نکات مخفی کلش آف کلنز که شما را شکه می کند!!

نکات مخفی کلش آف کلنز که شما را شکه می کند!!

از انتشار کلش آف کلنز بیش از ده سال می‌گذرد اما این بازی هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی است و نکات و حقایق مخفی آن هنوز هم مورد بحث قرار می‌گیرند. کلش آف کلنز از بازی‌هایی است که رازهای زیادی را درون خودش جای داده است و با دانستن این راز‌ها می‌توانید تبدیل به یک بازیکن بهتر شود. در ایران موجو از بخش آموزش بازی کلش آف کلنز در این مقاله به بررسی نکات مخفی کلش آف کلنز پرداخته‌ایم.

نکات مخفی کلش آف کلنز

  • محدودیت ساعت بازی
  • کارگرها می‌خوابند
  • جم باکس‌ها را همیشه نابود کنید
  • جم‌هایتان را خرج نکنید!
  • گذاشتن تاون هال بیرون از دیوارها
  • برای رسیدن به لول مکس چند سال زمان لازم است!
  • دارک الکسیر از اجساد نیروهایتان ساخته می‌شود!
  •  بازی شیطانی
  • نمی‌توان از حمله بقیه جلوگیری کرد
  • شیلد خودتان را نشکنید
  • پکا کیست؟

محدودیت ساعت بازی کلش آف کلنز

یکی از نکات مخفی کلش آف کلنز که بسیاری از بازیکنان اصلا با آن مواجه نمی‌شوند، محدودیت پلی تایم این بازی است و اگر به شکل مکرر و تا 4 ساعت داخل بازی آنلاین باشید، سیستم بازی به شکل اتوماتیک شما را از بازی بیرون می‌کند و پس از گذراندن 4 ساعت داخل بازی، اعلانی روی صفحه نمایش داده می‌شود که «کارگران خسته‌اند، چند دقیقه بعد برگردید.

پس از نمایش این اعلان، نمی‌توانید تا چند دقیقه دوباره به بازی برگردید. دلیل این محدودیت این است که به شکل دائم آنلاین نباشید و کمی از بازی فاصله بگیرید. اگر به شکل دائم آنلاین باشید، بازیکنان دیگر نمی‌توانند به شما حمله کنند. در واقع این روش شرکت سوپرسل است تا میزان نبردهای داخل بازی را افزایش دهد و اگر این محدودیت نبود، هیچ بازیکنی از بازی بیرون نمی‌‌آمد و هیچوقت نمی‌توانستید به کسی حمله کنید همچنین برای حرفه شدن در بازی کلش آف کلنز مقاله آموزش بازی کلش اف کلنز به صورت کاملا حرفه ای را بخوانید تا در بازی حرفه بازی کنید.

یکی از نکات مخفی بازی کلش آف کلنز کارگرها می‌خوابند

کارگرهای کلش آف کلنز همانند کارگران عادی خسته می‌شوند و می‌خوابند و کارگر شما پس از این که ساختن و تعمیر ساختمانی را به پایان رساند، به کلبه خودش رفته و استراحت می‌کند در واقع اگر کار و ماموریت جدیدی به آن کارگر ندهید، آن کارگر خواب را به همه چیز ترجیح خواهد داد و اگر در زمان استراحت کارگر، کلبه او را روی نقشه جابه‌جا کنید، خوابیدن کارگر را مشاهده خواهید کرد. با این حال پس از این کار کارگر از خواب بیدار شده و دوباره به کلبه‌اش می‌رود.

جم باکس‌ها را همیشه نابود کنید در بازی کلش آف کلنز

روی مپ بازی،‌ درخت‌ها و گیاهانی اضافه می‌رویند که نابود کردن آن‌ها با استفاده از بیلدر، به شما جم یا منابع دیگری را جایزه می‌دهد با این حال گاهی اوقات یک جم باکس روی نقشه ظاهر می‌شود که نابود کردن این آیتم به شما 25 جم رایگان خواهد داد و با توجه به این که نابود کردن این آیتم بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد، اگر بیلدر بی‌کار داشته باشید، بهتر است هرچه سریع‌تر جم باکس را نابود کنید.
توجه کنید که تا زمانی که یک جم باکس داخل نقشه وجود داردَ، جم باکس دیگری اضافه نخواهد شد؛ درنتیجه نمی‌توانید جم باکس‌ها را برای به دست آوردن مقدار زیاد جم در یک زمان نگه دارید.

