آشنایی با مود جنگل در آپدیت بازی پابجی موبایل

خرید یوسی ارزان پابجی موبایل از ایران موجو

بازی پابجی موبایل از ماموریت ها، مراحل، مپ ها، مهمات، سلاح و تجهیزات و مودهای مختلف تشکیل شده است. هر کدام از این موارد می تواند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. یکی از این چالش ها مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایل است. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی اضافه شدن مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک و ژانر بتل رویال و ترس و بقا می باشد که اولین بار در سال 2017 به وسیله کمپانی بلوهول ساخته شده است. این بازی به وسیله شرکت پابجی برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد و بعد از آنکه استقبال خوبی از بازی به عمل آمد سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را در سال 2018 منتشر کردند. در این بازی گیمرها در یک جزیره قرار دارند و باید تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند زنده بمانند.

در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. پابجی موبایل از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از سایر بازی ها متمایز کرده است. از مهم ترین ویژگی های بازی می توان مواردی همچون داستان جذاب، گیم پلی و گرافیک عالی و باکیفیت، تنوع بالای مراحل، ماموریت ها و سلاح ها، صداگذاری ها و موسیقی های شگفت انگیز و … را نام برد.

بررسی اضافه شدن مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سازنده های بازی هر چند وقت یک بار اقدام به انتشار نسخه ها و سیزن های جدیدی از بازی پابجی موبایل می کنند که می توانند جذابیت های ویژه ای برای گیمرها داشته باشند. حالت و مود جدید جنگل یکی از مودهایی است که در آپدیت های اخیر بازی PUBG Mobile اضافه شده است و می تواند گیمرها را با چالش های متعددی مواجه کند. گیمرها و طرفداران بازی پابجی موبایل به خوبی می دانند که در آخرین به روزرسانی های این بازی حالت جدیدی به نام arctic  به آن اضافه شده است که اتفاقات هیجان انگیزی را برای بازیکنان رقم می زند. این مود جدید در واقع کامل شده یکی از حالات در سیزن 13 پابجی موبایل می باشد که ویژگی ها و قابلیت های جذابی دارد.

مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایلمود جنگل در نقشه سانهوک در آپدیت پابجی موبایل

بر اساس آخرین اخبار و شایعاتی که در مورد بازی پابجی منتشر شده است مود و حالت جدید جنگل را می توان در مپ Sanhook مشاهده و اجرا کرد. این مود یک حالت جدید برای نقشه سانهوک است و جذابیت های این نقشه را چند برابر کرده است.

اگرچه این بازی در حال حاضر در سیزن 14 در حال پیگیری است اما مود جنگل در سیزن 13 بازی پابجی موبایل اضافه شد. در این حالت بازیکنان می توانند بالون های هوایی را در بسیاری از مناطق بازی مشاهده کنند که در آپدیت جدید بسیار گسترده تر می باشد. در این حالت چالش ها و بازی های متنوع و مختلف بسیار زیادی طراحی شده است که به بازیکنان فضای بیشتر و امکانات بیشتری می دهد.

 هر چند که هنوز به صورت کامل مشخص نیست که در مود جنگل بازی پابجی موبایل بازیکنان باید در چه شرایطی بازی کنند و با چه چالش هایی مواجه شوند اما قطعا می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد. در این مود از بازی که به شکل کلاسیک می باشد بازیکنان می توانند به غنائم و آیتم های مختلفی دسترسی داشته باشند.

خرید یوسی پابجی موبایلرقابت بازیکنان در مود جنگل در آپدیت پابجی موبایل

در مود جنگل از بازی پابجی موبایل بازیکنان باید به صورت تیم های دونفره وارد بازی شوند و در جستجوی گنج پنهان بازی باشند. چنانچه بازیکنان از استراتژی و تاکتیک های خوبی برخوردار نباشند قطعا نمی توانند در ادامه بازی دوام بیاورند وبه صورت حتم حذف خواهند شد چرا که با چالش ها و موانع بسیار زیادی مواجه خواهند شد. در مود جنگل پاداش ها و جوایز مختلفی برای گیمرها در نظر گرفته شده است که تفاوت ها و تمایزهای زیادی با مودهای دیگر بازی دارد.

 بازی کردن در مود جنگل برای بازیکنان سختی های زیادی دارد و گیمرها به راحتی نمی توانند به پیروزی برسند و در مسیر بازی با مشکلات و چالش های مختلف و متعددی مواجه می شوند.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای حرفه ای شدن در حالت TDM بازی پابجی موبایل

مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایلخرید یوسی پابجی

اگرچه در بازی پابجی موبایل امکانات متعدد و مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دارند که می توانند از آنها استفاده کنند اما بازیکنان می توانند با خرید یوسی پابجی به حداکثر امکانات موجود دسترسی داشته باشند. همچنین خرید یوسی این امکان را به بازیکنان می دهد که آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل و اراده خود شخصی و سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل در کمتر از 5 سال توانسته به یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم تبدیل شود و سالانه میلون های نفر از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. نسخه ها و سیزن های مختلفی از این بازی در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در سیزن 13 بازی یک حالت و مود جدید با نام مود جنگل اضافه شده است که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد و می تواند بازیکنان را با چالش ها و تنش های مختلف و متعددی مواجه کنند.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه درخشان در حوزه فروش پک بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما با خرید یوسی ارزان از این فروشگاه می توانید بک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجریه نمایید.

شما برای ما از مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با مود جنگل آپدیت جدید پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support