بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز برای گیمرها

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

فیلم‌های زیادی در یوتیوب وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید بازی کلش اف کلنز را 100٪ هک کنید. اما برای هک 100% این بازی باید سرور آن را هک کنید که حتی برای یک هکر حرفه ‌ای بسیار سخت است. از این رو در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم، به شما آموزش بدیم که چگونه کلش را هک کنیم و روش ‌های هک الماس (Gem) در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش اول هک الماس بازی کلش اف کلنز:

اولین و ساده‌‌ترین روش برای هک الماس کلش اف کلنز بی‌ نهایت، دانلود و نصب نسخه‌های هک شده بازی است که جم و تمامی امکانات دیگر را بی‌نهایت و نامحدود می کند.  هرکسی می تواند در کمتر از یک روز اکانتی لول بالا را داشته باشد و از این بازی لذت ببرد.

روش دوم:

در این روش اپلیکیشن‌‌هایی را نصب کنید که الماس بازی شما را بی ‌نهایت می‌کنند. برای مثال اپلیکیشن‌‌های magic luncher، free gift cards و… برای هک جم مناسب هستند. برای این کار می‌توانید از سایت theclashofmagic.com/clash-of-magic-launcher استفاده کنید.

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

روش سوم:

استفاده از سایت‌های ارائه دهنده سرور خصوصی هک بازی می‌باشد. اولین سایت مورد نظر coctool.com است. در ابتدا آدرس این سایت را در مرورگر خود وارد کنید، سپس در قسمت player username نام کاربری خود در بازی را، مانند شکل زیر درکادر مربوط به آن وارد کنید.

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

سپس سکه‌ و الماس را به حداکثر میزان آن یا مقدار دلخواهتان برسانید و روی start generator کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند آن طی شود. پس از طی مراحل مانند تصاویر، باید اعتبارتان را به 10 واحد افزایش دهید اما نگران نباشید در کمتر از چند دقیقه اعتبار لازم را کسب خواهید کرد. برای این کار کافی است یکی از بازی‌‌ها را انتخاب نموده و آن را طبق دستوراتش پیش ببرید.

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

تعیین مقدار الماس و تایید

برای مثال می‌‌توانید بازی کلش اف کلنز را از اپل استور یا گوگل استور نصب کنید (توجه کنید که امتیاز لازم را به شما می ‌دهد). پس از کسب امتیاز لازم به سایت coctool.com باز گردید؛ که در صورت کسب اعتبار لازم باید با پیغام “credits added successfully! Start the game to finish the hack.” مواجه شوید. حال می ‌توانید از الماس بی نهایت بازی کلش اف کلنز لذت ببرید!

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

نصب بازی مورد نیاز و افزایش اعتبار

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

روش چهارم هک الماس بازی کلش اف کلنز:

سایت دیگری که پیشنهاد می‌شود، سایت plenixclash است. در این سایت، سرور خصوصی‌ای ارائه می‌شود که با آن می‌توان به نوعی بازی  را هک کرد. کافی است وارد سایت شوید و روی download کلیک کنید؛ سپس فایل مورد نظر را از گوگل پلی یا اپ استور plenixclash server APK را نصب کنید

و از سایت سرور را دانلود کنید و از بازی لذت ببرید!

روش پنجم:

سایتی دیگر برای هک جم کلش اف کلنز، سایت و اپلیکیشن tweakbox است. ابتدا نرم افزار موجود در سایت را دانلود و نصب کنید. سپس در قسمت apps، hacked games را انتخاب نمایید. از لیست بازی‌‌های موجود بازی کلش اف کلنز را انتخاب کرده و آن را نصب کنید و لذت ببرید.

روش ششم:

یکی دیگر از برنامه‌هایی که سرور خصوصی برای این بازی ارائه می‌دهند اپلیکیشن nulls clash APK است. نصب و اجرای آن شما را به سرور خصوصی وصل کرده و الماس‌‌های شما بی نهایت می‌شود.

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

روش هفتم:

دانلود بازی کلش اف کلنز از سایت gamestube.net. گاهی اوقات بعد از نصب از شما درخواست تایید (verify) می‌کند، که در این صورت با انجام یک بازی در عرض چند ثانیه انجام می‌شود.

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

روش هشتم:

استفاده از سایت آنلاین cherro.art با وارد کردن اطلاعات و تعیین میزان الماس درخواستی خود، بر روی کلیک generate کنید و دستور العمل موجود در سایت را طی کرده و الماس بی نهایت خود را دریافت کنید.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

هشدار!!! : توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر  خرید جم ابران موجو هیچ گونه مسئولیتی درباره این گونه مطالب ندارد.و فقط در جهت آشنایی شما در سایت درج شده است. 

بهترین روش برای هک الماس بازی کلش اف کلنز

شما برای ما از هک بازی کلش اف کلنز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کلش اف کلنز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب هک بازی کلش آف کلنز را پسندیده باشید.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

29 دیدگاه
  • jalal

    جم رایگان

iranmojo online support