جم‌هایتان را خرج نکنید در بازی کلش آف کلنز

حتما بارها و بارها این نکته را شنیده‌اید که نباید جم‌هایتان را خرج کنید؛ مخصوصا در ابتدای بازی که در ابتدای بازی مقدار نسبتا زیادی جم کلش آف کلنز رایگان دارید که بازی دائما شما را ترغیب به خرج کردن آن‌ها می‌کند. درواقع در ابتدای بازی، سیستم می‌خواهد به شما آموزش دهد که می‌توانید با خرج کردن جم،‌ زمان انتظار ساخت‌وسازها را از بین ببرید.

با این حال شما مجبور نیستید تا حتما در آن زمان جم خودتان را خرج کنید و بهتر است تا آن چند ثانیه را صبر کرده و جم‌هایتان را نگه دارید. تنها زمانی که مجبور هستید از جم استفاده کنید، خرید یک بیلدر جدید است که آن هم باعث افزایش زیاد سرعت پیشرفتتان می‌شود. نگه داشتن آن مقدار جم از اول بازی، به شما اجازه می‌دهد تا آن‌ها را در شرایط حساس و بحرانی استفاده کنید و خودتان را از یک دردسر بزرگ نجات دهید.

گذاشتن تاون هال بیرون از دیوارها بازی کلش آف کلنز

قطعا شما هم دیده‌اید که برخی از بازیکنان، تاون هال خودشان را بدون هیچ محافظی، در گوشه‌ای از مپ رها می‌کنند و هیچ لایه دفاعی و ساختمانی در کنار آن قرار نمی‌دهند. اگر به مپ این افراد دقت کنید، متوجه می‌شوید که انبارهای گلد، الکسیر و دارک الکسیر آن‌ها در لابه‌لای دیوارها و تجهیزات قرار دارند و به شدت از آن‌ها محافظت می‌شود.

هدف این کار جمع‌آوری سریع منابع و خرج کردن آن‌ها برای ارتقای ساختمان و تجهیزات است و در واقع با این کار شما تروفی از دست می‌دهید اما منابعتان در حمله‌ها دست‌نخورده باقی می‌مانند. بازیکنانی که از این روش استفاده می‌کنند، می‌خواهند تا حمله‌کننده‌ها با زدن راحت تاون هال با کم‌ترین تروپ، یک ستاره به دست آورده و تروفی کسب کنند. درنتیجه این افراد دیگر به بقیه مپ که بسیار حفاظت‌شده است،‌ حمله نمی‌کنند.

مهم‌ترین نکته در این استراتژی این است که منابع جمع‌شده را خرج کرده و تجهیزات خودتان را ارتقا دهید و اگر زمان زیادی به مپ خود سر نزنید، انبارهایتان و سپس معادن پر می‌شوند و دیگر نمی‌توانید گلد و الکسیر استخراج کنید. درنتیجه بهتر است قبل از پر شدن انبارها، منابع خودتان را برای ارتقای تجهیزات خرج کنید.

برای رسیدن به لول مکس چند سال زمان لازم است بازی کلش آف کلنز

از نکات مخفی کلش آف کلنز، می‌توان به زمان مورد نیاز زیاد این بازی برای رسیدن به لول مکس اشاره کرد. درواقع اگر جم کلش آف کلنز خریداری نکنید، باید نزدیک به ۶ سال زمان بگذارید تا بتوانید با 6 بیلدر، تمام تجهیزات خودتان را به لول مکس تاون هال 16 برسانید.

