توضیحات بازی جنگ ستارگان Brawl Stars

جزئیات بازی جنگ ستارگان

جدال ستارگان در موبایل، بازی براول استارز 

میدان نبردی جدیدی برای علاقه‌مندان به بازی‌های رقابتی از استودیو معروف بازی‌سازی سوپرسل (Supercell) به نام براول استارز (بازی جنگ ستارگان)در دسترس قرار گرفته است. این بازی جذاب که نگاهی تازه به دنیای مبارزات چندنفره آنلاین دارد، در تاریخ 12 دسامبر 2018 مصادف با 28 آذر ماه سال 1397د معرفی شد و اکنون برای کاربران اندروید و iOS قابل دسترسی است.

در بازی جنگ ستارگان، شما وارد دنیایی می‌شوید که تعداد دانلود‌های آن از رقم 100 میلیون بار عبور کرده است و به نظر می‌رسد که هیجان انگیزترین بخش‌های آن هنوز پیش رو دارد. با امتیاز مثبت 4.4، این بازی از پذیرش گسترده‌ای برخوردار است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

سبک بازی براول استارز ترکیبی از اکشن و استراتژیک است که بازیکنان را وادار می‌کند تا به طور همزمان از توانایی‌های تحلیلی و تصمیم‌گیری سریع خود استفاده کنند. استودیو سوپرسل با توجه به استقبال فراوان کاربران، برنامه‌های بزرگی برای گسترش این محصول دارد که این امر می‌تواند شامل ایجاد محتوای جدید و مراحل هیجان انگیزتر باشد. بعد از استقبال بسیار خوب کاربران از این بازی، شرکت سوپرسل به فکر انتشار بازی‌های بیشتر در این سبک افتادو برای همین هم اکنون بازی جدیدی در دست کار است و به زودی شرکت سوپرسل ما را سورپرایز خواهد کرد.

بازی براول استارز آنلاین می‌باشد و همچنین جهانی می‌باشد و برای همین نیازی به فیلترشکن و یا وی پی ان (VPN) ندارد و تنها باید به اینترنت اتصال داشته باشید.

جزئیات بازی جنگ ستارگان براول استارز

جنگ ستارگان Brawl Stars

جزئیاتی از بازی جنگ ستارگان

آخرین نسخه از براول استارز،52.177 ، شامل تغییرات و بهبودهایی است که بازی را جذاب‌تر کرده است. این ورژن با حجمی حدود 840 مگابایت برای اندروید و 874.7 مگابایت برای دستگاه‌های iOS، ارائه شده و برخی از بهترین ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های انجام شده را در خود جای داده است. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود کیفیت گرافیک، رفع باگ‌ها و افزودن پوسته‌های جدید برای شخصیت‌ها اشاره کرد.نسخه 25.13.0 بازی جنگ ستارگان براول استارز، آخرین ورژن این بازی می‌باشد.

این نسخه روز بیست و ششم فوریه سال جاری مصادف با 7 اسفند سال 1398 منتشر شده است و قابلیت اجرا بر روی اندرویدهای7.0 و بالاتر را دارد. از ویژگی‌های متمایز براول استارز می‌توان به حالت بازی گروهی اشاره کرد که شما را قادر می‌سازد تا به همراه دو بازیکن دیگر علیه سه رقیب مقابل به میدان بروید. این امکان همچنین وجود دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین وارد بازی شوید و حتی در طول مسابقه با آن‌ها صحبت کنید.

خرید جم شگفت‌انگیز بازی براول استارز

برای خاص بودن و پیشرفت سریع در بازی جنگ ستارگان  براول استارز بعضی از ویژگی‎ها را باید داشته باشیدکه یکی از مهم‌ترین های آن دارایی جم (Gem) های  شما در بازی می‌باشد.شما می‌توانید این جم‌ها را در تعداد متنوع و با قیمت ارزان از فروشگاه معتبر و شناخته شده‌ی ایران موجو تهیه و استفاده نمایید.

 

 

آموزش خرید جم در بازی براول استارز و کاربرد آن

طی جدیدترین آپدیت‌های بازی کیفیت گیم پلی بازی ارتقاء پیدا کرده است و بهتر شده است. گرافیک و جزئیات بسیار نمایان و شفافی در این نسخه وجود دارد و از همه مهم‌تر اینکه دیگر اشکالات بازی نیز رفع شده‌اند.پوسته‌های جدیدی برای شخصیت تارا، B-8 و BB به بازی اضافه شده است.همچنین یک مود جدید به بازی اضافه شده است به نام مود منطقه گرم (Warm Region).

در نهایت، بازی براول استارز یکی از بازی‌های برجسته در عرصه بازی‌های موبایل است که به سرعت در حال جلب توجه کاربران جهانی است. با توجه به پشتیبانی فعال سوپرسل و بروزرسانی‌های مداوم، انتظار می‌رود که این بازی همچنان محبوب و جذاب بماند.

همچنین در ایران موجو بخوانید 

 
ثبت دیدگاه
iranmojo online support