخواهیم آن را رایگان هم بگیریم؟ اما در بازی‌هایی که اسلحه، گلوله و کشته شدن در آن باشد، اهمیت برخی لباس‌ها مانند جلیقه ضد گلوله، از خود اسلحه هم کمتر نیست. با این وجود، خوشبختانه گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر چندان سخت و طاقت فرسا نیست و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید انواع لباس‌ها را برای شخصیت انتخابی خود، دانلود کنید. با سایت ایران موجو همراه باشید تا روش گرفتن لباس رایگان را به شما آموزش دهیم.

گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر

 برای گرفتن لباس رایگان روش‌های مختلفی وجود دارد، اما بهترین روش آن استفاده از نرم افزار Lulu box می‌باشد. این نرم افزار با چند کلیک ساده باعث می‌شود تا شما علاوه بر انواع لباس‌ها، توانایی گرفتن رایگان انواع اسلحه‌ها و در کل تمام اسکین‌های بازی را داشته باشید. اما جالب‌تر از توانایی‌هایی بی نظیر این نرم افزار در رایگان کردن اسکین‌ها، روش استفاده فوق‌العاده راحت از آن می‌باشد. به طوری که اگر بخواهیم روش استفاده آن را توضیح دهیم، شاید یک خط هم نباشد.

اولین قدم برای گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر دانلود نرم افزار Lulu Box با آیکون آبی رنگ می‌باشد. قبل از دانلود این نرم افزار، از بودن ورژن اصلی بازی فری فایر بر روی سیستم خود، مطمئن باشید. حالا نرم افزار Lulu box را اجرا کنید و بازی فری فایر را از لیست انتشاری نرم افزار انتخاب کنید. بعد از انتخاب بازی فری فایر، یک صفحه جدید باز می‌شود که در آن کلمه Download با رنگ آبی نوشته شده است. بر روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید تا تمام شود. بعد از تمام شدن دانلود، تقریبا همه گزینه‌ها را فعال کنید و گزینه آبی رنگ Lunch را لمس کنید.

حالا باید منتظر بمانید تا Lunch کردن بازی FREE FIRE توسط نرم افزار Lulu Box تمام شود. این کار ممکن است زمان نسبتا طولانی را به خود اختصاص دهد، پس نگران نباشید و منتظر بالا آمدن بازی باشید. توانایی سیستم شما هم در اضافه کردن زمان Lunch بی تاثیر نیست و اگر سیستم ضعیفی دارید، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید. بعد از بالا آمدن بازی، به بخش فروشگاه بازی بروید و شروع به گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر بکنید. همچنین می‌توانید انواع اسلحه‌ها، اسکیت و هر آن چه در فروشگاه هست را، یکجا و رایگان استفاده کنید.

آموزش تنظیمات بازی فری فایرنحوه دانلود نرم افزار Lulubox

متاسفانه یکی از بزرگترین عیب‌های این روش، غیر قانونی بودن آن است. همان طور که گفتیم روش‌های دیگری هم برای دانلود رایگان اسکین‌ها و لباس‌ها در بازی فری فایر وجود دارد. اما تمامی آن‌ها یا با خرید جم فری فایر از سایت‌های مختلف امکان پذیر است و یا از باگ‌ها و ترفندهایی که در خود بازی است.اما این نرم افزار به کلی غیر قانونی می‌باشد. البته جای نگرانی نیست و فقط جهت اطلاع بیان شد.

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه ایران موجو به عنوان یک سایت فری فایر و ارائه کننده انواع جم بازی در کوتاه ترین زمان ممکن پول بازی خود را دریافت کنید و اسکین مورد علاقه خود را خریداری کنید. 

امکان دانلود نرم افزار Lulu box از فروشگاه‌های معتبر عرضه اپلیکیشن و نرم افزار ممکن نیست که به خاطر همان غیر قانونی بودن آن می‌باشد. اما برای دانلود این نرم افزار کافیست تا در گوگل جستجو کنید. به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید و تمام اسکین‌ها و امکانات بازی را یک جا داشته باشید.

لباس رایگان در بازی فری فایر

لباس رایگان در بازی فری فایر

نتیجه گیری درباره لباس رایگان در بازی فری فایر

در این مقاله از آموزش بازی فری فایر به آموزش نحوه گرفتن لباس رایگان در این بازی پرداختیم. انواع اسکین‌ها و لباس‌ها در بازی فری فایر وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی بازی را ادامه دهید. این کار سخت نیست و گرفتن لباس رایگان در بازی فری فایر با نرم افزار Lulu Box به راحتی قابل انجام است. برای شروع باید این نرم افزار را از گوگل دانلود کنید و سپس بازی فری فایر را از درون آن، دانلود کنید. مدتی را منتظر بمانید تا بازی توسط نرم افزار بارگذاری شود. بعد از بالا آمدن بازی، به بخش فروشگاه بازی بروید  و هر آن چه را می‌خواهید، رایگان دانلود کنید. 

