معرفی و دانلود کلش بدون اینترنت با جم بینهایت

معرفی و دانلود کلش بدون اینترنت با جم بینهایت

قطعا شما هم نام بازی کلش بدون اینترنت را شنیده‌اید؛ این بازی همان بازی کلش اف کلنز مود شده است که امکان دسترسی به جم بینهایت را فراهم می‌کند اما برخی از بازیکنان کلش بدون اینترنت را به عنوان بازی کلش توتال می‌شناسند. کلش توتال یک بازی قدیمی است که در سبک کلش اف کلنز ساخته شده بود. در ایران موجو، علاوه بر خرید جم کلش اف کلنز، قصد داریم در این مقاله کلش اف کلنز را که بدون نیاز به اینترنت اجرا می‌شود، معرفی و بررسی کنیم!

کلش بدون اینترنت چیست؟

کلش بدون اینترنت به بازی کلش اف کلنز مود شده اشاره دارد که در آن شما می‌توانید کلش اف کلنز را تنها به شکل آفلاین و با منابع بی‌نهایت بازی کنید. دانلود این بازی تنها از سایت‌های فارسی به شکل کرک‌شده امکان‌پذیر است و نمی‌توانید در کلش اف کلنز مودشده آنلاین بازی کنید.

در بازی کلش اف کلنز بدون اینترنت، شما جم بینهایت، گلد بینهایت و الکسیر بینهایت دارید و می‌توانید تمام سربازان، ساختمان‌ها و اسپل‌های خود را به لول مکس برسانید. با این حال نمی‌توانید از این منابع و تجهیزات استفاده زیادی بکنید؛ چرا که امکان بازی آنلاین و شرکت در کلن وارها وجود ندارد و حالت آفلاین و نبرد با گابلین‌ها هم بسیار محدود است.

توجه داشته باشید که به دلیل آپدیت‌های مکرر بازی کلش اف کلنز، امکان دانلود جدیدترین ورژن به شکل مود شده وجود ندارد. کلش اف کلنز مود شده دارای سه ورژن مختلف است؛ در مود اول، تنها جم بازی است که بینهایت است و با هربار خرج کردن به جای کاهش، افزایش پیدا می‌کند؛ در مود دوم، تمام منابع بازی بینهایت هستند اما ارتقای ساختمان‌ها و تجهیزات را باید به شکل دستی انجام دهید؛ و در مود سوم، تمام ساختمان‌ها و تجهیزات به شکل ارتقایافته وجود دارند و شما می‌توانید به تجهیزات لول‌های مختلف به شکل آنی دسترسی داشته باشید.

توجه کنید که برای سیو بازی در نسخه‌های مود شده، باید در گلوبال چت دستور /save را تایپ کنید تا بازی سیو شود همچنین در نسخه‌های اول و دوم، امکان دسترسی به منوی مود وجود دارد اما در نسخه سوم به دلیل این که تمام بازی آنلاک شده است، منوی مود کاربردی ندارد و حذف شده است.

معرفی بازی Total Conquest

  • کلش بدون اینترنت

با این حال بسیاری از بازیکنان بازی کلش توتال یا همان Total Conquest را به عنوان بازی کلش بدون اینترنت می‌شناسند. بازی کلش توتال یک بازی در سبک استراتژیک است که کاملا شبیه به کلش اف کلنز توسط شرکت Gameloft ساخته شده است. در این بازی هم شما می‌توانید نیروهای خودتان را تمرین دهید، دور قلمروتان دیوار بسازید و ساختمان‌ها را آپگرید کنید.

این بازی در سبک استراتژی و شبیه به کلش اف کلنز، بر پایه نبردهای امپراطوری روم ساخته شده است. در این بازی شما ارتش خودتان را می‌سازید و با متحد شدن با ارتش‌های دیگر، قلمروتان را گسترش می‌دهید. سبک بازی کاملا شبیه به کلش اف کلنز است؛ ساختمان‌های مختلفی در بازی هستند که نقش انبار منابع، معدن، محل تمرین سربازان و آزمایشگاه را دارند. گیم پلی بازی هم تفاوت زیادی با کلش اف کلنز ندارد و شما باید سربازان‌تان را در مپ رها کنید و با استفاده از طلسم‌ها، آن‌ها را به اعماق پایگاه دشمن برسانید.

دانلود کلش بدون اینترنت قدیمی هک شده

امکان دانلود این بازی هم به شکل مود شده با جم بینهایت وجود دارد. بازی کلش بدون اینترنت پول بی نهایت رومی آفلاین است اما امکان ارتقای نیروها و ساختمان‌ها را تا لول مکس فراهم می‌کند. خبر بد این است که شرکت Gameloft به دلیل ادغام با شرکت‌های دیگر، پشتیبانی از بازی total Conquest را قطع کرده است و حتی نسخه اصلی این بازی در گوگل پلی استور یا اپ استور هم موجود نیست. در نتیجه شما تنها می‌توانید با دانلود بازی کلش توتال قدیمی، این بازی را اجرا کنید.

همچنین به دلیل این که شرکت گیم لافت سرورهای بازی را قطع کرده است، حتی ورژن قدیمی نسخه اصلی این بازی هم لاگ‌این نمی‌شود در نتیجه تنها راه دانلود بازی کلش هک شده بینهایت است.

دانلود بازی کلش توتال از سایت یا برنامه myket

نظر شما راجع به بازی کلش بدون اینترنت چیست؟

در این محتوا کلش بدون اینترنت را معرفی کردیم؛ متوجه شدید که دو بازی کلش او کلنز مود شده و بازی کلش توتال یا Total Conquest به عنوان بازی کلش آفلاین شناخته می‌شوند. همچنین منابعی برای دانلود کلش اف کلنز و کلش توتال قدیمی بدون اینترنت معرفی کردیم. دقت کنید که این بازی‌ها آفلاین هستند و حتی اگر اینترنت‌تان روشن باشد، به سرور بازی متصل نمی‌شوند. شما به ما بگویید که آیا کلش بدون اینترنت بازی می‌کنید؟ نظرتان راجع به این بازی چیست و به نظرتان چه مزایایی نسبت به نسخه اصلی بازی دارد؟ نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواهای بهتری را فراهم کنیم.

سوالات متداول

کلش بدون اینترنت چیست؟

کلش بدون اینترنت نسخه مود شده بازی کلش اف کلنز است که در آن جم بینهایت وجود دارد.

چگونه کلش توتال را دانلود کنم؟

تنها امکان دانلود نسخه قدیمی این بازی از سایت‌های ایرانی به شکل مودشده وجود دارد و نسخه اصلی بازی دیگر به سرورها متصل نمی‌شود.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support