معرفی بهترین اسکین های بازی فری فایر

معرفی بهترین اسکین های بازی فری فایر

برخلاف بتل رویال‌ها و بازی‌های شوتر دیگر، اسکین های فری فایر نه تنها باعث افزایش زیبایی و جذابیت سلاح ها و کاراکترها می‌شوند، بلکه قدرت و ویژگی‌های آن‌ها را هم افزایش میدهند و با بهترین اسکین های بازی فری فایر روی سلاح‌هایتان، قدرت شلیک، سرعت شلیک، دقت و حتی لگد سلاح ها بهتر می‌شوند با توجه به این که اسکین های فری فایر محبوبیت زیادی دارند، سازندگان بازی دائما در حال معرفی اسکین‌های جدید هستند. در این مقاله به معرفی بهترین اسکین‌های فری فایر پرداخته‌ایم.

اسکین های بازی فری فایر Free Fire

  • Green Flame Draco
  • Demonic Grin
  • Blue Flame Draco
  • Chromasonic
  • Bang! Popblaster
  • Carrot Imp-Head
  • Lively Beast
  • Predatory Cobra Skin
  • Executor
  • Sakura Blossom
  • Green Criminal

همانطور که گفته شد بازیکنان در بازی فری فایر می توانند از امکانات، سلاح ها، مهمات، تجهیزات، نقشه ها، اسکین ها و آپشن های مختلفی استفاده کنند که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند و چالش های جذاب و هیجان انگیزی برای گیمرها به دنبال داشته باشند.

اسکین ها و پوسته های متعدد و مختلفی در این بازی برای سلاح های مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که با خرید جم فری فایر بسیاری از این سلاح ها را می توان با سرعت زیادی ارتقا داد که از محبوب ترین و معروف ترین اسکین های بازی فری فایر Free Fire می تواند موارد زیر را عنوان نمود:

اسکین سلاح M1014 –  Green Flame Draco

اسکین سلاح M1014 -  Green Flame Draco فری فایر

یکی از کم‌یاب‌ترین اسکین های بازی فری فایر که در میان محبوب‌ترین‌ها هم قرار می‌گیرد که این اسکین دارای رنگ سبز و بنفش بوده و از اژدهایان چینی الهام گرفته شده است و اسکین دراکو آتش سبز، همانند اژدهایان چینی دارای بال، شاخ، دم دارز و چنگ است. در کنار این حالت ترسناک و هیولاوار، این اسکین دارای چشم‌هایی براق و پوسته‌ای خزنده‌گونه است و یک مکانیک سبز دودی در انتهای اسکین قرار دارد.

با این اسکین قدرت سلاح M1014 افزایش پیدا می‌کند علاوه بر آن سرعت شلیک این سلاح با این اسکین به طرز قابل توجهی بالاتر می‌رود اما سرعت ریلود کردن با کمی کاهش روبه‌رو می‌شود از دیگر ویژگی‌های این اسکین این است که دمیج بیش‌تری به گلو وال‌ها وارد می‌کند و با داشتن آن می‌توانید گلو وال‌های دشمن را راحت‌تر از بین ببرید شما برای برد در باری فری فایر نیاز به اسلحه های حرفه ای دارید که با مقاله معرفی بهترین سلاح های بازی فری فایر میتوانید برد را تجربه کنید.

اسکین سلاح FAMAS – Demonic Grin

اسکین سلاح FAMAS - Demonic Grin فری فایر

این اسکین را می‌توان یکی از خاص‌ترین اسکین های بازی فری فایر دانست که هر گیمری آن را ندارد و این اسکین دارای یک اهریمن مو سفید در بخش جلویی سلاح است که شاخ‌ها و چنگ‌های متعددی دارد. در انتهای اسکین هم یک جمجمه قرار داده شده است تا ترسناک بودن آن بیش‌تر شود. اسکین دارای یک رشته طناب است که دو اهمرین را به یک‌دیگر متصل می‌کند و جذابیت ظاهری آن را افزایش می‌دهد.

همانند اکثر اسکین‌های Evo، این اسکین نیز یک ویژگی خاص دارد؛ با داشتن آن می‌توانید دمیج بیش‌تری به دشمنانی که در حال دویدن هستند، وارد کنید. همچنین این اسکین به طور کلی قدرت سلاح را بالاتر برده و سرعت شلیک آن را نیز کمی افزایش می‌دهد. با این حال سرعت ریلود کردن با آن کمی دچار کاهش می‌شود.

