سریع ترین روش بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز + آموزش تصویری

سریع ترین روش بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز

بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز یکی از مشکلاتی است که بسیاری از بازیکنان با آن مواجه  می‌شوند؛ شما هم ممکن است دسترسی به اکانت‌تان را پس از تغییر موبایل یا پاک کردن بازی از دست بدهید یا بخواهید که اکانت قدیمی‌تان را بازگردانی کنید. با توجه به این که اکانت کلش اف کلنز در حال حاضر ارزش بالایی دارد، تمام بازیکنان به دنبال سریع ترین روش برگرداندن اکانت کلش اف کلنز خود هستند. در ایران موجو علاوه بر خرید جم کلش اف کلنز در این محتوا به آموزش بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز می‌پردازیم و به شما یاد می‌دهیم که چگونه بدون نیاز به نرم افزار بازیابی اکانت کلش، اکانت خود را از داخل بازی برگردانید.

آموزش برگرداندن اکانت کلش اف کلنز

  • نحوه بازیابی اکانت کلش اف کلنز در اندروید
  • روش‌های بازیابی اکانت کلش اف کلنز در iOS
  • بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز از طریق پشتیبانی سوپرسل
  • راه‌های جایگزین برای بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز
  • چگونه اکانت پاک شده کلش اف کلنز را بازیابی کنیم؟

راه‌های مختلفی برای ریکاور کردن یک اکانت کلش از دست رفته یا قدیمی وجود دارد؛ شما باید با توجه به شرایط خود، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید و اگر اکانت‌تان به گوگل پلی یا سوپرسل متصل باشد، بازگرداندن آن کاری بسیار راحت‌تر است؛ اما نگران نباشید، در غیر این صورت هم می‌توانید اکانت خودتان را بازگردانی کنید. همچنین با خواندن مقاله برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل میتوانید بازی جذاب کالاف را هم برگردانید.

بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز در اندروید

  • بازی را اجرا کرده و وارد تنظیمات شوید؛
  • روی گزینه Disconnected در کنار گوگل پلی کلیک کنید.

در این حالت برگرداندن اکانت کلش با جیمیل انجام می‌شود. اگر ایمیل یا جیمیل مورد نظر را روی دستگاه خود داشته باشید،‌ بازی به طور اتوماتیک اکانت شما را بازگردانی می‌کند و ورود به اکانت کلش با جیمیل انجام می‌شود. در غیر این صورت یا باید به آن ایمیل دسترسی پیدا کنید با با روش‌های برگرداندن اکانت کلش با سوپرسل، اکانت خود را ریکاور کنید. در ادامه به آموزش برگرداندن اکانت کلش بدون جیمیل می‌پردازیم.

بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز در iOS

برای این کار کافی‌ست تا بازی را اجرا کرده و به Game Center ID خود متصل شوید که این برنامه معادل گوگل پلی در دستگاه‌های اندروید است. توجه کنید که اگر اپل آیدی  متصل به اکانت قبلی را روی گیم سنتر نداشته باشید، اکانت شما بازگردانی نمی‌شود. برای بازگردانی سریع‌تر می‌توانید اپل آیدی قبلی را به گیم سنتر اضافه کنید یا با استفاده از روش‌های دیگر اکانت‌تان را برگردانید.

بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز با سوپرسل

اگر اکانت کلش اف کلنز خود را قبل از حذف برنامه به سوپرسل متصل کرده باشید، بازگردانی آن کار بسیار راحت‌تری است و می‌توانید تنها با چند کلیک این کار را انجام دهید. برای انجام این کار می‌توانید به راحتی وارد تنظیمات شده و روی دکمه Disconnected در کنار سوپرسل کلیک کنید. مراحل زیر را برای بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز با سوپرسل انجام دهید:

  • پس از کلیک روی گزینه Disconnected، به صفحه بعد بروید و گزینه Continue را بزنید.
  • ایمیل متصل به سوپرسل آیدی خود را وارد کنید. بهتر است گزینه Remember me تیک بزنید تا هردفعه نیازی به لاگ‌این کردن نباشد.
  • کد دریافت‌شده در ایمیل را وارد کرده و آن را تایید کنید.

