معرفی و بررسی بازی هی دی پاپ به صورت کامل

آموزش بازی هی دی پاپ
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 578
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی هی دی پاپ (Hay Day Pop) از جمله بازی های معروف و محبوبی است که کمپانی مشهور سوپرسل (Supercell)  منتشر کرده و در سال های اخیر با استقبالی استثنایی مواجه شده است. Hay Day Pop از نظر ساختاری و شخصیت ها شباهت زیادی به بازی Hay Day دارد ولی در سبک ها تفاوت های زیادی باهم دارند. کمپانی سوپرسل با انتشار بازی هایی مانند کلش آف کلنز، کلش رویال، بوم بیچ و بازی بروال استارز  محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در میان گیمرهای سراسر جهان دارد.

بازی هی دی پاپ به عنوان یک اسپین آف جدید از نسخه اصلی بازی هی دی شناخته می شود. این بازی بیشتر به دلیل محبوبیت و مقبولیت فوق العاده و شگفت انگیز نسخه اصلی بازی ساخته شد و آپشن ها و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. در ادامه مطلب به بازی Hay Day Pop به صورت کامل و جامع پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی هی دی پاپ

همانطور که گفته شد کمپانی سوپرسل در دو دهه اخیر بازی های معروف و مشهوری مانند کلش آف کلنز، کلش رویال، بوم بیچ و… را برای بازیکنان و مخاطبان خود عرضه کرده است. استقبال بازیکنان از محصولات این کمپانی باعث شد که در سال 2013 اقدام به تولید یک بازی در سبک بازی های استراتژی و ویدیویی راهبردی به نام هی دی کرد. بعد از آن که بازی هی دی با استقبال بسیار خوبی مواجه شد ساخت بازی هی دی پاپ نیز در دستور کار سازنده های بازی قرار گرفت. همانطور که گفته شد از نظر ساختار و شخصیت ها شباهت های زیادی به بازی اصلی دارند ولی سبک بازی تقریبا سبک بازی های پازلی است.

بازی هی دی پاپویژگی ها و قابلیت های بازی Hay Day Pop

بازی هی دی پاپ همانند بسیاری از بازی های ویدیویی که در سبک های مختلف ساخته می شوند از ویژگی ها و قابلیت هایی برخوردار است که می تواند توجه و تمرکز منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بازی Hay Day Pop دارای گرافیک بسیار شگفت انگیزی است و تمام جزئیات بازی با بهترین کیفیت ممکن به نمایش در آمده و بازی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه به تصویر کشیده شده است
  2. پازل ها و جورچین های جذابی در بازی قرار دارد که هیجان و لذت بازی را بالا برده است
  3. بازی هی دی پاپ دارای یک گیم پلی بسیار روان و جذاب است و بازیکن می تواند چالش های مهیجی را در جریان بازی تجربه کند
  4. صداگذاری های جذاب و دقیقی در محیط بازی طراحی شده اند که جذابیت های آن را افزایش داده است
  5. شخصیت های آشنایی در بازی Hay Day Pop وجود دارند که بازیکنان آنها را در بازی هی دی نیز دیده بودند
  6. پازل های متنوعی برای بازیکنان در نظر گرفته شده اند و آیتم های امتیازی مختلفی وجود دارند که به پیشرفت بازیکنان کمک می کنند
  7. بازیکنان در بازی هی دی پاپ امکان ساخت، مدیریت و گسترش یک مزرعه خانوادگی را دارند و می توانند انواع گیاهان را پرورش دهند و مزرعه را شخصی سازی نمایند
  8. امکان بازی با دوستان و بازیکنان به صورت آنلاین در سراسر جهان فراهم شده است
  9. انواع چالش ها و رخدادهای مختلف برای بازیکنان در جریان بازی اتفاق می افتد و بازیکنان می توانند تجربه های جذابی به دست بیاورند.

داستان و گیم پلی بازی هی دی پاپ

همانطور که گفته شد بازی هی دی پاپ یک بازی استراتژیک است که در آن بازیکن می تواند یک مزرعه را اداره کند و کارهای متنوعی برای گسترش و توسعه آن انجام دهند. در این بازی نیز بازیکنان می توانند شاهد همسایه خود یعنی Greg هستند. روند بازی به شیوه ای است که بازیکن با حل کردن پازل های مختلف می تواند ستاره، سکه و XP به دست بیاورد و با استفاده از آنها امکانات جدیدی خریداری کند. مراحل بازی به مرور سخت تر می شوند و وظایف بازیکن سنگین تر خواهد شد. البته نکته ای که در گیم پلی بازی هی دی پاپ مورد نقد منتقدان قرار گرفته است این است که تعادل و هماهنگی خوبی بین پازل ها و کارهای مزرعه وجود ندارد و بازیکن دچار سردرگمی می شود و بازیکن برای کسب جوایز و امتیازات مجبور است مدت زمان طولانی منتظر بماند.

این بازی دارای یک نوع سیزن پس به نام Puzzle Pass است و بازیکنانی که پازل پس را خریداری کنند می توانند با سرعت بالاتری مزرعه خودشان را توسعه دهند. هر چقدر مراحل پیشرفت کند پازل های بازی متنوع تر و سخت تر می شوند و چالش های بیشتری برای بازیکنان خواهد داشت. در مجموع بازی Hay Day Pop دارای یک گیم پلی جذاب، روان و قابل قبول است.

راهنمای بازی هی دی پاپگرافیک و موسیقی بازی هی دی پاپ

کمپانی سوپرسل همواره بازی هایی با گرافیک با کیفیت، سه بعدی و رنگارنگ برای بازیکنان عرضه می کند و بازی هی دی پاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. محیط بازی Hay Day Pop به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و بازیکن می تواند تمام بخش های مختلف بازی را با تمام جزئیات مشاهده کنند. انیمیشن های شخصیت های بازی بسیار مدرن و روان طراحی شده اند و کاراکترهای بازی به بهترین شکل ممکن ساخته شده اند.

موسیقی های متن بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و پیشرفت های زیادی در مقایسه با نسخه اصلی بازی داشته است. اگرچه در جریان بازی از موسیقی های کمی استفاده شده و در بخش هایی از بازی موسیقی وجود ندارد اما این موضوع تاثیری منفی در جریان بازی نداشته است. صداگذاری های بازی هم کیفیت قابل قبولی دارد و حس و حال یک مزرعه واقعی را به بازیکنان منتقل می کند.

سخن پایانی درباره بازی هی دی پاپ

بازی هی دی پاپ به عنوان یکی از جدیدترین محصولات و بازی های کمپانی سوپرسل شناخته می شود که در سبک استراتژی ساخته شده است. هر چند که نسخه اصلی آن دارای سبک کژوآل است اما بازی Hay Day Pop نیز توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد و بازخوردهای مناسبی از طرف منتقدان و گیمرها دریافت کند. از مهم ترین نقاط قوت این بازی می توان به داستان پر محتوا و جذاب، گیم پلی جذاب و روان، گرافیک عالی و بی نظیر، صداگذاری و موسیقی متن شگفت انگیز و… اشاره کرد. 

سایت ایران موجو با چند سال سابقه درخشان در حوزه فروش پول بازی یکی از بهترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید از آن خرید کنید. شما می توانید برای خرید الماس بازی هی دی از شما می توانید از طریق این وب سایت اقدام کنید و یک خرید قابل اطمینان را تجربه نمایید.

شما برای ما از بازی هی دی پاپ بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی هی دی پاپ آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support