آموزش جامع مراحل بازی کالاف دیوتی گوست

خرید پول بازی کال اف دیوتی ارزان

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم شما را کالاف دیوتی گوست آشنا کنیم. شما می توانید آموزش مراحل بازی کالاف دیوتی گوست (Call Of Duty Ghost) را در این مقاله بخوانید تا مراحل انجام این بازی را به صورت کامل و جامع یاد بگیرید. اگر مایلید تا مراحل بازی کالاف دیوتی گوست را فرابگیرید در این مطلب با ما همراه باشید.

بازی کالاف دیوتی گوست یکی از بهترین ها است

بازی هایی که در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن ساخته و عرضه می شوند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در سراسر جهان با استقبال استثنایی گیمرها مواجه می شوند.

بازی کالاف دیوتی گوست را می توان یکی از بهترین، شگفت انگیزترین و جذاب ترین Ipهای هزاره سوم دانست. بازی های Call Of Duty از زمانی که خلق و عرضه شده اند تا به امروز پیشرفت های بسیار زیادی داشته و نسخه های متفاوتی از آنها در اختیار کاربران قرار گرفته است. هر کدام از نسخه های این بازی دارای ویژگی ها، نقاط قوت و نقاط ضعف خاص خود هستند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کالاف دیوتی به آموزش مراحل بازی کالاف دیوتی گوست و بررسی ویژگی ها و مشخصات خواهیم پرداخت.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

معرفی بازی بازی کالاف دیوتی گوست

کمپانی اکتیویژن برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ بازی کالاف دیوتی را برای سیستم های کامپیوتری عرضه کرد که با استقبال حیرت آوری از طرف گیمرها از سراسر جهان مواجه شد. این استقبال بی نظیر باعث شد که در سال های متمادی، نسخه های پیشرفته و آپدیت بازی برای تم پلیت های مختلف عرضه شود به صورتی که تا سال ۲۰۱۲ تعداد ۹ نسخه از این بازی عرضه شد. بازی کالاف دیوتی گوست به عنوان نسخه دهم از این مجموعه بازی در سال ۲۰۱۳ عرضه شد.

داستان این بازی زمانی شروع می شود که بعد از یک اتفاق فاجعه وار، قدرت در جهان از حالت توازن خارج شده  و دیگر آمریکا ابر قدرت جهانی نخواهد بود. ۱۰ سال بعد از این حادثه یک گروه آمریکایی با تشکیل یک گروه، این کشور را از تهدیدات و خطرات محافظت می کنند. هر چند که بازی دارای داستان بسیار فوق العاده و جذاب است اما از نظر گرافیک نتوانسته که نظر منتقدان و گیمرهای حرفه ای را جلب کند.

کالاف دیوتی گوستویژگی های بازی Call Of Duty Ghost

همانطور که گفته شد هر کدام از نسخه های بازی Call Of Duty Ghost به سبب داشتن ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود محبوبیت ویژه ای در میان گیمرها دارند. بازی کالاف دیوتی گوست هم دارای ویژگی های منحصر به فرد و شگفت انگیزی است که باعث شده میلیون ها بار دانلود و نصب شود.

از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به داستان شگفت انگیز و چالش برانگیز، صدا گذاری و افکت های حرفه ای و واقعی، گان پلی مناسب و لذتبخش، داشتن حالت های مختلف برای بازی، هوش مصنوعی خیلی خوب بازی، ماموریت های متنوع و چالش برانگیز، پیشرفت سیستم چنده نفره بازی، تنوع و افزودن المان‌ های جدید به بخش چند نفره و… اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کرده که از نظر منتقدان و گیمرهای حرفه ای بازی Call of Duty 4: Modern Warfare همچنان بهترین و جذاب ترین بازی از مجموعه بازی های کالاف دیوتی است.

مراحل بازی کالاف دیوتی گوست

همانطور که گفته شد بازی در سال ۲۰۲۳ روایت می شود که آمریکا از نظر قدرت نظامی بسیار ضعیف شده است و تجهیزات پیشرفته ای ندارد. کشورهای دیگر آمریکای جنوبی قصد تعرض به خاک و بقایای آمریکا را دارند و تنها امید کشور به گروه اشباح بازی است. بر خلاف نسخه های قبلی بازی دیگر ماموریت های فرعی بخش جداگانه ای نیستند و بازیکنی که قصد داشته باشد ماموریت های فرعی را انجام دهد لازم است که در طول بخش Campaign  بازی، آیتم ‌های متفاوتی را جمع آوری کند که به وسیله‌ آن ‌ها بازیکنان می ‌توانند مأموریت ‌های جدیدی را باز کنند.