با این کار می‌توانید به دهکده قبلی خود دسترسی داشته باشید و بازی کردن را از همان نقطه قبلی ادامه دهید. برگرداندن اکانت کلش بدون سوپرسل امکان‌پذیر است اما اگر اکانت خود را به گوگل پلی، سوپر سل یا گیم سنتر متصل نکرده باشید، برگرداندن آن کار بسیار سخت و حتی غیرممکنی خواهد بود.

روش دیگر بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز

روش‌های قبلی مختص کسانی است که به هرطریقی، اکانت خودشان را ذخیره کرده و به یک ایمیل یا منبع دیگر متصل کرده‌اند. قطعا ممکن است کسی وجود داشته باشد که اکانت خود را به ایمیل متصل نکرده یا کلا از ایمیل استفاده نکرده باشد. اگر ایمیل‌های مختلفی دارید، در صندوق پیام‌ها به دنبال هرپیامی با عنوان Supercell ID بگردید؛ در این صورت ممکن است بتوانید با آن ایمیل و روش‌های بالا، اکانت‌تان را برگردانید. اگر ایمیلی با این عنوان وجود ندارد و مطمئن هستید که از ایمیل استفاده نکرده‌اید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات بازی شوید؛
  • روی گزینه Help and Support کلیک کنید؛
  • گزینه Account را انتخاب کنید؛
  • وارد بخش Recover my account شوید؛
  • گزینه I lost my account را انتخاب کنید؛
  • به پایین صفحه اسکرول کرده و روی Lost Access بزنید.

الان به بخش پیام‌های سوپرسل متصل می‌شوید و می‌توانید مشکل خود را توضیح دهید. توجه کنید که این کار را باید با ایمیلی انجام دهید که به هیچ اکانت کلش اف کلنزی متصل نباشد. در پیام خود به پشتیبانی سوپرسل، باید لول اکانت قبلی خود، اطلاعات آیدی و اسم، اسم کلن، زمان تقریبی آخرین لاگ‌این به بازی، زمان ساخت اکانت، آخرین آیتم‌های استفاده‌شده و هر اطلاعات بیش‌تری را به عنوان مدرک ذکر کنید.

پشتیبانی سوپرسل معمولا پس از ۲ تا ۴ هفته به پیام شما پاسخ می‌دهد اما با این حال اگر در دهکده جدیدی با اکانت جدید بازی می‌کنید، تان هال کلش اف کلنز خودتان را بیش‌تر از لول ۴ ارتقا ندهید؛ این کار ممکن است مشکلاتی را در روند بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز ایجاد کند. همچنین دیتای بازی را هم پاک نکنید تا روند بازگردانی به خوبی و بدون مشکل طی شود.

در زیر می‌توانید یک نمونه پیام ارسال‌شده به پشتیبانی سوپرسل برای بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز مشاهده کنید:

Hello Supercell Support;

Since I uninstalled the game, I have lost access to my old account. Unfortunately I hadn’t connected my account to Gmail or Supercell ID; so I cannot recover it now. I would be really grateful if you helped me to recover my old account.

My old village name: نام دهکده‌تان را وارد کنید

My nickname in game:  لقب‌تان در بازی را وارد کنید

My level is: لول‌تان در بازی را وارد کنید

I was in clan: اسم کلن خود را وارد کنید

I created my account approximately in: تاریخ ساخت اکانت را اگر یادتان هست،‌ به میلادی وارد کنید

I used these spells and heroes in my last attack: آخرین طلسم‌ها و نیروهای استفاده‌شده را اگر یادتان هست، وارد کنید.

