بازی Save the Sun هم اکنون در Google Play

blue lasers in save the sun game
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 623
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی Save the Sun یک پلتفرم معمای کوچک است که توسط BERO Games ساخته شده است. داستان این بازی بدین گونه بوده که بیگانگان خورشید را می‌دزدند و شما باید تکه‌های خورشید را پس بگیرید. درون این بازی باید از 15 سطح مختلف بپرید و پرواز کنید و همه پازل‌ها را حل کنید. می‌توانید در این بازی پوسته‌های مختلف را جمع کنید و از همه مهم‌تر لذت ببرید!

اشاره شد که شرکتBero Games  بازی Save the Sun را منتشر کرده است. این بازی یک بازی جدید و نرم‌افزاری معمایی برای اندروید است که در آن سعی می‌کنید خورشید را پس از سرقت توسط بیگانگان و پراکنده شدن در سراسر کیهان بازگردانید. این بازی هم اکنون در Google Play در دسترس است. در ادامه با بخش اخبار گیم سایت ایران موجو همراه باشید.

گیم پلی بازی Save the Sun

در بازی سیو د سان برای جمع‌آوری تکه‌های خورشید باید بپرید و به اطراف پرواز کنید. هر سطح دارای یک سری از چالش‌های سیستم عاملی و معماهای پیچیده برای حل کردن است. در کنار این موارد یک سری ویژگی‌های جالب مکانیکی مانند پرواز با چرخاندن یک سوئیچ و غیره نیز جهت جذاب‌تر شدن بازی مهیا شده است.

در نگاه اول و بدون آگاهی از پلی گیم بازی Save the Sun ممکن است انجام مراحل آن آسان به نظر برسد اما این بازی دارای سختی‌های مخصوص به خود است. درون این بازی قفل‌های هوا هنگام تغییر بین جاذبه‌های مختلف باز و بسته می‌شوند و به یک سری پازل‌های جالب تبدیل می‌شوند که باید آنها را شکست دهید.

blue lasers in save the sun game
blue lasers in save the sun game

!!!برای خرید الماس بازی فری فایر همین حالا کلیک کنید!!!

آشنایی بیشتر با گیم پلی بازی Save the Sun

درون بازی سیو د سان یک دسته لیزر با رنگ‌های مختلف وجود دارد که منجر به سخت شدن مراحل بالاتر می‌شود. با افزایش چالش‌ها گیم پلی بازی نیز تغییر می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید از لیزرهای قرمز عبور کنید. لیزرهای سبز تنها به اشیا اجازه عبور می‌دهند اما از خودتان عبور نمی‌کنند. لیزرهای آبی نیز مانند دیواری عمل می‌کنند که هیچ چیز از آن‌ها عبور نمی‌کند.

این بازی برای افرادی که امتیاز کسب می‌کنند یک سیستم تابلوی امتیازات دارد که می‌توانید با سرعت در انجام بازی امتیاز بالاتری کسب کنید. این ویژگی برای کسانی که از سرعت بالا در دویدن و رقابت با دیگران لذت می‌برند یک ویژگی ایده‌آل است. بازی Save the Sun دارای پوسته‌های قابل جمع‌آوری سرگرم‌کننده‌ای است که می‌توانید هنگام بازی آنها را پیدا کنید. می‌توانید با جمع‌آوری و استفاده از ارز مخصوص بازی که از هر سطح به دست آوردید این پوسته‌ها را خریداری کنید.

چگونگی دانلود بازی Save the Sun

بازی سیو د سان هم اکنون به صورت رایگان که شامل تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای است، از فروشگاه Google Play برای سیستم‎های Android در دسترس است.

آخرین اخبار در خصوص بازی Save the Sun

آخرین به‌روزرسانی بازی Save the Sun در تاریخ 20 می سال 2021 انجام شده است. درون این نسخه کنترل‌ها بهبود پیدا کرده و اشکالات موجود برطرف شده و منو برنامه نیز کمی واضح‌تر طراحی شده است. این برنامه حجمی معادل 34 مگابایت داشته و تا به الان بیش از 100 هزار دانلود داشته است.   
نسخه فعلی این بازی 1.2 بوده و برای انجام بازی به اندروید 4.4 به بالا نیاز دارید. رتبه‌بندی محتوا و انجام این بازی برای تمامی سنین مناسب بوده و مختص به رنج سنی خاصی نیست. امیدواریم این مطلب ایران موجو مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support