اسکین سلاح AK47 – Blue Flame Draco

اسکین سلاح AK47 - Blue Flame Draco فری فایر

این اسکین یکی از آیتم‌هایی است که همه بازیکنان به دنبال آن هستند که این اسکین حالتی اژدهامانند به همراه هاله‌ای از نورهای آبی و بنفش دارد علاوه بر آن رنگ آبی و مشکی هم از طریق بال‌های اژدها به اسکین اضافه شده‌اند و با داشتن این اسکین قدرت شلیک شما بیش از ۱.۵ برابر شده و همچنین سرعت شلیک هم افزایش زیادی پیدا می‌کند. با این حال این مزایا به رایگان به دست نیامده و سرعت حرکت با این اسکین کمی دچار کاهش می‌شود. ویژگی  خاص این اسکین است که دمیج بیش‌تری به گلو وال‌ها وارد می‌کند.

اسکین سلاح MP40 – Chromasonic

اسکین سلاح MP40 - Chromasonic

این اسکین که به تازگی به بازی اضافه شده است، در زمانی کم تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و کم‌یاب‌ترین اسکین‌های بازی شد. این اسکین حالتی الماس‌گونه به سلاح می‌دهد و یک تاج در انتهای آن قرار گرفته است که رنگ این اسکین ترکیبی از نقره‌ای، آبی و صورتی روشن است.

ویژگی خاص اسکین های بازی فری فایر این است که به دشمنانی که HP پایین‌تری دارند، دمیج بیش‌تری وارد می‌کند و همچنین سرعت شلیکتان با این اسکین افزایش بسیاری پیدا کرده و نفوذ آن به جلیقه دشمن بیش‌تر می‌شود. با این حال سرعت حرکت کاراکترتان با آن دچار کاهش خواهد شد.

اسکین سلاح Groza – Bang! Popblaster

اسکین سلاح Groza - Bang! Popblaster فری فایر

یکی از بهترین اسکین های بازی فری فایر است که حالتی گرافیتی داشته و رنگ‌های آن مشابه رنگ اسپری است. این اسکین دارای طرحی رنگارنگ با رنگ‌های زرد، صورتی و سبز است و مکانیک‌های سبز دودی در انتها و ابتدای آن قرار گرفته‌اند. با این اسکین دمیج بیش‌تری به دشمنانی که HP پایین‌تری نسبت به شما داشته باشند، وارد خواهید کرد. همچنین سرعت شلیک با داشتن این اسکین فری فایر افزایش بسیاری  کرده و قدرت اسلحه هم بیش‌تر می‌شود. تنها عیب آن کاهش دادن سرعت حرکت کاراکتر است.

اسکین سلاح Carrot Imp-Head

اسکین سلاح Carrot Imp-Head فری فایر

این اسکین که با رنگ‌های سفید، زرد و مشکی ساخته شده است، سرعت شلیک و دقت هدف‌گیری‌تان را بالاتر میبرد و به همین دلیل این اسکین را میتوان گزینه خوبی برای اسپری کردن دشمنان در فواصل نزدیک دانست و با این حال سرعت ریلود با این اسکین کاهش پیدا می‌کند. اگر به دنبال افزایش دقت اسلحه UMP هستید و اسکینی با ظاهر ساده میخواهید، اسکین  Carrot Imp-Head مناسب شماست.

اسکین Lively Beast

اسکین Lively Beast فری فایر

این اسکین که با رنگ‌ها و نورهای نئونی بنفش و آبی ساخته شده است، سرعت شلیک شما را تا حد زیادی افزایش میدهد. همچنین رنج شلیک نیز با آن کمی بیش‌تر می‌شود. با این حال اندازه خشاب سلاح کاهش پیدا کرده و گلوله کم‌تری را در خود جا خواهد داد.

اسکین سلاح MP-40 – Predatory Cobra Skin

اسکین سلاح MP-40 - Predatory Cobra Skin فری فایر

یکی از محبوب‌ترین اسکین های بازی فری فایر است که به دلیل افزایش قدرت اسلحه شناخته می‌شود. این اسکین قدرت سلاح MP40 را افزایش زیادی می‌دهد و می‌تواند آن را تبدیل به یکی از کشنده‌ترین سلاح‌های بازی کند. همچنین نفوذ سلاح به جلیقه دشمنان با این اسکین دوبرابر می‌شود. اسکین  Predatory Cobra Skin انیمیشن ویژه‌ای نیز در زمان کشتن دشمنان دارد. تنها عیب آن را می‌توان کاهش سرعت ریلود سلاح دانست.

