بررسی نقشه میرامار در آپدیت جدید پابجی موبایل

خرید پول پابجی از ایران موجو

 در  این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بازی و بررسی تغییرات نقشه میرامار پابجی موبایل خواهیم پرداخت. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile در سال 2017 برای اولین بار توسط کمپانی بلوهول طراحی و ساخته  شده و کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس منتشر کرد. این بازی که در سبک و ژانر بسیار محبوب بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است با استقبال بسیار خوبی از جانب گیمرهای سراسر جهان مواجه شد. سازنده های بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را در سال 2018 ساختند که در مدت زمان کوتاهی موفقیت های متعددی کسب کرد و توانسته به یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم تبدیل شود.

در این بازی گیمرها در یک جزیره دور افتاده قرار می گیرند که باید تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار بگیرند. این بازی نیز همانند بسیاری از بازی های موبایلی هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها داستان هدفمند، گرافیک با کیفیت، گیم پلی عالی، صداگذاری و موسیقی جذاب و زیبا، تنوع بالای مراحل و تجهیزات و… می باشند.

همچنین بخوانید: اضافه شدن مپ جدید Fourex به بازی پابجی موبایل

نقشه میرامار و تغییرات آن در آپدیت های جدید پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازیکنان پابجی موبایل در این بازی می توانند از نقشه های مختلفی مانند ارانگل، سانهوک و میرامار استفاده کنند که هر کدام می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند. نقشه میرامار پابجی موبایل به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین نقشه های موجود در این بازی است که از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و می تواند چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشد.

این نقشه در سیزن های به روز شده و جدید بازی پابجی موبایل تغییراتی داشته است که هیجان و جذابیت بازی را چندین برابر کرده است. از مهم ترین تغییراتی که بازیکنان می توانند در این نقشه شاهد آن باشند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وسایل نقلیه جدید در مپ Miramar پابجی موبایل

وسایل نقلیه از جمله آیتم هایی در مپ Miramar به شمار می روند که تغییرات عمده ای داشته اند. این نقشه یکی از نقشه های بازی پابجی موبایل است که یک منطقه عالی و مناسب برای تک تیراندازها می باشد. در آپدیت جدید بازی، قابلیت های جدیدی اضافه شده است که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

آب و هوای طوفانی در مپ میرامار بازی پابجی موبایل

یکی دیگر از آیتم های جدیدی که به نقشه میرامار در نسخه به روز شده بازی پابجی موبایل اضافه شده است شرایط آب و هوایی مختلف است که می تواند چالش های مختلفی را برای گیمرها به همراه داشته باشد.

نقشه میرامار پابجی موبایلمسیرهای رانندگی جدید در نقشه میرامار پابجی موبایل

یکی دیگر از تغییرات قابل توجهی که در مپ Miramar قابل مشاهده است مسیرهای رانندگی می باشد. در این نقشه یک مسیر رانندگی جدید به بازی اضافه شده است که از جذابیت و هیجان بسیار زیادی برخوردار است هر چند که نمی تواند با مسیرهای موجود در مسابقات فرمول یک مقایسه شود.

موقعیت های مکانی تازه در نقشه میرامار پابجی موبایل

در مپ Miramar مناطق جدید به بازی اضافه شده است. یکی از مناطق جدیدی که به بازی اضافه شده است دارای ویرانه هایی است که از سنگ قبرهای مختلفی برخوردار است و موقعیت مکانی بسیار مناسبی برای تک تیراندازها می باشند. منطقه دیگری که در این بازی اضافه شده است امکان مخفی شدن بازیکن را برای چند دقیقه زیر آب فراهم کرده است.

خرید یوسی پابجی موبایلاضافه شدن ماشین Golden Mirado در نقشه Miramar پابجی

ماشین Golden Mirado به عنوان یکی از جذاب ترین و منحصر به فردترین وسایل نقلیه موجود در بازی پابجی شناخته می شود  که بازیکنان می توانند از آن در مپ Miramar استفاده کنند. البته بازیکنان باید توجه داشته باشند که از این ماشین فقط یک عدد در سراسر نقشه میرامار وجود دارد و بازیکنان برای دسترسی به آن باید زرنگ تر از سایر گیمرها باشند.

استفاده از ماشین  Vending machines در نقشه میرامار پابجی موبایل

ماشین  Vending machines یکی از آیتم های جذاب و هیجان انگیزی است که در مپ Miramar و در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. بازیکنان می توانند از این ماشین استفاده کنند و نوشابه های انرژی زا دریافت کنند و انرژی بیشتری برای پشت سر گذاشتن مراحل داشته باشند. تعداد این ماشین ها در نقشه میرامار بسیار زیاد هستند اما بازیکنان فقط در مناطق مخصوصی می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

نقشه میرامار پابجی موبایلسلاح های جدید و منحصر به فرد در نقشه Miramar پابجی موبایل

یکی از جدیدترین آیتم هایی که به مپ Miramar اضافه شده است اسلحه Win94 می باشد. این سلاح سریع ترین اسلحه ممکن در بازی پابجی موبایل می باشد و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند خسارت و آسیب های زیادی به بازیکنان وارد کند. قدرت این سلاح در نسخه جدید بازی افزایش پیدا کرده است و قابلیت های ویژه ای برای گیمرها دارد.

خرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه سازندگان بازی پابجی موبایل هر چند وقت یک بار نسخه و سیزن آپدیت شده این بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند و انواع امکانات، تجهیزات، مهمات، سلاح ها، نقشه ها و مودهای مختلفی در دسترس بازیکنان قرار می گیرند

با مراجعه به فروشگاه ایران موجو که یک سایت خرید یوسی پابجی موبایل است بازیکنان می توانند با خرید یوسی به همه امکانات بازی دسترسی داشته باشند و تمامی آیتم های بازی را مطابق میل خودشان  شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره نقشه میرامار پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل در مدت زمان کوتاهی توانسته به موفقیت های متعددی دست پیدا کند و به عنوان یکی از بهترین بازی های موبایلی جهان شناخته شود. هر چند وقت یک بار سیزن و نسخه به روز شده ای از این بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. در آخرین آپدیت های این بازی بازیکنان می توانند شاهد تغییرات متعددی در مپ Miramar باشند و سلاح ها، ماشین ها و امکانات جدیدی را در اختیار داشته باشند و چالش های مختلفی را تجربه کنند.

برای خرید یوسی ارزان پابجی شما می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شما برای ما از نقشه میرامار پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نقشه میرامار پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد. شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ثبت دیدگاه
iranmojo online support