اولین چیزی که توجه گیمرها را به خود جذب خواهد کرد، ماموریت های متنوع و مختلفی است که در مکان ها و محیط های مختلفی مانند دریا و اقیانوس انجام می شود. نبردها در این بازی حتی به زیر آب ها و دریاها نیز کشیده خواهد شد.

!!! برای خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی جم ایران موجو اقدام کنید!!!

شروع بازی Call Of Duty Ghost

بازی کالاف دیوتی گوست با نمایش یک کات سین شروع می شود که به معرفی شخصیت های بازی و بخش های مختلفی از آن می پردازد و گیمرها فقط می توانند نظاره گر این بخش باشند.

روند داستان کالاف دیوتی گوست

روند داستان بازی کالاف دیوتی گوست در مقایسه با نسخه های قبلی خود تفاوت های بسیار زیادی پیدا کرده است. داستان این بازی توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است. این داستان در قیاس با سایر داستان های بازی ندای وظیفه عاطفی تر و تیره تر شده است.

حضور سگ ها در بازی کالاف دیوتی

بر خلاف نسخه های پیشین COD در بازی Call Of Duty Ghost از سگ ها هم استفاده شده و بازیکنان می توانند با استفاده از وسیله هایی که به گردن سگ ها وصل شده است آنها را کنترل کنند و به نقاط و محیط های مختلف نفوذ کنند و عملیات خودشان را ادامه دهند.

داستان اصلی Call Of Duty Ghost

روایتگر بازی کالاف دیوتی گوست داستانی را آغاز می کند که در آن ۶۰ اپراتور درجه یک با هدف مبارزه با نیروهای ۵۰۰ نفری دشمن و نجات ساکنان یک بیمارستان به فضا فرستاده می شوند. با توجه به قدرت بالای دشمن تعداد ۴۵ نفر از این نیروها از بین می روند. افراد در تاریکی شب بیمارستان را تخلیه می کنند و یک نفر را به عنوان راهنمای مسیر برای ساکنین بیمارستان می فرستند.

۱۴ نفر از این نیروها زیر شن و ماسه در کمین دشمن خواهند بود و هنگامی که دشمنان به صحنه نبرد بر می گردند، به آنها حمله می کنند و تمام آنها به جز یک نفر را از پا درمی آورند و با توجه به آنکه این یک نفر به شدت از نیروهای ۱۴نفره وحشت کرده بود آنها را Ghosts  (ارواح) نامید.

کالاف دیوتی گوستسیستم مبارزه بازی Call Of Duty Ghost

می توان گفت که سیستم مبارزه بازی تقریبا شباهت زیادی به دیگر نسخه های آن دارد و تغییر و تحولات اندکی را شامل شده است. البته از نظر گیم پلی و نوآوری نمی توان از بازی کالاف دیوتی گوست ابراز رضایت کرد چرا که در مقایسه با نسخه های قبلی خود پیشرفتی نداشته است.

نحوه پیشرفت و بهتر شدن در بازی کالاف دیوتی گوست

برای آنکه گیمرها بتوانند در بازی کالاف دیوتی گوست پیشرفت داشته باشند و تمامی مراحل را با موفقیت به سرانجام برسانند لازم است که به نکات مختلفی توجه کنند. بهترین کار این است که ابتدا به صورت آفلاین بازی انجام شود تا بازیکنان بتوانند با کنترل های اصلی و تنظیمات مهم بازی آشنایی پیدا کنند. لازم است مراحل مختلف بازی چندین بار ریلود شود تا بازیکن بتواند با محیط بازی، هم تیم ها و غیره آشنایی بیشتری داشته باشد.

خرید cp کالاف دیوتی گوست از ایران موجو

اگر از علاقمندان به بازی call of duty هستید و دوست دارید در این بازی پیشرفت داشته باشید شما باید سی پی این بازی را خریداری کنید. شما می توانید برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل از طریق فروشگاه فروش پول بازی ایران موجود اقدام کنید تا در کمترین و سریع ترین زمان ممکن به اکانت شما واریز و ارسال شود. همچنین با خرید جم بازی ارزان از این فروشگاه می توانید یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

شما برای ما از کالاف دیوتی گوست بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو به طور کامل شما را با کالاف دیوتی گوست آشنا کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. تجربیات شما می تواند به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا لذت های بیشتری از این بازی زیبا و منحصر به فرد ببرند. همچنین اگر سوالی در این زمینه داشتید می توانید در زیر همین مطلب آن را بیان کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support