اگر اطلاعات را به درستی وارد کنید،‌ ممکن است اکانت‌تان را پس از حدود ۱ ماه دوباره به دست آورید. با این حال ممکن است پشتیبانی سوپرسل اطلاعات بیش‌تری راجع‌به اکانت از شما بخواهد یا به دلایل امنیتی مختلف،‌ امکان بازگردانی را فراهم نکند. درنتیجه باید بدانید که این روش بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز قطعی نیست و اگر اکانت‌تان متصل به سوپرسل یا جیمیل نباشد، ممکن است هیچ‌وقت نتوانید دوباره به آن دسترسی پیدا کنید.

بازیابی اکانت حذف شده کلش اف کلنز

توجه کنید که بازگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز تقریبا غیرممکن است؛ اگر اکانت خودتان را به طور کل از داخل بازی و گوگل پلی پاک کرده باشید، راهی وجود ندارد تا دوباره به آن دسترسی پیدا کنید. ممکن است بتوانید با نوشتن یک نامه به پشتیبانی همانند نمونه نامه بالا، بتوانید دوباره به اکانت دسترسی پیدا کنید اما باید بدانید که احتمال این اتفاق بسیار پایین و نزدیک به صفر است.

شما با پاک کردن اکانت، داده‌ها و اطلاعات آن را از سرور کلش اف کلنز هم پاک می‌کنید و با توجه به این که سوپرسل هم همه اطلاعات را تا ابد نگه نمی‌دارد، درنتیجه اکانت‌های پاک‌شده هم از بین می‌روند. پیشنهاد ما این است که همیشه اکانت‌های‌تان را به یک منبع دیگر متصل کرده و هیچ‌وقت آن‌ها را بدون بک‌آپ گرفتن، پاک نکنید.

اگر میخواهید بدانید در بازی کلش اف کلنز چگونه الماس های خود را بینهایت کنید میتوانید مقاله آموزش بی نهایت شدن الماس در بازی کلش اف کلنز را در رسانه ایموجو بخوانید.

روش شما برای بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز چیست؟

در این محتوا روش‌های مختلف بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز، از اتصال به جیمیل و سوپرسل تا نوشتن نامه به پشتیبانی را بررسی کردیم. همیشه بهتر است اکانت‌های خودتان را به منابع دیگر مانند گوگل پلی یا سوپرسل متصل کنید تا اگر دسترسی‌تان را از دست دادید، بتوانید اکانت را با تنها چند کلیک به دست آورید. با این حال اکانت به هیچ منبعی متصل نیست،‌ ممکن است بتوانید با ارائه مدارک لازم، پس از ماه از ثبت درخواست در پشتیبانی دوباره به آن دسترسی پیدا کنید.

شما هم به ما بگویید که با چه روش‌هایی اکانت خودتان را برگرداندید؟ آیا پیش آمده است که بتوانید اکانت پاک‌شده را هم بازگردانی کنید؟ نظرات‌تان را بنویسید و به ما کمک کنید تا محتواهای بهتر و مفیدتری را فراهم کنیم.

سوالات متداول

سریع ترین روش بازگرداندن اکانت کلش اف کلنز چیست؟

اتصال اکانت به گوگل پلی برای اندروید و گیم سنتر برای اپل و بازگردانی از طریق این منابع، سریع‌ترین روش است.

آیا امکان بازگردانی اکانت پاک شده کلش وجود دارد؟

احتمال این امر بسیار پایین است و تنها ممکن است با ارتباط با پشتیبانی بتوانید این کار را انجام دهید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • مریم

    چگونه اکانت دزدیده شده کلش و در سریع ترین روش بازگردانی کنیم؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربرگرامی برای پس گرفتن اکانت دزدیده‌شده کلش از بخش پشتیبانی بازی درخواست ارسال کنید و اطلاعات دهکده و دستگاه را ارائه دهید.

  • ریحانه

    سریع ترین روش برگرداندن اکانت کلش کدوم و بهتره ؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام سریع‌ترین روش برای برگرداندن اکانت کلش آف کلنز استفاده از قابلیت Supercell ID است. اگر اکانتتان با Supercell ID متصل است، کافی است با وارد کردن ایمیل ثبت‌شده، دوباره وارد بازی شوید.

iranmojo online support