هر آنچه که باید درباره شخصیت Kapella فری فایر بدانید

راهنمای بازی فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1386
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

یکی از بهترین، محبوب ترین و کاربردی ترین شخصیت های موجود در بازی فری فایر در کنار کاراکترهایی مانند اندرو، لائورا، آلوارو… کاراکتر کاپلا می باشد که توانایی و مهارت های منحصر به فردی دارد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر این بازی و همچنین همه چیز درباره شخصیت Kapella فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

با توجه به محبوبیت روزافزون بازی های بتل رویال کمپانی های متعددی اقدام به طراحی و ساخت بازی های موبایلی در این سبک کرده اند. در سال 2017 کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 برای اولین بار اقدام به طراحی و ساخت بازی محبوب فری فایر کرد. این بازی به وسیله شرکت Garena به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای برای پلتفرم های اندروید و آی او اس موبایلی منتشر شد.

در کمتر از یک سال این بازی به محبوبیت و جایگاه بسیار خوبی دست پیدا کرد و توانست در سال 2018 بیشترین دانلود را در میان بازی های موبایلی داشته باشد. بازی فری فایر شباهت های زیادی به بازی پابجی موبایل از نظر سبک، داستان و مودها دارد و داستان آن گیر افتادن 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده می باشد.

بازیکنان باید تمام تلاش خود را بکنند و با بهره گیری از تمام پتانسیل ها و آیتم های بازی در برابر دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند.

امکان بازی و رقابت بازیکنان به صورت آنلاین با سایر بازیکنان جهان، گیم پلی جذاب و هیجان انگیز، گرافیک عالی بازی به واسطه وجود موتور گرافیکی یونیتی، موسیقی های متن بازی بسیار شگفت انگیز و صداگذاری حرفه ای بازی، مراحل، ماموریت ها و آیتم های مختلف و متنوع بازی و… از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی فری فایر می باشد که باعث محبوبیت و شهرت بالای آن شده است. برای آموزش های بیشتر بازی می توانید به بخش آموزش بازی فری فایر سایت ایران موجو مراجعه کنید.

معرفی شخصیت Kapella فری فایر

همانطور که گفته شد تنوع و تعدد کاراکترها در بازی فری فایر از مهم ترین ویژگی های بازی به شمار می رود و هر بازیکنی می تواند مطابق با سلیقه خودش و استراتژی و تاکتیک هایی که دارد کاراکتر و شخصیت مورد نظر خودش را انتخاب کند و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کند. برای انتخاب کاراکتر لازم است که به فاکتورهای مختلفی مانند مهارت ها، ویژگی ها، توانایی ها و قابلیت های شخصیت توجه شود.پس از انتخاب کاراکتر با مراجعه به فروشگاه ایران موجو و خرید جم فری فایر خیلی ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن میتوان کاراکتر خود را ارتقا دهید.

شخصیت Kapella فری فایر یکی از کاراکترهای محبوب و معروف این بازی است که در آپدیت OB21 به آن اضافه شده است. شخصیت Kapella فری فایر هم مانند کاراکترهایی همچون Andrew، Laura، Alvaro و… از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنان می توانند از آن در موقعیت های مختلفی استفاده کنند.

شخصیت Kapella فری فایر در اصل یک دختر زیبا است که به عنوان خواننده در گروه K-Pop فعالیت می کند. این کاراکتر ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد و موهای نقره ای آن می تواند توجه بازیکنان را به خود جذب کند. مهارت اصلی این کاراکتر با نام آهنگ شفابخش شناخته می شود که بازیکن می تواند به کمک آن هم تیمی های خود را بهبود ببخشد. این کاراکتر 21 سال سن دارد که توانسته در سن 18 سالگی نام خود را به عنوان یک خواننده مطرح در جهان به سر زبان ها بیندازد.

شخصیت Kapella فری فایرمهارت ها و توانایی های شخصیت Kapella فری فایر

همانطور که گفته شد کاراکتر Kapella یک خواننده KPOP می باشد که مهارت و توانایی اصلی آن استفاده از آهنگ ها و تقویت بازیکنان است. این کاراکتر با پخش موسیقی های شفابخش می تواند بازیکنان آسیب دیده را بهبود ببخشد و میزان سلامتی بازیکنان را افزایش بدهد. علاوه بر این بازیکنان با استفاده از قطعات حافظه این کاراکتر می ‌توانند توانایی های آن را ارتقا دهند. توانایی و قابلیت های این کاراکتر نسبت به سطح بازی بازیکنان متفاوت خواهد بود و هر چقدر سطح بازی بازیکنان ارتقا پیدا کند توانایی های او نیز افزایش پیدا می کند.

 از سطح ۱ تا سطح ۴ قدرت شخصیت Kapella فری فایر از ۱۰ درصد به ۱۶ درصد افزایش می یابد و همچنین قدرت HP از ۲۰ درصد به ۲۶ درصد کاهش پیدا می کند. کاراکتر در سطح 5 قادر است که یک Summon Airdrop Playcard  دریافت کند. در سطح ۶ میزان ترمیم سلامتی Kapella افزایش پیدا می کند و در نهایت در سطح هفت می تواند از یک Kpop Stardom Banner  بهره مند شود. هر چقدر بازیکنان سریع تر بتوانند سطح شخصیت Kapella فری فایر را ارتقا بدهند می توانند از توانایی ها و قابلیت های بیشتر آن بهره مند شوند.

شخصیت Kapella فری فایرخرید جم فری فایر ارزان در ایران موجو

سازنده های بازی و سایت فری فایر در سال های اخیر و با عرضه نسخه های به روز و آپدیت بازی همواره تلاش کرده اند که امکانات و آپشن های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت و هیجان بازی را برای آنها دو چندان کنند. هر چند که بازیکنان در این بازی بتل رویال می توانند به امکانات و آیتم های متنوعی دسترسی داشته باشند اما می توانند با مراجعه به سایت های معتبری همچون ایران موجو (سایت خرید جم فری فایر) اقدام به خرید جم فری فایر بکنند. با این کار گیمرها می توانند از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کنند و همچنین تمام آیتم های موجود در بازی همچون شخصیت Kapella فری فایر را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

جمع بندی درباره شخصیت Kapella فری فایر

بازی Free Fire به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال صنعت گیم در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است و همواره در بین بهترین بازی های جهان قرار داشته است. این بازی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و ویژه ای دارد که می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشد.

تنوع و تعدد کاراکترها از مهم ترین و بارزترین ویژگی های این بازی است و هر کدام از کاراکترها مهارت های مختلفی دارند که در موقعیت های مختلف می توانند کاربردهای مختلفی برای بازیکنان داشته باشد. شخصیت Kapella فری فایر از جمله محبوب ترین و معروف ترین کاراکترهای بازی است که یک زن 21 ساله می باشد که به عنوان خواننده در گروه K-Pop فعالیت می کند و می تواند بازیکنان زخمی و آسیب دیده را ترمیم کند.

شما برای ما از شخصیت Kapella فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با شخصیت Kapella فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

سایت ایران موجو از معتبرترین سایت های خرید الماس بازی می باشد که با مراجعه به این سایت می توانید جم بازی مورد نظر خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید و از بازی خود لذت ببرید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support