چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دو نفره بازی کنیم؟

چگونه بازی کال اف دیوتی وارزون را دو نفره بازی کنیم

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم دو نفره بازی کردن بازی کالاف دیوتی وارزون (Call Of Duty Warzone) را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این مطلب به راحتی هر چه تمام تر می توانید بازی کالاف دیوتی وارزون (Call Of Duty Warzone) را دونفره بازی کنید.  اگر برای شما هم جای سوال است که چگونه بازی کالاف دیوتی وارزون را دو نفره بازی کنیم؟ برای پاسخ سوال خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از سایت ایران موجو با ما همراه باشید.

کالاف دیوتی یکی از بهترین ها

بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از محبوب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های صنعت گیم شناخته می شود که سال های زیادی است گیمرها را از سراسر جهان سرگرم کرده است. این بازی تا امروز در حدود ۲۰ نسخه متفاوت برای کاربران خود عرضه کرده است که موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده اند. بازی کالاف دیوتی یک بازی ویدیویی است که هم حالت آفلاین و هم حالت آنلاین دارد. این بازی را می توان به صورت چند نفره بازی کرد. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر بازی کالاف دیوتی وارزون و همچنین چگونگی دو نفره بازی کردن آن پرداخته خواهد شد.

!!! برای خرید سی پی کالاف دیوتی میتوانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

معرفی بازی کالاف دیوتی وارزون

در این بخش از آموزش بازی کالاف دیوتی به معرفی بیشتر این بازی می پردازیم. بازی Call Of Duty مجموعه ای از بازی های رایانه ای تیراندازی اول شخص است که  توسط کمپانی مطرح اکتیوژن منتشر می شود. هر چند که شرکت های اینفینیتی وارد و تری آرچ نیز در توسعه و گسترش آن دخیل هستند. این بازی در مدتی زمانی که عرضه شده است بیش از صدها میلیون بار به فروش رفته است و تعداد کاربران آن بسیار زیاد هستند.

بازی کالاف دیوتی وارزون (Warzone) را می توان یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین نسخه های این مجموعه نامید. در این بازی گیمرها می توانند به صورت همزمان با ۱۵۰ بازیکن به رقابت بپردازند. استفاده از گروه های ۳ نفر و تک نفره باعث بالا رفتن سرعت بازی شده است. از جمله دلایل محبوبیت مجموعه بازی های COD  می توان به عواملی همچون گرافیک بالا و عالی بازی، داستان های جذاب و هیجان انگیز، گیم پلی و گان پلی بی نظیر، صداگذاری و افکت های سینمایی استثنایی، شخصیت پردازی های عالی و همچنین هوش مصنوعی بالا و منحصر به فرد اشاره کرد. 

بازی کالاف دیوتی وارزون

بازی کردن بازی کالاف دیوتی وارزون به صورت دو نفره

همانطور که گفته شد بازی ندای وظیفه دارای نسخه های مختلفی است که هر کدام دارای مراحل و بخش های متنوعی هستند. در این بازی هم می توان به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین به رقابت با سایر بازیکنان پرداخت. همانطور که در مقاله << چگونه بازی کال آف دیوتی ۸ آنلاین بازی کنیم؟>> به صورت کامل توضیح داده شد بازیکنان قادر هستند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنند. اگرچه دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی بسیار ساده است و می توان در کمترین زمان ممکن آن را انجام داد اما گاهی اوقات مشکلاتی نیز پیش می آید که ممکن است باعث اذیت گیمرها شود.

  • بخش دو نفره در بازی کالاف دیوتی وارزون فقط برای حالت Plunder در دسترس است و بازیکنان در حال حاضر نمی‌ توانند در حالت استاندارد بازی آن را تجربه کنند. حالت پلاندر و حالت استاندارد از یک نقشه مشترک استفاده می ‌کنند. برخلاف حالت استاندارد که گیمرها برای برنده شد باید سایر بازیکنان و حریفان را حذف کنند در Plunder گیمر به پول بیشتری نیاز دارد. این پول می تواند از طریق لوت کردن صندوق ‌ها یا با کشتن سایر بازیکنان و برداشتن پول آنها، جمع ‌آوری می ‌شود. می توان گفت که بزرگ ترین تفاوت بین حالت استاندارد و پلاندر وجود قابلیت ریسپاون است.

حالت پلاندر چیست؟

بازی Call Of Duty Warzone علاوه بر حالت بتل دارای حالت دیگری با نام پلاندر است که در آن تیمی که بیشترین پول را به دست آورده باشد برنده بازی خواهد بود. بازیکنان می توانند با پیدا کردن صندوق ‌های لوت در ساختمان ‌ها، انجام دادن قرارداد ها و یا کشتن دشمنان به پول دست یابند.

برای اینکه بتوانید در بازی جذاب و هیجان انگیز Call Of Duty پیشرفت کنید، شما به خرید پول بازی کالاف دیوتی نیاز دارید.

خرید از ایران موجو

برای خرید پول بازی شما می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید. این فروشگاه عرضه کنند انواع پول بازی با قیمت مناسب و ارزان می باشد و شما می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن در اکانت خود دریافت کنید.

شما برای ما از دونفره بازی کردن بازی کال آف دیوتی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نحوه دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی آشنا کردیم. چنانچه بعد از دو نفره کردن این بازی از آن نهایت لذت را بردید، حس خود را با ما از طریق قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اگر به جز سوال چگونه کالاف دیوتی را دونفره بازی کنیم؟ سوال دیگری در ذهن داشتید، آن را با ما در میان بگذارید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support