قرعه کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل در 25 ژوئن

قرعه کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل در 25 ژوئن

در تاریخ 25 ژوئن، Battle Royale PUBG Mobile قرعه کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل را که بخشی از جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی است، برگزار می‌کند و در این رویداد،24 تیم مقدماتی به سه گروه مجزا تقسیم می‌شوند تا برای کسب مقام در مسابقات اصلی به رقابت بپردازند و در طول این قرعه‌کشی، تیم‌ها به طور مساوی در سه گروه قرمز، سبز و زرد تقسیم می‌شوند که این فرمت جدید قرعه‌کشی به مناطق بیشتری اجازه می‌دهد تا در هر مرحله از مسابقات حضور داشته باشند. ما در ایران موجو علاوه بر خرید یوسی به بررسی اخبار بازی پابجی نیز پرداخته ایم.

قرعه کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل

12 تیم برتر از هر سه گروه به مسابقات اصلی راه پیدا خواهند کرد و 12 تیم دیگر نیز از طریق رقابت در رویدادهای منطقه‌ای PMSL در مرحله بقا شانس دوم را دریافت خواهند کرد و شما می‌توانید قرعه‌کشی گروه جام جهانی را در کانال رسمی PUBG Mobile Esports در یوتیوب در روز سه‌شنبه ساعت 20:15 به وقت UTC+8 تماشا کنید که این مسابقات با جایزه 3,000,000 دلاری، توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و هر تیم تلاش می‌کند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

PUBG Mobile یک عنوان محبوب بتل رویال است که دارای نبردهای ده دقیقه‌ای شدید است و شما می‌توانید در نبردهای 100 نفره در مود کلاسیک شرکت کنید یا مهارت‌های خود را در نبردهای 4v4 Arena، مود Infection و مودهای دیگر آزمایش کنید. سلاح مورد علاقه خود را انتخاب کنید، آیتم‌های مفید را تجهیز کنید و برای باقی ماندن به عنوان آخرین نفر در این بازی چند نفره هیجان‌انگیز رقابت کنید.

اگر میخواهید با بازی پابجی موبایل بیشتر آشنا شوید میتوانید مقاله همه چیز درباره بازی پابجی موبایل  رادررسانه ایموجو بخوانید.

در نتیجه، قرعه‌کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل امسال یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ورزش‌های الکترونیکی خواهد بود که تیم‌های برجسته‌ای از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد و این رویداد نه تنها فرصتی برای نمایش توانایی‌های بازی تیم‌هاست، بلکه یک لحظه مهم برای علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان این بازی محبوب نیز خواهد بود.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • سمانه

    من همیشه اخبار ایران موجو دنبال میکنم

    • پشتیبانی ایران موجو

      ممنون از همراهی شما کابرگرامی❤️❤️

  • نیاز

    قرعه‌کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل کی میاد ؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      در تاریخ 25 ژوئن، Battle Royale PUBG Mobile قرعه کشی گروهی جام جهانی پابجی موبایل را که بخشی از جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی است، برگزار می‌کند

iranmojo online support