اگر از تاون هال 1 شروع کنید و بخواهید تا همه تجهیزات را به آخرین لول خود تا تاون هال 16 ارتقا دهید،‌ به 5 سال و 5 ماه زمان نیاز خواهید داشت. این زمان را می‌توانید با خریدن جم کاهش دهید اما برای این کار به چند میلیون جم نیاز خواهید داشت. درواقع تنها ارتقای تمام تجهیزات در تاون هال 16، به بیش از 1.5 میلیون جم نیاز دارد؛ این مقدار جم را می‌توانید با نزدیک به 12 هزار دلار خریداری کنید.

مشاهده می‌کنید که پیشرفت و ارتقا در کلش آف کلنز، چه‌قدر کار سختی است. درواقع زمان انتظار 6 ساله هم در صورتی است که به شکل مکرر در حال ارتقای تجهیزاتتان باشید. در حالی که حتی این مورد هم انجام نمی‌شود و ممکن است منابع کافی نداشته باشید یا بیلدرهایتان مشغول باشند. درنتیجه می‌توانید زمان مورد نیاز برای مکس کردن تجهیزات را بیش‌تر از ۶ سال در نظر بگیرید.

کلش آف کلنز دارک الکسیر از اجساد نیروهایتان ساخته می‌شود!

قطعا شما هم متوجه شده‌اید که دستگاه استخراج دارک الکسیر بسیار شبیه به دستگاه استخراج نفت است و حتی خود دارک الکسیر هم شباهت‌های زیادی به نفت خام دارد. داستان پشت دارک الکسیر، از نکات مخفی کلش آف کلنز است که بسیاری از افراد از آن بی‌خبر هستند.
یکی از تاریک‌ترین رازهای کلش آف کلنز این است که دارک الکسیر از فسیل و اجساد نیروهای دفن‌شده در زیر مپتان به دست می‌آید. این نکته تاثیری روی گیم پلی ندارد و لازم نیست تا نیروهایتان را از دست بدهید تا بتوانید دارک الکسیر به دست آورید؛ اما دانستن آن می‌تواند شما را بیش‌تر در فضای بازی درگیر کرده و با Lore بازی آشناتر کند.

کلش آف کلنز، بازی شیطانی

زمانی که کلش آف کلنز محبوبیت بسیار زیادی داشت و نمی‌توانستید کسی را پیدا کنید که کلش بازی نکرده باشد، شایعه‌ای سر زبان‌ها افتاد که این بازی شیطانی است. بسیاری از بازیکنان ساعت‌ها زمان صرف می‌کردند تا علائمی پنهان را پیدا کنند که شیطانی بودن این بازی را ثابت کند.
در واقع این کار یک مارکتینگ رایگان برای بازی بود و بسیاری از افراد را با کلش آف کلنز آشنا کرد و حتی ممکن است سازندگان بازی علائمی را در بازی پنهان کرده باشند تا به این شایعات دامن زده و باعث بیش‌تر شدن بازیکنان و کاربرانشان شوند. با این حال این شایعات همان‌گونه که ناگهانی آغاز شدند، به پایان رسیدند و دیگر کسی به آن‌ها باور ندارد.

نمی‌توان از حمله بقیه جلوگیری کرد در بازی کلش آف کلنز

با این که می‌توانید با خرید شیلد با استفاده از جم، از دهکده خودتان در برابر حمله بازیکنان دیگر محافظت کنید، اما نمی‌توانید حمله آن‌ها را تا ابد به تاخیر بیندازید و اگر یک بار به دهکده‌تان حمله شد، یک شیلد دریافت می‌کنید و می‌توانید با پرداخت 250 جم و خرید یک شیلد یک‌هفته‌ای، حفاظت از دهکده‌تان را بیش‌تر کنید. با این حال برای خرید دوباره این شیلد باید ۳۵ روز صبر کنید و پس از آن تنها می‌توانید شیلدهای دو و یک روزه را بخرید که حتی آن‌ها هم برای خرید دوباره کول داون دارند.