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در فروشگاه ایران موجو، امکان خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما برای ما از لباس رایگان در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با لباس رایگان در بازی فری فایر آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه ای دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات می توانید سوالات خود را در انتهای این مطلب از ما بپرسید.عزیزان پشتیبان سعی بر این دارند تا سوالات شما را در اسرع وقت جواب دهند. با استفاده از سایت ایران موجو دیگر نگران سوالات ذهنی خود و خرید جم نباشید. برای دریافت آموزش‌های بیشتر و خرید جم فری فایر ارزان با سایت ایران موجو همراه باشید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

16 دیدگاه
  • مهیار

    من دنس میخام

  • ابوالفضل

    سلام خسته نباشید من یک اکانت فری فایر داشتم رمزش یکی هک کرده ایمیلش هنوز دارم کسی میدونه چجوری باید بیارمش بالا برام خیلی ارزش منده ممنون

  • m. amin

    سلام چرا لباس ها فقط برای من میاد لباس ها برای دیگران اینجوری نیس

    • حامد فندرسکی

      سلام باید دیتا رو دانلود ککنند

  • اسماعیلی

    سلام چرا هی از بازی میپره بیرون .؟؟؟

    • خانم عابدی

      سلام گرافیک بازیو بیارید پایین

  • Amir

    سلام وقتی کسی ای دی ات را بزن و تو از برنامه بیرون باشی باز هم لباسی که رایگان گرفتی رو برای اون هم نشون میده؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام خیر

  • MAHDI

    سلام ممنون از ایده شما ولی من میخوام توی اکانت اصلی خودم که از اول داشتم این کارو بکنم لطفا اگه کسی راه حلی میدونه بگه ممنون

  • پوریا

    سلام خسته نباشید من لباس میتونم بگیرم ولی اسکین گان که ور میدارم به طرف دمیج نمیده

  • حسین سخاوتی

    سلام..ممنون بخاطر مطالب باحالتون…فقط یه سوال…توی آپدیت جدید هم کار میکنه؟ و سوال مهمتر اینکه..توی آپدیت جدید گارنا فری فایر یه کاری کرده که مثلا چیترها رو تشخیص میده..حالا این به کنار، اگه نرم افزار جانبی هم روی بازی اضافه شده باشه یا بازی در بستر اون برنامه بالا بیاد، مثل برنامه بهینه سازی سرعت بازی، اونوقت فک میکنه چیته یا حالا هر طوری که فک میکنه و حسابو میبنده..آیا این برنامه الان که بازی آپدیت شده حسابمونو خراب نمیکنه؟ بازم ممنون

    • احمد فندرسکی

      سلام دوست عزیز
      این مقاله قدیمی نیست .
      شما هم مشتری خوب ما هستید .
      اما پیشنهاد می کنم از چیت استفاده نکنید . چون اگر یک درد هم امکان بسته شدن اکانت شما وجود داشته باشه ، دیگه نمی توانید وارد بازی شوید و هر چی زحمت کشیده ای از بین می رود .

    • حسین سخاوتی

      سلام و درود و صد درود
      شما هم از پر انرژی ترین و خلاق ترین و مورد اعتمادترین و با معرفت ترین ادمین و فروشنده ما هستید…
      بله کاملا درست میفرمایین…راستش خودمم از چیت استفاده نمیکنم چون خدایی نکرده اکانتمون رو خراب میکنه و به همین خاطر میخواستم بدونم جزو چیت و ایندست برنامه ها به حساب میاد یا نه… که خدا رو شکر در زمان مناسب پاسخ دادید و من ازش استفاده نکردم…راستش این پست اینقد باحال و جالب بود که من 4 بار برنامشو نصب کردم و وسوسه شدم که امتحان کنم که خدا رو شکر پاسختونو دیدم و اینکارو فعلا انجام نمیدم 🙂
      بازم ممنون…همین که فهمیدم این برنامه ها هم هست کلی باحال بود…حالتون باحال 👍🌹⭐

    • احمد فندرسکی

      خواهش می کنم . در خدمت هستیم .
      کلا چیت ها برای بازی هایی که تازه میان جواب خوب میده ..
      یا چیت که جدید میاد خوبه ..
      اما یواش یواش شرکت سازنده اگر بفهمه اکانتتون رو بلاک میکنه .
      اگر اکانت تازه کار داسته باشید که مهم نباشه بلاک شدنش. میتونید رو اون تست کنید

    • حسین سخاوتی

      ⭐⭐💖🌹💖🌹💖⭐⭐

iranmojo online support