اسکین سلاح P90 – Executor

سلاح P90 قدرت پایین‌تری نسبت به SMGهای دیگر مانند MP-40 یا وکتور دارد. با این حال شما میتوانید با این اسکین، آن را به اندازه این سلاح‌ها قدرتمند کنید. اسکین جلاد سرعت شلیک سلاح P90 را دوبرابر کرده و قدرت آن را افزایش می‌دهد. با توجه رنج اولیه نسبتا خوب این سلاح، افزایش سرعت و قدرت شلیک می‌تواند آن را برای فواصل متوسط هم مناسب کند. با این حال تنها عیب این اسکین را می‌توان کاهش ریلود اسلحه دانست و شما میتوانید با خواندن مقاله معرفی بهترین سلاح های بازی فری فایر اسحله های خفن بازی فری فایر را بشناسید تا در ادامه بازی به شما کمک کند.

اسکین Sakura Blossom بازی فری فایر

اسکین Sakura Blossom بازی فری فایر

این اسکین را می‌توان نایاب‌ترین اسکین فری فایر دانست که در اولین الیت پس بازی در سال ۲۰۱۸ معرفی شد که این اسکین فقط در آن پس و در آن آپدیت از فری فایر موجود بود و دیگر نمی‌توان آن را خریداری کرد. به دلیل این که فری فایر در آن زمان محبوبیتی به اندازه الان نداشت، تنها طرفداران دو آتشه این بازی با خرید جم اسکین ساکورا را به دست آوردند. به دلیل این که سازندگان فری فایر قصد ندارند تا این اسکین کاراکتر را به بازی برگردانند، این اسکین را می‌توان نایاب‌ترین اسکین فری فایر قلمداد کرد.

اسکین Green Criminal بازی فری فایر

اسکین Green Criminal بازی فری فایر

این اسکین هم از اسکین‌های قدیمی فری فایر است که برخلاف اسکین‌های دیگر، نمیتوان با پرداخت جم به شکل مستقیم آن را خریداری کرد. اسکین مجرم سبز تنها با داشتن شانس خوب به دست می‌آید و شما می‌توانید آن را فقط از لاکی دراو فری فایر کسب کنید.

این اسکین در ایونت Lucky Draw فری فایر معرفی شد و برخلاف اسکین‌های دیگر، تنها راه به دست آوردن آن، برنده شدن آن در لاکی دراو است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با صرف تعداد بسیار زیاد جم هم این اسکین را به دست آورید و ممکن است هیچ‌گاه موفق به دریافت آن نشوید. در نتیجه اگر دیدید بازیکنی این اسکین را دارد، باید بدانید که او تعداد بسیار زیادی جم را برای به دست آوردن این اسکین خرج کرده است.

اگر میخواهید با سلاح هایی که عملکرد ضعیفی دارند آشنا شوید میتوانید مقاله  معرفی سلاح های کم دقت در بازی فری فایر را در رسانه ایموجو بخوانید.

اسکین فری فایر مورد علاقه شما چیست؟

در این محتوا اسکین انواع سلاح‌های فری فایر را بررسی کردیم. به طور کلی تعداد اسکین‌ها بسیار زیاد است و نمیتوان همه آن‌ها را در یک محتوا بررسی کرد. شما به ما بگویید که چه اسکینی را بیش‌تر استفاده می‌کنید؟ اسکین های خاص را چگونه به دست می‌آورید؟ نظرات شما به ما کمک می‌کنند تا محتواهای بهتری برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

آیا اسکین ها تنها بر ظاهر سلاح ها تاثیر میگذارند؟

خیر، اسکین ها علاوه بر ظاهر، قدرت و ویژگی‌های سلاح ها را نیز بهبود میبخشند.
کدام اسکین ها بیشترین تاثیر را در بازی دارند؟

اسکین های که قدرت شلیک، سرعت شلیک، و نفوذ به جلیقه دشمنان را افزایش میدهند مانند MP-40 – Predatory Cobra Skin و AK47 – Blue Flame Draco.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • علی

    سلام برای من اسکین های بقیه رو نشون نمیده همچنین اسکین تفنگ ها و چتر نجات بقیه هم نشون نمیده توی لابی درست نشون میده ولی وقتی میپریم پایین لباس همه پیش من همون لباس سفیده اولی میشه و چتر نجات اول
    ممنون کسی بلده لطفا کمکم که

    • حامد فندرسکی

      سلامم باید بازیو با فیلتر شکن وارد بشی و تمام دیتا هاررو دانلود کنید مشکلتون حل میشه

iranmojo online support