درنتیجه می‌توانید تا ۱۰ روز مپ خودتان را از حمله دشمنان در امان نگه دارید اما پس از آن دیگر نمی‌توانید شیلد بخرید و باید مورد حمله قرار بگیرید. سوپرسل تلاش زیادی کرده است تا بازی را جذاب کرده و امکان حمله به تمام بازیکنان، حتی قوی‌ترین‌ها، را فراهم کند.

یکی از نکات مخفی بازی کلش آف کلنز شیلد خودتان را نشکنید

اگر به دهکده‌تان حمله شده و شیلد دریافت کرده‌اید یا حتی جم پرداخت کرده و شیلد خریده‌اید، به هیچ عنوان شیلد خودتان را نشکنید و از زمان شیلد خود برای ارتقا تجهیزات و تروپ‌های خود و جمع‌آوری منابع استفاده کنید و آن را برای حمله به دشمنان نشکنید. داشتن شیلد یکی از بهترین اتفاقات در کلش آف کلنز است و باید تا جای ممکن از آن برای قوی‌تر کردن خودتان استفاده کنید.

پکا بازی کلش آف کلنز کیست؟

نیروی P.E.K.K.A یکی از قوی‌ترین و اصلی‌ترین نیروهای کلش آف کلنز است که کسی داستان پشت آن را نمی‌داند و هیچ‌کس نمی‌داند که این شخصیت کیست و چه چهره‌ای در زیر آن کلاه‌خود مرموز جای گرفته است. تا به حال هم سازندگان اطلاعات زیادی راجع به شخصیت مرموز پکا منتشر نکرده‌اند و هویت این شخصیت هنوز هم یکی از معماهای کلش آف کلنز به شمار می‌رود.اگر میخواهید درباره ی شخصیت های بازی کلش آف کلنز بدانید مقاله داستان شخصیت های کلش اف کلنز و توانایی آن ها را بخوانید.

شما میتوانید برای آموزش بازی کلش آف کلنز مقاله آموزش بازی کلش آف کلنز از مبتدی تا حرفه ای را در رسانه ایموجو بخوانید.

شما هم نکات مخفی کلش اف کلنز را بنویسید

در این مقاله به نکات مخفی کلش آف کلنز پرداختیم که قطعا بعضی از آن‌ها را نمی‌دانستید دانستن این نکات ممکن است هیچ تاثیری روی گیم پلی نداشته باشند اما باعث می‌شوند تا فضای بازی را بهتر درک کنید و درنتیجه از بازی تجربه عمیق‌تری دریافت کنید. شما هم از نکات مخفی کلش آف کلنز برای ما بنویسید. چه فکت‌ها و نکاتی را از بازی می‌دانید که شما را شوکه کرده‌اند؟ نظرتان راجع به این محتوا را نیز با ما به اشتراک بگذارید و به ما کمک کنید تا محتواهای بهتری برایتان آماده کنیم.

سوالات متداول

جم‌ها را در چه مواردی باید خرج کنم؟

بهترین استفاده از جم‌ها در اوایل بازی، خرید بیلدر جدید است و این کار سرعت پیشرفت شما را به شدت افزایش می‌دهد و از خرج کردن جم‌ها برای تسریع زمان انتظار ساخت و ساز‌ها خودداری کنید و آنها را برای مواقع بحرانی نگه دارید.

برای رسیدن به لول مکس چقدر زمان نیاز است؟

اگر از جم استفاده نکنید، برای رسیدن به لول مکس تاون هال 16 به حدود 6 سال زمان نیاز دارید و این زمان را می‌توانید با خرید جم و تسریع ساخت‌وساز‌ها کاهش دهید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • حامد

    بازی کلش آف کلنز با کلن ها باشیم فایده ای داره؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام بله پیوستن به کلن ها می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، که دریافت و اهدا نیروها، شرکت در جنگ‌های کلن و کسب جوایز کلن از مزایای کلن ها است

  • نارین

    چجوری در حمله نکات مخفی کلش آف کلنز را بدونیم ؟بلدین؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربرگرامی بازیکن ها در داخل دیوارها و در نزدیکی ساختمان‌های مهم باید قرار بگیرند تا بتوانند در هنگام حمله دشمنان را متوقف کنند

iranmojo online support